مهران رجبی: بخاطر سلفی کرونایی شدم
کد خبر: ۱۹۱۵۴۵
تاریخ انتشار: 2020 September 26    -    ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
مهران رجبی که مدتی است با کرونا دست و پنجه نرم می کند بیان کرد که در این مدت یک روز خیلی سخت داشته است که از شدت درد و آه و ناله به خنده افتاده است.

 مهران رجبی که مدتی است با کرونا دست و پنجه نرم می کند بیان کرد که در این مدت یک روز خیلی سخت داشته است که از شدت درد و آه و ناله به خنده افتاده است.

مهران رجبی: بخاطر سلفی کرونایی شدم

«مهران رجبی» بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با ما درباره وضعیت جسمانی خود که به علت کرونا در بیمارستان زنجان بستری شده بود، بیان کرد: فکر می کنم امروز ترخیص شوم. حدودا 15 روز است که درگیر کرونا هستم و 12 روز به طور مطلق در بیمارستان تامین اجتماعی زنجان بستری شدم.

وی اضافه کرد: روز گذشته چهارم مهر ماه دکتر خبر داد که امروز متخصص ریه بیاید با تشخیص درمانی وی و اگر تایید کند می توانم مرخص شوم.

این بازیگر که این مدت برای بهبودی داروهای مورد نیاز را مصرف کرده است اظهار کرد: تقاضا کردم دیگر به من دارو ندهند چون داروی اضافه تبعاتی مثل دیابت را می اورد.

به زودی جلوی دوربین می روم

وی درباره اینکه پس از مرخصی به منزل خواهد رفت یا خیر عنوان کرد: بناست به خانه نروم و سه روز اینجا استراحت مطلق داشته باشم. بعد از این دوره هم می توانم جلوی دوربین بروم و در سریال «شهید شهریاری» که به خاطر آن به زنجان آمده بودم بازی کنم. روز گذشته هم رییس بیمارستان با کارگردان و تهیه کننده صحبت کرد و گفت که حضورم در سریال مشکلی نخواهد داشت.

دوره بیماری ام رو به اتمام است البته کمی از ان اخلاط و سینه درد هست اما با درمان های خانگی رفع می شود و خطری هم برای طرف مقابل ندارد.

بازیگر سریال های طنز درباره حضورش در سریال شهید شهریاری نیز گفت: بعد از چند روز استراحت در سوئیتی که در زنجان دارم سکانس های بازی من شروع می شود و فکر می کنم حدود 20 روز کارم طول می کشد.

رجبی درباره خبری که چندی پیش وضعیت جسمانی اش را وخیم توصیف کرده بود، بیان کرد: خانم دکتری که در آن مصاحبه به نقل از او مطرح شده بود حالم وخیم است خودش هم متعجب شده بود و گفته بود اصلا این حرف ها را بیان نکرده است. به نظرم برخی کانال های زرد هستند که این اخبار را نشر می دهند.

لایو دادم تا ثابت کنم حالم وخیم نیست

بازیگر سریال های «صاحبدلان» و «87 متر» درباره اینکه چقدر با شنیدن این اخبار خودش شوکه شده است، گفت: خانوده ام خیلی شوکه شد، من خودم می دانستم حالم وخیم نیست اما انها چون مرا ندیده بودند شوکه شده بودند. من هم آن روز از طریق شبکه های اجتماعی برایشان لایو گرفتم تا متوجه شوند حالم خوب است و خبرهایی که گفته است حالمم وخیم است صحت ندارد.

رجبی با اشاره به مدت درمانی خود گفت: طی این مدت یک روز را کامل و به شدت تب و درد و بدن درد داشتم به طوری که دائم به وای وای رسیده بودم(با خنده) این وضعیت برای من هم کلافه کننده بود هم خنده ام گرفته بود چون تاکنون اینقدر دچار درد و بیماری نشده بودم که دائم آه و ناله کنم.

بازیگر سریال های طنز «لیسانسه ها» و «دردسرهای عظیم» درباره اینکه چقدر فکر می کرده است که دچار کرونا شود، عنوان کرد: ادم اصلا فکر نمی کند که خودش هم دچار کرونا می شود ولی یک باره و از جایی که نمی فهمید و نمی دانید گرفتار می شوید.

وی همچنین به عکس های سلفی با مردم اشاره و بیان کرد: مردم وقتی با ما عکس سلفی می گیرند ماسک هایشان را برمی دارند و از ما هم می خواهند آن چند ثانیه را برداریم ما هم نمی توانیم نفر به نفر مقابله کنیم و به 200 نفر ادم بگوییم ماسک را برنمی دارم. من از جایی به بعد در عکس گرفتن ها با مردم ماسک را برداشتم که همین باعث شد گرفتار شوم.

وی در پایان سخنانش درباره اینکه در شرایط سخت ابتلا به کرونا چقدر به مرگ اندیشیده است نیز عنوان کرد: اصلا به مرگ فکر نکردم می دانستم بدنم قوی تر از اینهاست که بخواهم ناامید شوم و سعی کردم قوی بمانم تا به لطف خدا خوب شوم.

جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار