واکنش مجری معروف به اتهامات و شایعات
کد خبر: ۱۹۱۳۰۵
تاریخ انتشار: 2020 September 24    -    ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
علیرغم شایعاتی که درباره استعفای الن دی‌جنرس وجود دارد، این مجری آمریکایی شب گذشته با قسمت جدید "الن شو" بازگشت. الن دی‌جنرس ساعاتی پیش در اولین قسمت از فصل جدید برنامه‌اش به اتهامات زورگویی، بدرفتاری و رفتار‌های نژادپرستانه که از سوی برخی کارکنانش به او و مدیران اجرایی برنامه‌اش وارد شده بود، واکنش نشان داد.

واکنش مجری معروف به اتهامات و شایعات«تابناک باتو» علیرغم شایعاتی که درباره استعفای الن دی‌جنرس وجود دارد، این مجری آمریکایی شب گذشته با قسمت جدید "الن شو" بازگشت. الن دی‌جنرس ساعاتی پیش در اولین قسمت از فصل جدید برنامه‌اش به اتهامات زورگویی، بدرفتاری و رفتار‌های نژادپرستانه که از سوی برخی کارکنانش به او و مدیران اجرایی برنامه‌اش وارد شده بود، واکنش نشان داد.

واکنش مجری معروف به اتهامات و شایعات

مجری برنامه الن شو در پاسخ به اتهامات گفت: همانطور که شنیده‌اید، تابستان ادعا‌هایی مبنی بر فضای سمی و ناخوشایند برنامه ما وجود داشت. من متوجه شدم در این برنامه اتفاقاتی افتاده که هرگز نباید اتفاق می‌افتاد. من این موضوع را جدی می‌گیرم و برای تمام کسانی که تحت تاثیر قرار گرفتند متاسفم.

وی افزود: من همه مسئولیت اتفاقاتی که در برنامه افتاده را به عهده میگیرم. ما طی چند هفته اخیر درباره برنامه، کارکنان و هدف‌هایی که برای آینده این برنامه داریم، صحبت کردیم و تغییرات لازم را انجام دادیم و امروز یک فصل جدید را شروع می‌کنیم.

الن دی جنرس در ادامه این برنامه گفت: هم‌چنین مقالاتی در رسانه‌های خبری و فضای مجازی وجود داشت که می‌گفتند من کسی نیستم که در تلویزیون به نظر میرسم، اما حقیقت این است که من همان شخصی هستم که در تلویزیون می‌بینید و البته علاوه بر آن جور دیگری هم هستم گاهی اوقات ناراحتم گاهی اوقات عصبانی، گاهی ناامید می‌شوم، گاهی مضطربم، گاهی بی صبر و حوصله هستم.

او گفت: بعضی‌ها فکر می‌کردند من بازیگر خوبی هستم (تظاهر میکنم)، اما من فکر نمی‌کنم آنقدر بازیگر خوبی باشم که بتوانم ۱۷ سال هر روز بیایم اینجا و شما را گول بزنم. هدف من این است که که بهترین کسی باشم که میتوانم. اگر کسی را ناامید کردم و او را اذیت کردم خیلی خیلی متاسفم.

​"الن شو" از شو‌های معروف آمریکایی است که حدود دو دهه است روی ایر می‌رود و هواداران فراوانی در سراسر جهان دارد.

مووی مگ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار