«تابناک با تو» - در داخل ایران تصور میکنیم که لابد سیستم تحویل کالای آمازون باید در غایت کمال باشد.
به خصوص وقتی ویدئوهای مربوط به انبارها و سیستم روباتیک ارسال و این تازهترهای درونهای تحویلدهنده را میبینیم، اصلا تصور نمیکنیم که مشتریان فرنگی هم برای خودشان داستانهایی از تحویل عجیب و غریب کالا دارند!
وقتی یک کالای مورد نیاز و به خصوص یک گجت دلخواه را سفارش میدهیم (چیزی که ماههاست در ایران به سبب وضعیت اقتصادی کمتر رخ میدهد!)، از لحظه پرداخت، گویی زمان برایمان کش میآید و منتظر میمانیم کالا به دستمان برسد و به آن لحظه شیرین وصال و آنباکس برسیم. در این میان گاهی تاخیر جانفرسا میشود.
اما در این پست، توجه شما را به عکسهای جالبی جلب میکنم که مشتریان خارجی آمازون ارسال کردهاند.
تصور کنید که کلی پول بپردازید و بعد بستهتان از دم در به سرقت برود یا اصلا آسیب ببیند.
جالب است که در این عکسها، کارمندان پخش کالا حتما پیش خودشان تصور کردهاند که کلی اقدام احتیاطی هم انجام دادهاند!
یکی از تازهترین توییتهای بحثبرانگیز را دانیل مکفرسون انجام داده که نشان میدهد متصدی تحویل به صورت ابلهانه، بستهاش را به خیال خودش در دم در، با سنگهای تزئینی استتار کرده است.
همین توییت فعلا بیش از ۴۴۱ هزار لایک شده و بیش از ۵۱ هزار به اشتراک گذاشته شده و ۱۶۰۰ کامنت پای آن گذاشته شده است.
منبع: یک پزشک