دادگستری: شاهد شکنجه نوید افکاری دروغ می‌گوید
کد خبر: ۱۹۰۹۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 19    -    ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
رییس کل دادگستری استان فارس با رد ادعای فردی که اظهار داشته است شاهد شکنجه نوید افکاری بوده گفت: فرد مدعی در دوران تحقیقات پرونده به هیچ عنوان ملاقات و مواجهه با نوید افکاری نداشته است.

رییس کل دادگستری استان فارس با رد ادعای فردی که اظهار داشته است شاهد شکنجه نوید افکاری بوده گفت: فرد مدعی در دوران تحقیقات پرونده به هیچ عنوان ملاقات و مواجهه با نوید افکاری نداشته است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با بیار اینکه جرائم این دو فرد با یکدیگر متفاوت بود می باشد گفت: با فرض همزمانی تحقیقات پرونده نوید افکاری و شاهین ناصری تحقیقات پرونده این ها در دو اداره مختلف یعنی یکی در دایره قتل آگاهی و دیگری در اداره جعل و کلاهبرداری انجام شده که در دو طبقه مختلف با فاصله مکانی بسیار زیاد مستقر شده است بنابراین کاملا مشخص است که ادعای این فرد مبنی بر اینکه شاهد شکنجه بوده است کاملا کذب و به دو از منطق است.

وی با اشاره به اینکه مدعی کلاهبرداری حرفه ای با ٨ سابقه بازداشت به اتهام کلاهبرداری و جعل و استفاده از سند مجعول و محکومیت متعدد قضایی در همین عناوین است گفت: رسانه های غربی در این مسئله به اندازه ای مستأصل شده اند که برای اثبات اخبار بی پایه و اساس خود به ادعاهای یک کلاهبردار با سابقه محکومیت متعدد استناد می کنند .

وی تصریح کرد: بر اساس استعلام از زندان این محکوم اخیراً به لحاظ طرح های مقابله با کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در زندان از بند قبلی منتقل شده اما شتابزدگی رسانه ها و نا آگاهان باعث شده ادعای جدید مفقود شدن وی را مطرح نمایند حال آنکه امکان مفقودی فردی با شکات متعدد که دوران محکومیت خود را در زندان سپری می کند وجود دارد؟

این مقام مسئول قضایی استان بیان داشت ماجرای نوید افکاری و مجازات قانونی وی به یک سریال رسانه ای بی محتوا ی شکست خورده برای غرب و معاندان تبدیل شده اما آنچه مسلم است اینکه کارگردانان این سریال از قاطعیت دستگاه قضایی در اجرای قانون و عدالت و رقم زدن پایان داستان برخلاف میل آنان به شدت عصبانی هستند.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
1
14
چرا بیاد باورکنیم شما راست میگید میشه بگید لطفا یک دلیل فقط یک دلیل برا اعتماد بگید یکی کافیه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
زورش بیشتره. این مهمترین دلیله.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
1
9
بند قبلی کجا بوده؟ در کنار قاتل ها؟ الان منتقل شده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار