حراج الماس ۱۰۲ قیراطی نادر جهان در هنگ کنگ + عکس
کد خبر: ۱۹۱۹۸۳
تاریخ انتشار: 2020 October 01    -    ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
یکی از نادرترین الماس‌های جهان بزودی در هنگ کنگ به حراج گذاشته خواهد شد و انتظار می رود بین ۱۱ تا ۳۳ میلیون فروخته شود. این الماس سفید ۱۰۲.۳۹ قیراطی که به اندازه یک تخم مرغ یا آبنبات بزرگ است و در ۵ اکتبر آینده در حراج سوثبی در هنگ کنگ به فروش خواهد رسید

یکی از نادرترین الماس‌های جهان بزودی در هنگ کنگ به حراج گذاشته خواهد شد و انتظار می رود بین ۱۱ تا ۳۳ میلیون فروخته شود. این الماس سفید ۱۰۲.۳۹ قیراطی که به اندازه یک تخم مرغ یا آبنبات بزرگ است و در ۵ اکتبر آینده در حراج سوثبی در هنگ کنگ به فروش خواهد رسید. تنها ۷ عدد از این نوع سنگ باارزش که با عنوان رنگ D بی نقص یا آبنبات بزرگ شناخته می شوند و بیش از ۱۰۰ قیراط وزن دارند وجود دارد که همگی حراج شده اند.

حراج الماس ۱۰۲ قیراطی نادر جهان در هنگ کنگ + عکس

رکورد جهانی الماس یا جواهری که در یک حراجی به فروش می رسد در سال ۲۰۱۷ به ثبت رسید زمانی که یک الماس صورتی شفاف ۵۹.۶۰ قیراطی در هنگ کنگ به قیمت ۷۱.۲ میلیون دلار به فروش رسید. در سال ۲۰۱۳، یک الماس صورتی به وزن ۵۹.۶۰ قیراط در سوثبی به قیمت ۸۳ میلیون دلار فروخته شد. در سال ۲۰۱۸ نیز الماس موسوم به «میراث صورتی» که تنها ۱۹ قیراط وزن داشت به قیمت ۵۰ میلیون دلار به فروش رفت.

حراج الماس ۱۰۲ قیراطی نادر جهان در هنگ کنگ + عکس

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار