هزینه یک روز بستری بیمار کرونایی چقدر می‌شود؟
کد خبر: ۱۹۱۲۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 23    -    ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ایران، هزینه روزانه بستری بیماران کرونا در بیمارستان های دولتی و خصوصی را از ۴۵۰ هزار تا ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ایران، هزینه روزانه بستری بیماران کرونا در بیمارستان های دولتی و خصوصی را از ۴۵۰ هزار تا ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

 حسین کرمانپور به افزایش هزینه‌های بیمارستان‌ها بعد از شیوع کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه هزینه‌های بیمارستان‌های درگیر بیماران کرونایی، به شدت افزایش یافته است.

وی با اعلام اینکه هزینه روزانه بستری هر بیمار کرونایی در بیمارستان دولتی ۴۵۰ هزار تومان است، افزود: این هزینه در بخش خصوصی به ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد.

کرمانپور گفت: البته این هزینه شامل بستری در بخش عادی است و اگر بیمار به بخش مراقبت‌های ویژه برود و بستری شود، هزینه‌ها به مراتب بیشتر می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ایران، با عنوان این مطلب که بیمارستان‌ها برای هزینه‌های کرونا ردیف بودجه ندارند، افزود: متأسفانه بیمارستان‌های درگیر بیماران کرونایی به سختی سرپا ایستاده اند.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیمارستان که شامل تهیه دستکش و ماسک و لباس حفاظت شخصی برای کادر درمانی می‌شود، به شدت هزینه‌ها را بالا برده است. همچنین تهیه مواد ضد عفونی کننده نیز در کنار این وسایل، از نیازهای روزانه بیمارستان‌ها است که باید تأمین شود.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
2
با سلام رییس جمهور گفته بودند ما در ایران بیماران کرونا رایگان درمان میکنیم حتی اتباع خارجی !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
1
1
سلام.شفاه الله تعالی.خدا را شکر که استاد اخلاق از بخش vipلاکچری بیمارستان با سلامت به منزل برگشتند و چقدر عارفانه بر روی تخت لاکچری با خدای مهربان زمزمه ها و مناجات داشته و گمانم زمزمه کنان به خدا عرض میکرد بار الاهی تمام بندگان بیمارت هم مثل من این امکانات در اختیارشان قراردارد و من با خیال راحت بر روی تخت لمیده ام.و با آمپولهای گرانقیمت که در دسترس همه مردم هست و همانند من توان خرید دارند از این مهلکه توانستم جان سالم بدر برم و انشاالله به افادات خود در باب زهد علی هم سخنرانی خواهم کرد
پاسخ ها
استاد
| |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
متخصص چرند نویسی و تنگ نظری نباش رفیق با انسانهای بزرگ باید با بزرگواری رفتتار کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار