موفقیت در کانادا از شما دور نیست
کد خبر: ۱۹۰۸۶۴
تاریخ انتشار: 2020 September 19    -    ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

زمانی که به عنوان یک مهاجر به مقصد کشور جدیدی حرکت می کنید، مسلما چالش های بسیاری پیش روی شما خواهد بود. ممکن است با خود فکر کنید که چطور می توانید به عنوان یک فرد خارجی در کانادا یا هر کشور دیگری موفق باشید. مهاجرت به کانادا یا هر کشور دیگری علاوه بر اینکه دوری از دوستان و خانواده را برای تان در پی دارد، به دلیل وجود تفاوت های فرهنگی، شرایط آب و هوایی جدید و سازگاری با زبان منحصر به فرد، چشم انداز دلهره آوری را برای شما به وجود می آورد.

موفقیت در کانادا از شما دور نیست

اما خوب است بدانید که با انجام کارهایی می توانید در خارج از کشور هم موفق باشید. با انجام این کارها متوجه می شوید که مهاجرت به کانادا آنقدرها هم که فکر می کنید یا درباره آن می شنوید، سخت و عجیب و غریب نیست و همیشه راهی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد. یک ویژگی مهم و بارز در مورد مهاجرت به کانادا این است که این کشور بسیار مهاجرپذیر است و به همین خاطر هم مردم آن برخورد دوستانه ای با مهاجران دارند. شما در وهله اول باید سعی کنید که یک مهاجرت عالی و بدون دغدغه داشته باشید. مهاجرتی که در آن همه جوانب را در نظر گرفته باشید و با دید باز وارد کانادا شوید. شاید بگویید بهترین و مطمئن ترین راه برای مهاجرت به کانادا چیست و چطور می توان بدون دردسر و اصولی وارد کانادا شویم؟ در ادامه به شما خواهیم گفت که چه باید بکنید که کاملا اصولی و آگاهانه فرایند مهاجرت را تجربه کنید.

مهاجرتی عالی به کانادا داشته باشید

معمولا بیشترین دلیل عدم موفقیت در مهاجرت به این خاطر است که یا مقدمات مهاجرت را به خوبی محیا نکرده اید یا روش مناسبی را برای مهاجرت انتخاب ننموده اید. برخی از موسسات و وکلا به جای کمک به موکلین خود، تنها به فکر گرفتن پول های بسیار و تامین منافع مالی خود هستند. برای آن ها اهمیتی ندارد که چه بر سر زندگی و آینده مراجعین می آید. بنابراین نمی توان به هر موسسه مهاجرتی اعتماد کرد و تنها باید با تحقیق و بررسی بسیار، کار و امور مهاجرتی خود را به یک موسسه معتبر با سابقه درخشان و وکلای حرفه ای بسپاریم.

موفقیت در کانادا از شما دور نیست

خوشبختانه موسسه مهاجرتی پارسی کانادا تمامی این شرایط را دارد، این موسسه بیش از صدها پرونده مهاجرتی موفق داشته است و با راهنمایی ها و مشاوره های موثر و مفید، افراد علاقه مند به مهاجرت را یاری می رساند. افراد با مراجعه به موسسه مهاجرتی پارسی کانادا می توانند با خیال آسوده از بابت تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج و... گام هایی استوار و مطمئن بردارند. در این مطلب قصد داریم که به شما راهکارهایی را برای موفق بودن در کانادا نشان دهیم که به واسطه آن ها می توانید از بودن در کانادا لذت ببرید و مانند یک شهروند کانادایی زندگی کنید. بنابراین در ادامه این مطلب همراه ما باشید...

  • کشور و شهری را که تازه به آن وارد شده اید بشناسید

خوب است که با ورود به کانادا و استانی که برای زندگی انتخاب کرده اید، در اولین مرحله برای آشنایی و شناخت هر چه بیشتر آن بکوشید. زندگی مردم منطقه موردنظر را با دقت مورد بررسی قرار دهید و به آشنایی کاملی درباره زندگی در آن برسید. با مطالعه نقشه شهری کانادا می توانید وسایل حمل و نقل عمومی این کشور را مورد بررسی قرار دهید، مکان هایی که فرصت شغلی مربوط به تخصص شما را دارند بیابید و تصمیمات منطقی و عاقلانه ای را برای زندگی خود بگیرید.

  • هر روز مهارت های زبان انگلیسی و کار با کامپیوتر را در خود ارتقا دهید

بسیاری از مشاغل نیازمند مهارت زبان و کار با کامپیوتر هستند. یکی از بهترین راه ها برای یاد گرفتن زبان انگیسی یا فرانسه در کانادا، ارتباط هر چه بیشتر با کانادایی هاست. همچنین می توانید با شرکت در دوره ها و کلاس هایی به بهبود این مهارت های اساسی بپردازید و فرصت های شغلی مناسب را برای خودتان به این واسطه به وجود بیاورید. ارتقاء شغلی و پیدا کردن گزینه های شغلی سطح بالا بدون برخورداری از مهارت های کاربردی زبان و کامپیوتر امکان پذیر نیستند.

  • از برنامه های دولت فدرال کانادا که برای مهاجران در نظر گرفته شده استفاده کنید

خوشبختانه دولت کانادا برای مهاجران برنامه هایی را به منظور کمک به آنان در نظر گرفته است. این برنامه ها ویژه تازه واردان در کانادا طراحی شده و مزایای بسیاری را برای شما در بر خواهند داشت. مثلا می توانید برای تقویت زبان خود در کلاس های آموزشی که دولت کانادا در اختیارتان می گذارد شرکت کنید یا وام هایی را برای شروع کار خود از دولت دریافت نمایید. حتی می توانید به عنوان کارآموز در شرکت هایی که دولت کانادا به شما معرفی می کند شرکت نمایید و تخصص و تجربه کاری بدست بیاورید.

موفقیت در کانادا از شما دور نیست

  • یک شبکه ارتباطی میان خود و سایر مهاجران در کانادا ایجاد کنید

مسلما به غیر از شما مهاجران بسیاری در کانادا هستند. شما با برقراری ارتباط توسط شبکه های اجتماعی و دیگر بسترهای مجازی، علاوه بر این که می توانید با هم زبانان خود صحبت کنید و احساس غربت را از خود دور کنید، بلکه می توانید از رویدادهای جاری و اطلاعات و تجربیات آنان نیز بهره بگیرید. برای مثال ممکن است بتوانید برای اجاره منزل، ثبت نام در دانشگاه، اشتغال در شرکت ها و سایر چیزهایی که درباره آن ها نمی دانید، از طریق این شبکه به تبادل و اشتراک اطلاعات بپردازید. به این ترتیب با استفاده از اطلاعات و تجربیات آن ها موفق تر خواهید بود.

  • اگر شرایط مساعد نیست به منطقه دیگری بروید

اغلب مهاجران دوست دارند که در زندگی در شهرهای بزرگ کانادا همچون تورنتو، مونترال و یا ونکوور را تجربه کنند. در حالی که اگر توجه کنند این شهرها فرصت های شغلی چندانی ندارند و به نوعی اشباع شده اند. بازار کار در این شهرها بسیار رقابتی هستند و شما نمی توانید موفقیت چندانی را در آن ها کسب کنید. به ناچار شاید در شغل هایی مشغول به کار شوید که درآمد چندانی حاصل نمی کنند یا تخصص شما در آن ها وجود ندارد. بنابراین اگر برای یافتن شغل و موقعیت های بهتر به منطقه یا استان دیگری در کانادا بروید، شانس موفقیت شما افزایش می یابد. به عنوان مثال شهرهای کوچک تر همچون مانیتوبا، ساسکاچوان و یا آلبرتا می توانند گزینه های بهتری برای استخدام و زندگی شما داشته باشند.

با توجه به نکاتی که گفتیم می توانید که زندگی ایده آل و توام با موفقیت را در کانادا تجربه کنید. وکلا و کارشناسان حرفه ای پارسی کانادا شما را در این مسیر یاری می کنند و کلیه اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را پیش از مهاجرت به شما خواهند داد. همچنین مشاوره های خوبی را به شما می دهند تا بهترین روش را از میان روش های مهاجرت به کانادا انتخاب کنید و از هر لحاظ ایمن و آسوده خاطر به این کشور مهاجرت نمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار