داستان تلخ قتل الهام در جنگل‌های دوهزار
کد خبر: ۱۹۱۶۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 27    -    ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
زن جوان گیلانی در راه برگشت به خانه از محل کار، به طرز مرموزی ناپدید شد. درست یک روز بعد جسد این زن که کارمند تأمین اجتماعی سیاهکل بود، در جنگل دوهزار کشف شد. در حال حاضر تحقیقات برای پیداکردن ردی از عامل این جنایت در دستور کار پلیس قرار دارد.

زن جوان گیلانی در راه برگشت به خانه از محل کار، به طرز مرموزی ناپدید شد. درست یک روز بعد جسد این زن که کارمند تأمین اجتماعی سیاهکل بود، در جنگل دوهزار کشف شد. در حال حاضر تحقیقات برای پیداکردن ردی از عامل این جنایت در دستور کار پلیس قرار دارد.

«روز سه‌شنبه بود که الهام سرلاتی از محل کارش در بیمه تأمین اجتماعی سیاهکل خارج شد. او مثل هر روز سوار سرویس محل کارش شد. در میدان فرمانداری لنگرود بود که از سرویس پیاده شد و به سمت اَملَش رفت. از آن لحظه به بعد دیگر خبری از این زن نبود تا این که جسد او در جنگل‌های دوهزار مازندران پیدا شد. هنوز مشخص نیست که این زن چطور و چرا به قتل رسیده است. زن جوانی که اصالتا اَملَشی داشت و ساکن لنگرود بود.

خانواده الهام گم‌شدن او را به مأموران پلیس اطلاع داده بودند و تحقیقات برای یافتن ردی از زن جوان در دستور کار پلیس قرار گرفته بود. چهارشنبه‌شب پلیس جسد او را در جنگل‌های مازندران کشف کرد؛ در حالی‌ که شواهد نشان می‌داد پول و طلاهای او سرقت شده است.

الهام سرلاتی، کارمند سازمان تأمین اجتماعی سیاهکل بود و هر روز با سرویس اداره در میدان لنگرود پیاده می‌شد. یکی از همکاران این زن در گفت‌وگو با خبرنگار «شهروند» در این‌باره گفت: «الهام متولد سیزدهم تیر ‌سال ٦٦ بود. زنی پرشور، خوش‌رو و به‌شدت کاری؛ هیچ دشمنی‌ای با کسی نداشت. همه او را دوست داشتند. از ‌سال ٩٢ به استخدام سازمان بیمه تأمین اجتماعی درآمده بود.

لیسانس مهندسی کامپیوتر داشت و کارشناس امور درآمد تأمین اجتماعی بود. کسی با او اختلافی نداشت. زیورآلات زیادی به همراه داشت. احتمال می‌دهیم به خاطر سرقت آنها قربانی شده باشد. در هر صورت، او آن روز به خانه پدر و مادرش در اَملَش می‌رفت. خودش از سال ٩٤ ازدواج کرده بود.

روز حادثه بعد از پیاده‌شدن از سرویس، احتمالا طبق روال هر روز برای رسیدن به خانه سوار خودرویی شده بوده و از آن لحظه به بعد سرنوشت او تبدیل به یک معما شد. نمی‌دانیم چرا جسدش در جنگل‌های دوهزار مازندران پیدا شده است. او را با ضربات زیادی به سروصورتش کشته بودند. این که او را مورد آزار و اذیت قرار داده باشند، اصلا مشخص نیست. جسد هنوز هم در پزشکی قانونی و نتیجه مشخص نشده است ولی دست و پایش را هم بسته بودند. همه طلاها و پول‌ها و گوشی تلفن‌ همراهش را هم سرقت کرده بودند. در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و باید منتظر نظر پلیس باشیم.»

یکی از بستگان الهام سرلاتی نیز در گفت‌وگو با «شهروند» جزئیاتی دیگر از این ماجرای تلخ روایت کرد و گفت: «الهام با هیچ‌کس هیچ دشمنی‌ای نداشت. وضع مالی خوبی هم داشتند. هم خودش درآمدش خوب بود و هم پدرش بازنشسته جهاد است و وضع مالی بدی ندارد.

آن روز هم طلای زیادی داشت. حدودا ٥٠‌میلیون تومان طلا داشت به همراه گوشی موبایلش که همه دزدیدهشده بودند. فقط یک گردنبند چرمی که داخلش دعا بود، گردنش مانده بود. این گردنبند را از بچگی داشت و از روی همان هم توانستند او را شناسایی کنند. آن طور که می‌دانیم، هیچ تعرضی صورت نگرفته و به احتمال زیاد برای سرقت چنین بلایی سرش آورده‌اند. در هر صورت باید منتظر نظر پزشکی قانونی و پلیس بمانیم تا زوایای پنهان این حادثه تلخ فاش شود. در حال حاضر حال خانواده‌اش اصلا خوب نیست و حتی توان صحبت‌کردن هم ندارند. هنوز هم باورشان نمی‌شود و شوکه هستند.»

روزنامه شهروند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
9
50 میلیون طلا رو برای پر دادن میبرده سرکار ؟
پاسخ ها
میرزا
| |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
اگه شما تو همه چیز نظر ندی خدای نکرده آسمان به زمین نمی آید مطمئن باش. الان یک گردنبند معمولی یا یک جفت النگو متوسط یا یک انگشتر بیشتر از پنجاه میلیون قیمت دارند که اکثر خانم ها آنرا دارند و کسی برای پز دادن آنها را استفاده نمی کند.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
1
6
حیوانات انسان نما همه جا هستند حالا پدر مادر با این داغ چه کار میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
6
ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان وتاسف عمیق بابت این حادثه!!!چندنکته وجوددارد!..درمقررات اداری درموردهمراه داشتن زیورآلات محدودیتهایی وجوددارد وهمچنین باتوجه به شرایط سخت اقتصادی جامعه درحال حاضر،کاش بانوان محترم بیش ازگذشته درموردهمراه داشتن زیورآلات درحین خروج ازمنزل وهمچنین استفاده ازخودروهای مسافربرشخصی و...توجه کنندتاطعمه حیوانات انسان نما نشوندواینطوری سلامت وجانشان درخطرنیافتد!!!..حال که به هردلیلی دستگاههای انتظامی وامنیتی قادربه تامین امنیت شهروندان نیستند،خودمردم بایدبه فکرخودباشند!!!!قاتل یاقاتلین هم بایستی به شدیدترین وجهی مجازات شوند!حیف که درقانون ومسیرتشریفات اداری و.... آنقدرمسامحه وتعلل وجودداردکه متاسفانه مجازات مجرم چندسال به طول می کشد!!!... کاش روزی برسه که درپرتوامنیت کامل درجامعه هیچ حیوان متجاوزی جرات تعدی به سایرین وبخصوص بانوان شریف این کشورنکنه
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
چرا دست وپای اورا بسته اند این کار یک بی شرف ودزد تنها نبوده .دنبال مسافر کشهای غیره حرفه ای باشید که معمولان جوانهای معتاد هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار