چگونه ربات‌ها در ژاپن علیه کرونا به کار می‌روند؟
کد خبر: ۱۹۱۲۶۶
تاریخ انتشار: 2020 September 24    -    ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
مغازه‌ها در ژاپن برای انبار کردن و چیدن کالاها از ربات‌ها استفاده می‌کنند؛ به این امید که استفاده از نیروی کار بشری را کاهش بدهند. آنها می‌خواهند با استفاده از این روش، مانع انتشار ویروس کرونا بشوند. شرکت Family Mart با همکاری شرکت Telexasting، از ربات‌های موسوم به (model_T) که با سیستم اندروید کار می‌کند، برای این منظور بهره می‌برد.

چگونه ربات‌ها در ژاپن علیه کرونا به کار می‌روند؟

چگونه ربات‌ها در ژاپن علیه کرونا به کار می‌روند؟اختصاصی«تابناک با تو»؛ مغازه‌ها در ژاپن برای انبار کردن و چیدن کالاها از ربات‌ها استفاده می‌کنند؛ به این امید که استفاده از نیروی کار بشری را کاهش بدهند. آنها می‌خواهند با استفاده از این روش، مانع انتشار ویروس کرونا بشوند. شرکت Family Mart دومین مینی‌فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ ژاپن با همکاری شرکت Telexasting، از ربات‌های موسوم به (model_T) که با سیستم اندروید کار می‌کند، برای این منظور بهره می‌برد. 

چگونه ربات‌ها در ژاپن علیه کرونا به کار می‌روند؟

این ربات به جای استفاده از هوش مصنوعی به یک سیستم انسانی متصل است که از راه دور توسط انسان و با استفاده از عینک واقعیت مجازی کنترل می‌شود. این ربات هفت فوت ارتفاع دارد که برای جابجایی کالاها به این ارتفاع نیاز است. 

در برنامه آموزشی فمیلی‌مارت یکی از آزمون‌گیران با ورود به ایستگاه VR از طریق دفتر Telexisting siv شهر تورانومون توکیو، این ربات را از فاصله پنج مایلی هدایت کرد.

 چگونه ربات‌ها در ژاپن علیه کرونا به کار می‌روند؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار