فوت کودک ۶ساله بر اثر ضرب و شتم زن‌عمو
کد خبر: ۱۹۰۵۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 15    -    ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
فرمانده انتظامی اشتهارد اعلام کرد : پرده از راز قتل کودک ۶ ساله ای که بر اثربدرفتاری ها و ضرب و شتم زن عمویش جانش را از دست داده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی برداشته شد و فرد جنایتکار روانه زندان شد.

 فرمانده انتظامی اشتهارد اعلام کرد : پرده از راز قتل کودک ۶ ساله ای که بر اثربدرفتاری ها و ضرب و شتم زن عمویش جانش را از دست داده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی برداشته شد و فرد جنایتکار روانه زندان شد.

به نقل از سرهنگ کامران ملکی گزارش داد که در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر مرگ مشکوک پسر بچه 6 ساله در بیمارستان اشتهارد بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد والدین متوفی از یکدیگر جداشده اند و نامبرده در منزل عمویش زندگی می کرده و برابر اظهارات همسر عموی این کودک ۶ ساله؛ او حین بازی از پله ها سقوط کرده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

در ادامه کارآگاهان با دریافت نظریه پزشک قانونی متوجه شدند متوفی بر اثر شدت ضربات وارده فوت کرده و صدمات وارده نمی تواند بر اثر سقوط از پله حادث شده باشد و با توجه به تناقض گویی زن عموی مقتول، با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد.

ملکی اظهار داشت: در تحقیقات تخصصی و تکمیلی کارآگاهان، متهم به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کردکه از ابتدا مخالف حضور فرزندان برادر شوهرش در منزلشان بوده و بر سر این موضوع با همسرش اختلاف داشته، بنابراین در روز حادثه اقدام به خیس کردن کف زمین کرده و با وانمود به این قضیه که پسر بچه ۶ ساله اقدام به ریختن آب کرده است او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

وی افزود: کودک خردسال بر اثر شدت ضربات وارده بی هوش شده که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دستمی دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: متهم پس از صدور قرار وثیقه قانونی، روانه زندان شد.

پایگاه خبری پلیس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
3
چقدر این پدرو مادر باید بی شعور باشن ، آخه این بچهچه گناهی داشته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
2
اونوقت هی میگن بچه دار شین . جمعیت داره کم میشه . آخه یکی نیست بگه کیفیت جمعیت یه کشور مهمتر از کمیت اونه . آخه یه مشت ادم عقده ای و حقیر زیاد کنیم که چی ؟ دو تا آدم بزرگ نمیتونن زندگیشونو مدیریت کنن و یه بچه رو به فنا میدن . اون زن عموی حیوان صفت هم که دیگه نگم . اینا رو میخواهیم زیاد کنیم ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار