وام بیست میلیونی دیجی‌پی برای خرید لوازم‌خانگی از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا
کد خبر: ۱۹۱۸۵۴
تاریخ انتشار: 2020 September 30    -    ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

وام بیست میلیونی دیجی‌پی برای خرید لوازم‌خانگی از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

یک چهاردیواری زمانی خانه می‌شود که دکوراسیون و چیدمان آن براساس سلیقه‌ی افراد خانواده باشد. هنگام چیدمان و طراحی دکور و مدل هر خانه و اتاق سؤال‌های زیادی فکر افراد را درگیر می‌کند.

در کنار نوع چیدمان و سلیقه‌ی افراد ساکن در خانه، کیفیت و قیمت اجناس نیز از جمله‌ مؤلفه‌های مهم هنگام خرید و سفارش است. اپلیکیشن دیجی‌پی مسئله‌ی قیمت لوازم‌خانگی و منزل را با ارائه‌ی وام بیست میلیون تومانی برای همه‌‎ی افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون یا خرید جهیزیه هستند، برطرف کرده است.

وام دیجی‌پی می‌تواند مبالغ پنج، ده، پانزده یا بیست میلیونی داشته باشد و پس از ایجاد اعتبار خرید اقساطی کاربر می‌تواند به میزان دلخواه خود از اعتبار تخصیص یافته، از دیجی‌کالا خرید کند. بازپرداخت این وام در اقساط شش تا دوازده ماهه خواهد بود.

برای دریافت وام دیجی‌پی و خرید لوازم منزل و وسایل خانه ابتدا باید اپلیکیشن دیجی‌پی را نصب و اطلاعات و مشخصات خود را وارد کرد. فرآیند دریافت این وام در کمتر از چند روز و به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به ضامن ندارد.

این وام به همه‌ی افراد امکان خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را می‌دهد. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مجموعه‌ای از بهترین و به‌روزترین لوازم‌خانگی و منزل مطابق باسلیقه‌ی همه‌ی افراد را گردآوری کرده است.

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران با تنوع محصولی بیش از دو میلیون، بازاری بزرگ به وسعت تمام ایران است تا همه‌ی افراد توانایی برخورداری از کالاهای مرغوب و باکیفیت را در کمترین زمان ممکن داشته باشند.

به کمک خرید اقساطی دیجی‌پی می‌توان تا مبلغ بیست میلیون تومان از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا وسایل و لوازم منزل از جمله تلویزیون، سرویس خواب، مبلمان، کتاب‌خانه، لوازم پخت‌وپز و ... را سفارش داد. دیجی‌پی باهدف برطرف کردن هرگونه‌ نگرانی مالی در هنگام خرید مبلمان و سایز لوازم منزل، شرایط راحت و آسان خرید اقساطی را برای همه‌ی افراد ایجاد کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار