بیماری که حسرت غذاخوردن را از بدو تولد بر دل کودک ۴ ساله گذاشت
کد خبر: ۱۹۱۹۶۵
تاریخ انتشار: 2020 October 01    -    ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
یک بیماری نادر باعث شده است تا یک کودک از بدو تولد تا چهار سالگی نتواند به شکل طبیعی تغذیه کند.

بیلا کول کودک چهار ساله‌ای است که به دلیل یک مشکل وراثتی بعد از خوردن غذا استفراغ می‌کند، مسئله‌ای که از زمان تولد تا به امروز او را از خوردن غذا به شکل طبیعی محروم کرده و اکنون از طریق لوله‌هایی که به طور مستقیم به معده او متصل است تغذیه می‌کند.

بیماری که حسرت غذاخوردن را از بدو تولد بر دل کودک ۴ ساله گذاشت

این حالت بسیار نادر موجب شده است تا بدن کودک رشد طبیعی نداشته باشد، به گونه‌ای که همچنان لباس‌های مناسب برای نوزاد یک ساله را می‌پوشد.

پدر و مادر این دختر چهارساله می‌گویند غریبه‌ها فکر می‌کنند بیلا به دلیل جثه کوچکی که دارد با تیدی برادر یک ساله اش دوقلو هستند.

بیماری که حسرت غذاخوردن را از بدو تولد بر دل کودک ۴ ساله گذاشت

بیلا به دلیل آنکه رشدش در رحم مادر متوقف شده بود، از طریق عمل سزارین در هفته سی و هفتم پیش از موعد متولد شده و هنگام تولد تنها یک کیلوگرم وزن داشته است.

بیلا، کودکی چهارساله که از بدو تولد غذا نخورده است

این کودک هر نوع غذایی را رد می‌کرده و حتی توان هضم شیر مادر را هم پس از استفراغ‌های متوالی ندارد؛ به همین دلیل پزشکان از هفته ششم تولد، لوله‌ای را به طور مستقیم به معده او و از یک سالگی به بعد نیز لوله‌ای را به روده اش وصل کرده اند تا بتواند تغذیه کند.

بیلا همچنان هر روز چندبار استفراغ می‌کند، در حالیکه پزشکان علت آن را نمی‌دانند. آن‌ها معتقدند شاید استفراغ روزانه موجب تنفر او از غذا شده است و از این رو خانواده اش نگران هستند که هرچه زمان بیشتری از طریق لوله تغذیه کند، عادت دادن او به خوردن غذا به شکل طبیعی دشوارتر شود.

براساس گزارش وب سایت مترو پدر و مادر این کودک در حال جمع آوری کمک هستند تا با سفر به آمریکا پزشک متخصص بیلا را ملاقات کنند.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار