مهارت کودک ۸ ساله در تعمیر جاروبرقی کاسبی‌اش را سکه کرد+عکس
کد خبر: ۱۹۱۵۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 26    -    ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
اوله گرندی پسر کار آفرین ۸ ساله بریتانیایی توانست از محل تجارت خود ۲۰۰ پوند درآمد کسب کند.

یک پسر ۸ ساله بریتانیایی شغلی را به عنوان تعمیر جاروبرقی در خانه خود راه اندازی کرد و موفق شد بیش از ۱۰۰ سفارش از مشتریانی که می‌خواهند جاروبرقی خود را تعمیر کنند، دریافت کند. بنا بر اعلام روزنامه انگیسی «میرور» پسری به نام «اوله گراندی» در هفته پیش، پس از افتتاح کارگاهش در آشپزخانه جایی که به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند، ۲۰۰ پوند درآمد کسب کرد.

مهارت کودک ۸ ساله در تعمیر جاروبرقی کاسبی‌اش را سکه کرد!

این پسر کارآفرین، اهل منطقه هاید گریت منچستر، وسواس خود را با جاروبرقی از مجموعه اسباب بازی‌هایش شروع کرد و اکنون پس از ورود به مدرسه، آخر هفته‌ها، ایراداتی مانند پاکسازی کیسه‌های جاروبرقی را به ازای ۳ پوند انجام می‌دهد؛ و اکنون ۵۰ سفارش از مشتریان در سراسر انگلیس در دست دارد. او قصد دارد از درآمد خود برای ساخت کارگاهی در حیاط خانه‌اش استفاده کند.

اوله گفت: "اکنون بیش از صد نفر با من تماس می‌گیرند و بیش از ۵۰ درخواست در دفتر من وجود دارد. در حالی که من اغلب از مشتریان ۳ پوند می‌خواهم که جارو خود را تعمیر کنند، بعضی از آن‌ها بسته به آن مشکلی که جارویشان دارد و هرچقدر که می‌خواهند، بیش از این پول پرداخت می‌کنند. "

اوله گراندی در ادامه گفت که می‌خواهد مهندسی بخواند و جارو برقی جدید اختراع کند؛ و آن را تا حد ممکن ارزان خواهد کرد. اوله در حال حاضر پنج جارو برقی دارد. این پسر هشت ساله همچنین دارای چندین نمونه اولیه مقوایی از جارو برقی است که آن‌ها را پس از تعطیلی مدارس ساخته بود. او آرزو دارد که مدل‌هایش را به یک جارو برقی کاملاً مقرون به صرفه تبدیل کند و آن را "الکسوس" بنامد. مادر او تأیید کرده است که جارو برقی تنها چیزی است که او در YouTube دیده است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
آفرین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار