راهکارهایی برای طراحی اتاق غذاخوری گرم و گیرا
کد خبر: ۱۹۱۱۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 22    -    ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
اگر شما فردی اجتماعی هستید، احتمالاً عاشق سرگرمی و مهمانی در خانه خود هستیدو آشپزخانه و اتاق غذاخوری باید محل شادی، گفتگو و خاطرات مشترک باشد. دیگر از زمان غذاخوری‌های خسته کننده و رسمی که فقط استفاده‌های گاه به گاه داشتند، می‌گذرد و آشپزخانه‌های بسته که میزبان را از میهمانانش جدا می‌کرد.

۶ راهکار برای طراحی اتاق غذاخوری گیرا و دعوت کننده!

۶ راهکار برای طراحی اتاق غذاخوری گیرا و دعوت کننده!«تابناک با تو» - اگر شما فردی اجتماعی هستید، احتمالاً عاشق سرگرمی و مهمانی در خانه خود هستیدو آشپزخانه و اتاق غذاخوری باید محل شادی، گفتگو و خاطرات مشترک باشد. دیگر از زمان غذاخوری های خسته کننده و رسمی که فقط استفاده های گاه به گاه داشتند، می گذرد و آشپزخانه های بسته که میزبان را از میهمانانش جدا می کرد. امروزه از بین رفته و محیط غذاخوری مکانی تعاملی و یک الزام برای هر خانه است!

روش های زیادی برای طراحی اتاق ناهار خوری وجود دارد مهم نیست که سبک طراحی دکوراسیون منزل شما چیست حتی اگرکلاسیک یا کاملاً مدرن باشید به هرحال می توانید اتاق غذاخوری خود را به مرکز خانه خود تبدیل کنید در ادامه با ما همراه باشید.

۱-رنگ ها را فراموش نکنید

به احتمال زیاد همه ما اتاق های ناهار خوری قدیمی و خسته کننده ای را دیده ایم که با رنگ های مبهم و خسته کننده رنگ آمیزی شده اند. اما چرا کمی بیشتر رنگ و سرگرمی به اتاق غذاخوری و آشپزخانه خود وارد نمی کنید؟ اگر فضای غذاخوری بازتری دارید ، می توانید تم و رنگ ها را از آشپزخانه تا دیوارها امتداد دهید یا حتی فقط به دنبال رنگ های پاستلی ساده یا گروه رنگ های خنثی ها بروید. اگر واقعاً به دنبال چیز متنوع تری هستید ، می توانید یک دیوار با نقاشی دیواری یا کاغذ دیواری به کار ببرید.

۲- با فضاهای ذخیره سازی خلاقیت ایجاد کنید

دراتاق های ناهارخوری اغلب از کنسول ها یا کمدهای ذخیره سازی استفاده می شود که فضای بصری همینطور فیزیکی داخل اتاق را اشغال می کنند ، از کنسول عتیقه گرفته تا قفسه های بزرگ و کمدهای قدیمی همگی با هر سبکی که باشند راهکار های خوبی برای افزودن خلاقیت و جذابیت بصری خواهند بود ضمن اینکه با جای دادن ظرف های غذاخوری عملکرد بهتری را برای این حوزه ایجاد می کنند.

۶ راهکار برای طراحی اتاق غذاخوری گیرا و دعوت کننده!

۳- روشنایی به عنوان کانون اصلی

برای اتاق غذاخوری روشنایی متناسب انتخاب کنید تا به عنوان کانون اصلی فضای شما باشد. تعداد افرادی را که مرتباً از فضا استفاده می کنند در نظر بگیرید و مطمئن شوید که میز شما متناسب با شکل و اندازه اتاق است و همه افراد را به خوبی پوشش می دهد. اگر می خواهید اندازه میز خود را متناسب با لیست مهمانان خود تغییر دهید، حتما نور را در نظر بگیرید یک لوستر تزئینی اضافه کنید و با این قطعه بی نظیر درخشان، عشق جاویدان را در فضای داخلی خود تزریق کنید.

۶ راهکار برای طراحی اتاق غذاخوری گیرا و دعوت کننده!

۴-صندلی راحتی را انتخاب کنید

انتخاب صندلی و مبلمان برای فضای ناهار خوری شما اولویت بزرگی از اطمینان به این موضوع است که مهمانان احساس راحتی می کنند

داشتن فضای جا به جایی صندلی و همینطور راحتی جابجایی افراد به همان اندازه تهیه صندلی های راحت مهم است . چون تنها در این صورت است که می توانید مطمئن باشید مهمانان هنگام خوردن وعده غذایی خوشمزه ای که شما درست کرده اید ، احساس آرامش می کنند.

۶ راهکار برای طراحی اتاق غذاخوری گیرا و دعوت کننده!

۵-فضای خود را باز کنید

صرف نظر از اینکه به دنبال سبکی مدرن هستید یا کلاسیک یا حتی به دنبال کشف یک سبک جدید هستید ، لازم است بدانید باز کردن فضا می تواند آن را جذاب تر کند. مفهوم باز می تواند برای افراد معنای متفاوتی داشته باشد. برای مثال می توانید آشپزخانه و غذاخوری خود را با هم تلفیق کنید یا می توانید با انتخاب مبلمان و لوازمی متناسب با فضا و حتی برداشتن درهای سنگین فضای گشاده تری ایجاد نماییدوقتی درفضایی احساس سیالیت بیشتری می شود ، جذابیت بیشتری دارد . حتی میتوانید یک دیوار آینه دار در اتاق غذاخوری خود اضافه کنید تا خطای بصری باز بودن را ایجاد کنید .

۶ راهکار برای طراحی اتاق غذاخوری گیرا و دعوت کننده!

۶-اجازه دهید نور وارد شود

فضای روشن و مطبوع اغلب یکی از بهترین ابزارهای طراحی است که اتاق غذاخوری شما رابه فضایی مناسب و دعوت کننده تبدیل می کند. مردم می خواهند وقت خود را در مکانهایی بگذرانند که احساس شادی و نشاط می کنند بعلاوه نور بیشتر حتی باعث بزرگتر شدن اتاق می شود. اگر پنجره های بزرگی ندارید ، می توانید از طریق پرده های نازک و وسایل روشنایی مطمئن شوید که فضا به خوبی روشن شده است. به این ترتیب ، اتاق حتی برای وعده های شام دنج و نیز روشن خواهد بود.

مهم نیست که چه کسی را دعوت می کنید و چه وعده غذایی را به اشتراک می گذارید ، اتاق غذاخوری شما باید محلی برای ارتباط ، گردهمایی و احساس خانه بودن افراد باشد. با استفاده از ترفندهای مناسب طراحی می توانید این اتفاق را رقم بزنید.

۶ راهکار برای طراحی اتاق غذاخوری گیرا و دعوت کننده!

منبع: دکوبوم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
اینا که همش رنگ های سرد و بی روح بود!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار