گوشی ایرانیِ یا گوشی چینی؟! +عکس
کد خبر: ۱۹۰۹۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 20    -    ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
به‌تازگی عکس‌هایی از سوی کاربران در فضای مجازی منتشر شده که در آن ادعا می‌شود گوشی تولید داخلی که قرار است توسط اپراتور ایرانسل عرضه شود، نسخه‌ای از یک گوشی چینی است.

به‌تازگی عکس‌هایی از سوی کاربران در فضای مجازی منتشر شده که در آن ادعا می‌شود گوشی تولید داخلی که قرار است توسط اپراتور ایرانسل عرضه شود، نسخه‌ای از یک گوشی چینی است. تعدادی از کاربران با انتشار عکس گوشی جدیدی که ادعا کرده اند گوشی جدید صاایران است، از شباهت زیاد آن به یک گوشی هوشمند چینی به نام Ulefone Power ۶ حرف زده‌اند. کاربری در واکنش به ادعای مذکور نوشت: «اگه واقعا نمی‌تونیم گوشی تولید کنیم، چه اصراری داریم که گوشی چینی رو به اسم گوشی ایرانی به مردم بفروشیم؟» کاربر دیگری نوشت: «زمانی که گوشی‌های تلفن تازه اومده بود صا ایران نسبت به بقیه گوشی‌ها هم آنتن دهی بهتر و هم ظاهر خوبی داشت. الانم باید منتظر بود و بعد از ورود گوشی به بازار درباره اش قضاوت کرد.»

گوشی ایرانیِ یا گوشی چینی؟! +عکس

خراسان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
1
این عادیه که ما جنس چینی رو به جای جنس ایرانی بفروشیم
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
1
وارد کردن گوشی به جهت عوارض ورودی گران از آب در می آید، می آیند و قانون را دور می زنند قطعات آن را وارد می کنند و بنام گوشی ایرانی آن را مونتاژ می کنند و میفروشند کلی هم به خاطر توسعه تولید داخل از دولت پول وام میگیرند و یا مالیات کم می کنند
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
0
می ترسم در آینده مسئولان هم چینی تقلبی باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار