این نوشیدنی، جوشهای صورتتان را از بین می برد
کد خبر: ۱۹۰۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 17    -    ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
برخی از افراد همواره دغدغه جوش بر روی صورت را دارند که برایشان بسیار ناخوشایند است اگر شما همجز آن دسته از افرادی هستید که از جوش صورتتان خسته شده اید و اگر منشا آن خوردن انواع چربی وشیرینی باشد، مصرف خاکشیر برای جوش صورت می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد در ادامه مطلب قصد داریم راهکار‌های خانگی درمان جوش صورت را برایتان به اشتراک بگذاریم.

این نوشیدنی، جوشهای صورتتان را از بین می برد«تابناک باتو» برخی از افراد همواره دغدغه جوش بر روی صورت را دارند که برایشان بسیار ناخوشایند است اگر شما همجز آن دسته از افرادی هستید که از جوش صورتتان خسته شده اید و اگر منشا آن خوردن انواع چربی وشیرینی باشد، مصرف خاکشیر برای جوش صورت می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد در ادامه مطلب قصد داریم راهکار‌های خانگی درمان جوش صورت را برایتان به اشتراک بگذاریم.

این نوشیدنی، جوشهای صورتتان را از بین می برد

مصرف خاکشیر برای جوش صورت

این نوشیدنی، جوش‌های صورتتان را از بین می‌برد! اگر صورتتان دارای جوش میباشد، و از این موضوع ناراحت هستید، توصیه می‌کنیم که از این نوشیدنی میل کنید… مصرف خاکشیر برای رفع جوش‌های صورت مفید است یک متخصص تغذیه گفت: مصرف خاکشیر برای برطرف کردن جوش‌های صورت که به علت مصرف چربی و شیرینی زیاد ایجاد شده است مفید است. مرتضی صفوی افزود: خاکشیر از نظر طب قدیم ایران گرم و خنک کننده بدن است.

دانه‌های خاکشیر به رنگ قرمز تیره است و مصرف آن در روز‌های گرم تابستان مفید است. وی گفت: مصرف خاکشیر ادرار آور و تب بر است و برای دفع کرم مفید است. خاکشیر التیام دهنده زخم و جراحات است و عطش را از بین می‌برد. این متخصص تغذیه افزود: جوشانده خاکشیر برای رفع اسهال‌های ساده می‌تواند، مفید باشد و مصرف خاکشیر صدا را باز می‌کند.

این نوشیدنی، جوشهای صورتتان را از بین می برد

روش‌های خانگی وکاربردی از بین بردن جوش

درمان خانگی و سریع جوش صورت بسیاری از مردم قبول دارند که استفاده از مواد شیمیایی خشن، شست‌وشوی طاقت فرسا و حتی لایه برداری و لیزر کردن تحت نظر پزشک واقعا پوست را حساس کرده و مشکل را تشدید می‌کند؛ بنابراین می‌توان برای جوش‌های دوره‌ای با دفعات ظهور محدود، از راه‌های درمانی فوق‌العاده متداولی که جوش و آکنه را با سرعت و به راحتی از بین می‌برند استفاده کرد.

---از بین بردن جوش صورت با یخ اولین درمان سریع جوش صورت، یخ است. برای جوشی که هنوز به طور کامل عفونی نشده است، استفاده از یخ به کاهش التهاب کمک می‌کند و غدد چربی را تشویق می‌کند منقبض شده و چربی اضافه و میکروب‌های درون آن را از آن بخش پوست بیرون برانند.

روش استفاده یخ را در تکه‌ای پارچه گذاشته و روی بخشی که در حال جوش زدن است به مدت چند ثانیه نگه دارید. چند دقیقه فاصله بگذارید و مجدد مرحله‌ی قبل را تکرار کنید. این کار را به دفعات دلخواه تکرار کنید، جوش در عرض یکی دو روز از بین می‌رود.

این نوشیدنی، جوشهای صورتتان را از بین می برد

---استفاده از روغن زیتون روغن زیتون حاوی ویتامین، آنتی‌اکسیدان و آهن است. این روغن به دلیل خاصیت تسکین دهندگی پوست به ترمیم جای جوش کمک می‌کند.

روش استفاده برای از بین بردن جای جوش‌ها باید پیش از رفتن به رختخواب از روغن زیتون استفاده کنید. مقداری روغن زیتون بردارید و به صورت خود ماساژ دهید. بیش‌تر روی جای جوش‌ها تمرکز کنید. ماساژ روغن به پوست را به مدت چند دقیقه تا زمانی که حس کنید روغن جذب پوست شده ادامه دهید. پارچه یا حوله‌ای تمیز را در آب گرم فرو ببرید. حوله‌ی گرم را روی صورت تان بگذارید تا بخار به آن برسد. چربی باقی مانده را به آرامی و نه با سابیدن از روی پوست پاک کنید. بعد از یک یا دو دقیقه صورت تان را با آب معمولی بشویید.

---از بین بردن جوش صورت با ماست ماست غذایی دلپذیر است که به عنوان وعده‌ی صبحانه و همچنین میان وعده عالی است. ماست علاوه بر این اگر به صورت موضعی روی پوست استفاده شود فایده‌های شگفت‌آوری دارد. سالیان دراز است که به دلیل همین فواید عالی، برای بهبود پوست از آن استفاده می‌شود.

هنوز هم در هند از ماست به عنوان روشی عالی در درمان جوش و کاهش التهاب آن استفاده می‌شود. کلئوپاترای مصر باستان به حمام‌های روزانه‌ای با شیر ترشیده که به او پوستی درخشان و جوان می‌بخشیده است معروف است. شما هم می‌توانید برای از بین بردن جوش‌ها از ماست استفاده کنید. روش استفاده مقداری ماست را با آبلیمو مخلوط کنید و روی پوست‌تان بمالید. بعد از ۱۵ دقیقه صورت‌تان را بشویید.

---درمان جوش صورت با سیب و عسل استفاده از سیب و عسل برای زیبایی پوست بسیار توصیه شده است و در بسیاری از ماسک‌های پوست نیز استفاده می‌شود. برای درمان جوش صورت می‌توانید از مخلوط سیب و عسل استفاده کنید.

روش استفاده یک نیمه‌ی سیب رنده شده را با ۴ قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید و روزانه ۱۵ دقیقه روی پوست صورت خود قرار دهید و سپس با آب ولرم بشویید این مخلوط بسیار مناسب پوست‌های خشک آکنه دار می‌باشد. ۵٫ از بین بردن جوش صورت با ژل آلوئه ورا آلوئه ورا نه تنها با کاهش التهاب پوست احساسی عالی به شما می‌دهد، آزردگی و قرمزی جوش را از بین برده و پوست‌تان را درخشان و صاف می‌کند.

روش استفاده ژل آلوئه ورا را به جوش‌ها بمالید و ۱۵ دقیقه بگذارید بماند. بعد از ۱۵ دقیقه صورت‌تان را با آب گرم بشویید. ۶٫ از بین بردن جوش صورت با خیار خیار سرشار از پتاسیم و ویتامین‌هایی، چون ویتامین A، C و E است. علاوه بر این خیار دارای خواص خنک کنندگی و تسکین پوست است. در کشور‌های خاورمیانه و آسیایی آب خیار برای خنک کردن بدن و پوست، درمانی متمایز به شمار می‌رود. آب خیار همچنین برای ترمیم پوست مفید است و به خصوص زمانی که روی پوست به کار رود در کاهش التهاب پوستی نقش دارد.

روش استفاده خیار را خرد کنید روی آن آب بریزید و بگذارید به مدت ۶۰ دقیقه بماند. مواد داخل خیار مثل ویتامین A، پتاسیم و کلروفیل در آب منتشر می‌شوند. آب حاصل را صاف کنید و برای نوشیدن یا شستن صورت استفاده کنید. می‌توانید با خیار، ماسک صورت درست کنید. این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی صورت قرار دهید سپس با آب گرم بشویید. این کار به تمیزی آلودگی‌ها و باکتری‌ها از مجاری پوست کمک می‌کند.

zoomlife

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
1
10
آرامش بهترین روش هست- نباید نگرانی مالی یا خانوادگی داشت- از افرادی که سعی در ناراحت کردنتون دارند بپرهیزید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار