آموزش دوخت و تزیین هدبند با روسری کوچک
کد خبر: ۱۹۱۳۲۱
تاریخ انتشار: 2020 September 30    -    ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
اگر علاقه‌مند کار‌های هنری و تزئینی هستید ما در این مطلب قصد داریم برای شما عزیزان آموزش دوخت و تزیین هدبند با روسری کوچک را آموزش دهیم این هدبند زیبا و خاص را می‌توانید با جواهر نشان‌های زیبا تزئین کنید، آموزش دوخت روسری را به شما آموزش خواهیم داد. سربندها معمولاً از الاستیک یا موادی که به راحتی تغییر شکل می‌دهند، ساخته می‌شود.

آموزش دوخت و تزیین هدبند با روسری کوچک

آموزش دوخت و تزیین هدبند با روسری کوچک«تابناک با تو» - علاقه مندان به هنر خیاطی میتوانید به راحتی یک هد بند زیبا و شیک درست کنید برای این کار هم نیاز به وسایل های خاصی ندارید در ادامه شما را با آموزش دوخت روسری آشنا خواهیم کرد.

اگر علاقه مند کارهای هنری و تزئینی هستید ما در این مطلب قصد داریم برای شما عزیزان آموزش دوخت و تزیین هدبند با روسری کوچک را آموزش دهیم این هدبند زیبا و خاص را می توانید با جواهر نشان های زیبا تزئین کنید ، آموزش دوخت روسری را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش دوخت روسری

پیشانی بند نوعی لباس فرعی برای سر است که معمولاً برای جلوگیری از ریختن موها روی صورت و چشم‌ها استفاده می‌شود. سربندها معمولاً از الاستیک یا موادی که به راحتی تغییر شکل می‌دهند، ساخته می‌شود. از پیشانی بند هم برای زیبایی و هم به صورت کاربردی استفاده می‌شود.

آموزش دوخت و تزیین هدبند با روسری کوچک
وسایل درست کردن هد بند


بیشتر بدانید از دوخت هدبند های پارچه ای و رنگارنگ

توی گرمای تابستون هیچی دلپسندتر از راحتی و استفاده از وسایلی که باعث آرامش آدم میشن نیست. توی این فصل همه دوست دارن از لباسهای خنک و رنگارنگ استفاده کنن تا همپای طبیعت شاد باشن .پیشنهاد من برای خودتون و…

توی گرمای تابستون هیچی دلپسندتر از راحتی و استفاده از وسایلی که باعث آرامش آدم میشن نیست .توی این فصل همه دوست دارن از لباسهای خنک و رنگارنگ استفاده کنن تا همپای طبیعت شاد باشن. پیشنهاد من برای خودتون و هدیه ای مناسب و آسون به دوستاتون دوخت هدبندهای پارچه ای و رنگارنگه که برای مدل موهایی که درست میکنید هم بسیار مناسبه و این هدبند رو هم میتونین در کنار هدبند پارچه ای ابر و بادی دست ساز به کلکسیون تل سرهای قشنگتون اضافه کنید آموزش دوخت روسری.

آموزش دوخت و تزیین هدبند با روسری کوچک

تزیین هدبند با روسری کوچک

وسایل مورد نیاز برای دوخت هدبند پارچه ای و رنگارنگ

الگو

پارچه در رنگ و طرح دلخواه

کش پهن ۳ سانتی متری همرنگ با پارچه

سوزن ته گرد

چرخ خیاطی

مراحل کار دوخت هدبند پارچه ای و رنگارنگ

ابتدا از الگوی زیر پرینت بگیرین و یا خودتون طبق اندازه هایی که دادم اونو روی یه تیکه مقوا یا کاغذ بکشین.

آموزش دوخت و تزیین هدبند با روسری کوچک

آموزش تصویری تزیین هدبند

پارچه ی مورد نظر را دولا کرده و الگوی هدبند رو مانند تصویر در قسمت دولای بسته ی پارچه قرار بدین و برش بزنید و این کار رو یک بار دیگه هم تکرار کنید .چون برای دوخت این هدبند لازمه که ۲ بار از روی پارچه برش کنید .۱ برش برای لایه ی رویی و دیگری برای لایه ی زیری و یا به اصطلاح آستری .میتونین هردو پارچه رو یکی انتخاب کنید یا برای لایه ی زیری پارچه ی تک رنگ و بدون طرح بگیرین .در هنگام برش حتما ۱ الی ۲ سانتی متر دور الگو فاصله بگذارید و پارچه را ببرید.

قرار دادن الگو روی پارچه و برش پارچه

از قسمت باریک پارچه یا انتهای هدبند به اندازه ی یک سانتی متر از هر طرف به سمت داخل تا کنید و اتو بزنید.

آموزش دوخت و تزیین هدبند با روسری کوچک

آموزش دوخت روسری

تا کردن ۱ سانتی متر از انتهای پارچه و اتو زدن

سپس یک طرف کش را لای پارچه های رویی و آستری قرار دهید و با چرخ خیاطی دوخت بزنید .بعد از اینکه کش و قسمت عرضی رو دوخت زدین دو طرف هدبند از شسمت طولی را هم بدوزین و در انتهای آن فقط یک سانتی متز باقی بگذارید.

مرحله ی اول دوختن کش به هدبند در آموزش دوخت روسری

از قسمت عرض هدبند که هنوز دوخت نخورده آنرا به سمت رو برگردان کنید و اتو بزنید و یک سانتی متری را که دوخت نخورده بود به سمت داخل تا بزنید.

بعد از دوختن ۳ طرف هدبند آن را به سمت رو برگردانید آموزش دوخت روسری ، طرف دیگر کش را لای پارچه های رویی و آستری در قسمت عرضی هدبند قرار دهید و چرخ روکار بزنید و برای هماهنگ شدن تمام قسمت های هدبند باهم حتما دور تا دور آنرا چرخ روکار بزنید.

مرحله ی دوم دوختن کش به هدبند

میتونین این هدبند رو در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع آماده کنید و هرکدوم بیشتر از ۱۵ دقیقه وقتتون رو نمیگیره.

آموزش دوخت و تزیین هدبند با روسری کوچک
تزیینات زیبای هدبند

آموزش دوخت و تزیین هدبند با روسری کوچک
درست کردن هد بند

آموزش دوخت و تزیین هدبند با روسری کوچک

منبع: کافه مد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار