راهنمای رزرو تور مشهد با قطار از علی بابا
کد خبر: ۱۹۱۳۴۲
تاریخ انتشار: 2020 September 24    -    ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

راهنمای رزرو تور مشهد با قطار از علی بابا

شهر مشهد به‌عنوان قطب زیارتی کشور، یکی از شهرهای بسیار محبوب ایران است. هرساله میلیون‌ها زائر ایرانی و خارجی برای زیارت بارگاه امام رضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند. علاوه‌براین، شهر مشهد جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیادی دارد که باعث جذب گردشگران به این شهر می‌شود. مهم‌ترین دغدغه افراد برای رفتن به سفر، تهیه بلیط و رزرو هتل در شهر مقصد است. برای این کار روش‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از به‌صرفه‌ترین روش‌ها، رزرو تور مشهد از طریق سایت علی بابا است. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی‌ها، نحوه رزرو و مزایای این تور آشنا کنیم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سفر به مشهد با تور

اگر شهر مشهد را به‌عنوان مقصد خود برای سفر انتخاب کرده‌اید، می‌توانید برای رزرو تور خود از علی بابا و برای تهیه بلیط و همچنین رزرو هتل از این سایت معتبر استفاده کنید. بین استفاده از هواپیما و قطار برای سفر، تفاوت‌های زیادی وجود دارد. به شما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید سفری به‌صرفه و درعین‌حال امن و آرام را تجربه کنید، از خطوط ریلی برای رفتن به مقصد موردنظر خود استفاده کنید. این تورها به پکیج‌های مسافرتی معروف هستند؛ به‌طوری‌که شما می‌توانید از گزینه‌هایی که پیش‌روی‌تان قرار داده می‌شود، بلیط و هتل خود را به‌صورت همزمان رزرو کنید. بدیهی است که در این گزینه‌ها محدودیت زمانی وجود دارد و ممکن است گزینه دلخواه شما دردسترس نباشد؛ پس برای خرید تور مشهد از علی بابا وقت تلف نکنید. رزرو این تورها بسیار ساده است و چند دقیقه بیشتر وقت شما را نمی‌گیرد. شما می‌توانید بدون خارج‌شدن از خانه یا محل کارتان این کار را به‌صورت آنلاین انجام دهید و از خدمات بی‌نظیر آن نیز استفاده کنید. 

راهنمای رزرو اینترنتی تور مشهد از علی بابا

  1. برای این کار لازم است ابتدا وارد سایت علی بابا شوید و سپس به  بخش رزرو تور داخلی بروید. در مرحله بعد باید در قسمت‌های مشخص‌شده، شهر مبدا، شهر مقصد، تاریخ رفت‌وبرگشت و همچنین تعداد افراد و اتاق‌ها را وارد کنید. سپس با کلیک روی دکمه جستجو به مرحله بعد بروید.
  2. در این مرحله لیستی از همه تورها همراه هتل‌های موجود که با اطلاعات شما همخوانی دارد، نمایش داده می‌شود. همچنین در پایین این صفحه سه گزینه هواپیما، قطار و اتوبوس وجود دارد. شما می‌توانید نوع وسیله نقلیه موردنظر خود برای سفر را انتخاب کرده و تورهایی با روش حمل‌ونقل دلخواهتان را مشاهده کنید. 
  3. ممکن است تعداد این تورها خیلی زیاد باشد و شما را دچار سردرگمی کند اما به‌هیچ‌وجه نگران نباشید. شما می‌توانید این لیست را براساس اولویت‌های خودتان مرتب و سازماندهی کنید. برای این کار می‌توانید معیارهایی مثل درجه هتل، رنج قیمتی تور، موقعیت هتل، محبوبیت هتل و نوع اقامتگاه را برای فیلترکردن تورها درنظر بگیرید. حال لیستی که دراختیار دارید، بسیار نزدیک به معیارهای شما است.

بیشتر بخوانید : هتل مشهد نزدیک حرم سه ستاره

  1. برای اینکه کار شما در انتخاب تور مشهد راحت‌تر شود، سایت علی بابا در این بخش نیز امکان جذابی را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید این لیست فیلترشده را براساس بیشترین قیمت، کم‌ترین قیمت، انتخاب علی بابا، بیشترین بازدید و محبوبیت هر هتل مرتب کنید و به‌راحتی به انتخاب تور و هتل موردنظر خود بپردازید.
  2. بعد از اینکه هتل دلخواه خود را انتخاب کردید، روی گزینه مشاهده تاریخ‌های سفر کلیک کنید. در این بخش، جزئیات مربوط به اتاق‌ها و بلیط برای شما قابل مشاهده است. اگر تغییراتی درمورد تعداد نفرات یا تاریخ سفرتان به‌وجود آمده، می‌توانید در این بخش آن را اعمال کنید.
  3. پس از اینکه هتل و بلیط رفت‌وبرگشت خود را ازبین گزینه‌های موجود انتخاب کردید، روی دکمه جزئیات و خرید ضربه بزنید تا اطلاعات ذخیره‌شده برای شما نمایش داده شود. در این قسمت می‌توانید جزئیات اتاق‌ها، حمل‌ونقل، شرایط کنسلی و قیمت تمام‌شده را مشاهده کنید.
  4. پس از اینکه از صحت اطلاعات اطمینان حاصل کردید، کافی است با واردکردن اطلاعات همه مسافران و پرداخت نهایی، فرایند رزرو و خرید تور را به اتمام برسانید.

مزایای رزرو تور از علی بابا

با رزرو تور از علی بابا می‌توانید از مزایایی مثل رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و قطار، تهیه ویزا برای تور خارجی، گشت شهری، فراهم‌کردن بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی توسط تور و... برخوردار شوید. تنوع قیمتی تورهای مشهد علی بابا بسیار بالا است. قیمت این تورها به عواملی مثل زمان تور، کیفیت، کلاس هتل، مدت برگزاری تور، ایرلاین، خدمات تور و... بستگی دارد. توجه داشته باشید که در زمان ‌خاصی از سال که ترافیک سفرها کم‌تر است، قیمت این تورها تخفیف‌های شگفت‌انگیزی می‌خورد و ارزان‌تر می‌شود. همچنین با رزرو تور لحظه آخری می‌توانید با کم‌ترین قیمت، تور موردنظر خود را رزرو کنید. از دیگر مزایای رزرو تور از سایت علی بابا این است که نظرات بقیه کاربران درمورد هر تور برای شما قابل‌مشاهده است و به شما در روند انتخاب و رزرو تور کمک می‌کند. پشتیبانی سایت علی بابا نیز به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات شما در روند رزرو تور است و شما می‌توانید از راهنمایی‌های آن‌ها برای حل مشکل خود استفاده کنید.

در این متن با مراحل رزرو تور مشهد از علی بابا آشنا شدید. رزرو اینترنتی تور از سایت علی بابا بسیار ساده و به‌صرفه است. برای رزرو تور مشهد با قطار از علی بابا توجه کنید، اگر کد تخفیف یا امتیاز باشگاه مشتریان علی بابا را داشته باشید، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه آن استفاده کنید و هزینه‌های سفر خود را به‌حداقل برسانید.

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار