لاغر شوید بدون این که غذایی را حذف کنید!
کد خبر: ۱۹۰۸۶۲
تاریخ انتشار: 2020 September 19    -    ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

بدون شک با دیدن چنین عنوانی تعجب می کنید و می گویید مگر می شود بدون ممنوع کردن خوردن بعضی از ذاها باز هم به وزن ایده آل رسید و لاغر شد؟!؟ بله چرا که نشود. شما برای کاهش وزن و خوش اندام ماندن شدن به رژیم های سخت و طاقت فرسا نیازی ندارید.

متاسفانه هنوز هم عده ی زیادی به غلط این طور فکر می کنند که برای خلاص شدن از شر چربی های اضافه باید از صبح تا شب لب به چیزی نزنند یا مقدار مواد مصرفی در هر وعده شان به قدری کم کنند که همیشه گرسنه باشند؛ این یک اشتباه بزرگ و خطرناک است!

داشتن شکمی صاف و تخت و اندام اندامی متناسب یک آرزوی دست یافتنی است؛ برای رسیدن به این آرزو تنها کافیست تا کمی صبوری و تلاش به خرج دهید و اجرای یک رژیم لاغری مناسب و اصولی را تجربه کنید. ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد بارها در زمینه کاهش وزن به بن بست رسیده اید و با قرار گرفتن در محدودیت های رژیم های غیر اصولی آسیب دیدید و روزهای سختی را پشت سر گذاشتید پس بهتر است دیگر به پیروی از چنین رژیم هایی پایان بدهید و به فکر یک روش تضمینی و کارآمد برای رسیدن به تناسب اندام خود باشید.

مسلما افراد زیادی را دیده اید که بعد از گذشت مدتی با پیروی از رژیم های نادرست غذایی نه تنها به اندام ایده آل خود نرسیده اند بلکه به مشکلات بسیاری کمبود ویتامین، ریزش مو، بازگشت وزن و... دچار شده اند. این افراد نه تنها وقت و سرمایه زیادی را از دست داده اند بلکه سلامت خود را نیز به خطر انداخته و با نرسیدن به نتیجه مطلوب دلسرد و مایوس شده اند. آن ها همیشه این سوال در ذهن شان وجود دارد که "با تمام تلاشی که می کنم، چرا لاغر نمی شوم؟" در پاسخ به این سوال هم تنها یک چیز می توان گفت، نداشتن رژیم اصولی و مناسب.

لاغر شوید بدون این که غذایی را حذف کنید!

گرسنگی دیگر کافیست

اگر فردی چاق هستید و چربی های دور شکم و پهلوی تان فکرتان را دگیر کرده، بدانید که نخوردن چاره ی کارتان نیست. تحمل گرسنگی نتیجه ای به جز آسیب های جدی و بیماری های گوارشی و مختلفی ندارد. این جمله را هرگز از یاد نبرید که اولین چیزی که در انتخاب یک رژیم و اجرای آن مهم است، درست و اصولی بودن آن است؛ مهم این است که جسم تان دچار آسیب نشود.

این روزها که معضل چاقی در همه جای دنیا بیداد می کند و بیش از 30 درصد مردم دنیا درگیر آن هستند، بهترین چیز پیروی از یک رژیم غذایی است که به دنبال آن عادت های بد غذایی تان حذف شود و به جای آن رفتارهایی مثل افزایش دسترسی به انواع میوه ‌ها، رواج پیاده ‌روی و استفاده از سالن‌ های ورزشی، افزایش آگاهی تغذیه ‌ای وبه طور کلی بهبود وعده ‌های غذایی افزایش پیدا کند.

اگر تمایل دارید که برای کاهش وزن تان، یک رژیم غذایی را اجرا کنید به این نکته توجه کنید که پیش از هرچیز باید مواد غذایی موجود در برنامه غذایی تان را دوست داشته باشید تا در ابتدای راه علاوه بر داشتن حس خوب، انگیزه کافی برای شروع رژیم غذایی خود نیز داشته باشید و سپس با این حس خوب به هدف تان نزدیک و نزدیک تر شوید. شما برای لاغر شدن و لاغر ماندن باید موادی با مقدار معلوم مصرف کنید که به تنظیم سیستم سوخت و ساز بدن تان کمک کند و از چاقی جلوگیری کند. اما نباید فقط و فقط به رژیم غذایی اکتفا کنید.

بسیاری از بالا و پایین رفتن وزن شان هراس دارند، مدام این کابوس را دارند که با تمام شدن دوره رژیم دوباره به وزن قبلی خود بازگردند. به همین دلیل اگر برای لاغر شدن مسصمم هستید و از عواقب احتمالی بعدش می ترسید، علاوه بر داشتن یک رژیم غذایی اصولی، ورزش کردن را فراموش نکنید.

لاغر شوید بدون این که غذایی را حذف کنید!

تناسب اندام تنها با یک رژیم سالم

همیشه برای لاغر یا چاق شدن و به طور کلی رسیدن به اندام و وزن ایده آل به یک چیز فکر کنید؛ سلامتی. این روزها افراد بسیاری به دنبال کاهش یا افزایش وزن شان هستن، حداقل جوان ترها به این موضوع بیشتر اهمیت می دهند و تمام سعی خود را می کنند که خوش هیکل شوند. اما داغ شدن بازار خوش هیکل شدن مساوی است با به وجود آمدن بازار سیاه و بسیاری از مراکز غیر قانونی که با رژیم های غذایی غیر اصولی، سلامت افراد را به بازیچه می گیرند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در دام این کلاهبرداران افتاده باشید و یا حتی خودسرانه اقدام به کم کردن برخی از مواد مصرفی در هر وعده غذایی تان کردید. اما هیچ تغییری مشاهده نکردید. همیشه هم این سوال در ذهن تان وجود دارد که "با تمام تلاشی که می کنم، چرا موفق نمی شوم؟" .

کارشناسان من و رژیم معتقدند که برای رسیدن به وزن ایده آل و تناسب اندام نیازی نیست گرسنگی را تحمل کنید و از صبح تا شب سالاد بخوردی و یا این که برعکس برای چاق و خوش اندام شدن، هر روز غذاهای فست فودی و چرب مصرف کنید. باور ما این است که غذا های مورد علاقه ی خود را به میزان کافی و به موقع بخورید و عادات غذایی خود را اصلاح کنید، به مرور زمان خواهید دید که اصلاح عادات غذایی حتی بر کل زندگی شما تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت.

این تصور کاملا اشتباه است که اگر چیزی نخورید یا غذای تان را خیلی کم کنید، کاهش وزن بهتری دارید. شاید در ابتدای یک رژیم سخت و غیر اصولی با کالری بسیار پایین، کاهش وزن تان خوب باشد و ذوق زده شوید، اما به این فکر کردید که در آینده ای نه چندان دور امکان دارد وزن از دست رفته تان دوباره بازگردد؟!؟!؟

لاغر شوید بدون این که غذایی را حذف کنید!

با من و رژیم از نگاه کردن به آینه نترسید!

همه شما می دانید که برای رسیدن به ایده آل ها باید همت کرد، چه داشتن خانه و ماشین و به طور کلی زندگی بهتر باشد و چه لاغر و خوش اندام شدن؛ فرقی ندارد برای دست یابی به همه آن ها لازم است که با برنامه پیش بروید. داشتن یک رژیم لاغری که شامل تمام مواد مصرفی مفید و مغذی باشد به راحتی بدون ذره ای تحمل گرسنگی، شما را از چاقی نجات می دهد.

اگر تصمیم تان برای لاغر شدن جدی است پس از همین الان شروع کنید. به خاطر داشته باشید که لاغر شدن، چربی سوزی، تناسب ‌اندام و تنظیم سیستم سوخت و ساز بدن، صرفا به کمک غذاهای لاغر کننده یا غذاهای رژیمی اتفاق نمی ‌افتد. در مرحله ‌ی اول باید سراغ مغزتان بروید و رویکرد ذهنی تان را نسبت به مفهوم غذا عوض کنید. سایت من و رژیم برای همه شما عزیزانی که به دنبال سلامتی و تناسب اندام تان هستید، برنامه غذایی مناسب دارد و به شما کمک می کند که فقط به لاغر شدن و کاهش وزن نپردازید بلکه سبک غذایی تان را نیز تغییر دهید. هر زمان که بخواهید می توانید وارد وب سایت من و رژیم شوید و با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات شخصی و پزشکی تان یک رژیم لاغری مناسب با خودتان دریافت کنید.

شاید در اطراف تان با فردی برخورد کردید با پیروی از رژیم های نامعتبر به مشکلات و بیماری های جسمی بسیاریدچار شده است. متاسفانه بسیاری فکر می کنند که رژیم لاغری مساوی است با گرسنگی! اما این تصور کاملا اشتباه است. اگر با متخصص تغذیه ای برخورد کردید که مبنای برنامه های غذایی که ارائه می دهد این ها هستند، همان لحظه مطبش را ترک کنید. سلامتی شما از هرچیزی مهم تر است. ما هم دقیقا به دنبال سلامتی شما هستیم. پس من و رژیم را به عنوان یک همراه خب برای خوش اندام شدن و سالم ماندن بدانید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار