اشتباهات رایج چیدمان کمد لباس
کد خبر: ۱۹۰۴۲۴
تاریخ انتشار: 2020 September 16    -    ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
آیا وسایل درون کمد لباس شما بیشتر اوقات را به جای اینکه در کمد قرار بگیرد، در اتاق خوابتان پخش شده است؟ با استفاده از این نکات، قفسه لباس خود را به مسیر اصلی آن برگردانید. اگر در تلاش هستید تا کمد لباس خود را مرتب کنید، ما نکات و ترفندهایی برای ایجاد کمی نظم در چیدمان کمد لباس شما در این نوشتار آورده‌ایم.

اشتباهات رایج چیدمان کمد لباس

اشتباهات رایج چیدمان کمد لباس«تابناک با تو» - آیا وسایل درون کمد لباس شما بیشتر اوقات را به جای اینکه در کمد قرار بگیرد، در اتاق خوابتان پخش شده است؟ با استفاده از این نکات، قفسه لباس خود را به مسیر اصلی آن برگردانید. اگر در تلاش هستید تا کمد لباس خود را مرتب کنید، ما نکات و ترفندهایی برای ایجاد کمی نظم در چیدمان کمد لباس شما در این نوشتار آورده‌ایم.

اشتباهات رایج چیدمان کمد لباس

نصب یک قلاب در کمد لباس برای لباس‌های اضافی

از پرت کردن لباس خودداری کرده و شروع به آویز کردن لباس‌های اضافی خود کنید. یک قلاب را در پشت در کمد لباس خود قرار دهید و هنگام تعویض لباس‌هایی که نپسندیده‌اید، می‌توانید آن‌ها را که باعث جلب نظر شما نشده است، را آویزان کنید. به این ترتیب همه چیز را بدون چین و چروک نگه می‌دارید و می‌توانید وقتی زمان بیشتری پیدا کردید، آن‌ها را در جای خود و مرتب آویزان کنید.

اشتباهات رایج چیدمان کمد لباس

یک رخت آویز ایستاده را با یک کیسه مخصوص آویز لباس اضافه کنید

از چوب لباسی کمد لباس برای آویزان کردن لباس‌هایی که مرتب می‌پوشید استفاده کنید، به خصوص چیزهایی مانند کت‌هایی که هر روز می‌پوشید یا شلوار جین مورد علاقه خود. هر چیزی که برای لباسشویی در نظر گرفته شده باشد، می‌تواند تا زمانی که نوبت به شستشوی آن می‌رسد، در کیسه مخصوص آویز لباس ریخته شود.

اشتباهات رایج چیدمان کمد لباس

نحوه سر و کله زدن با انبوه جواهرات در کمد لباس

اگر جواهرات شما مکانی برای مرتب‌سازی مانند کمد لباس ندارند، در نهایت باعث به هم ریختگی کمد می‌شوند. برای رفع این مشکل درهم و برهمی دو گزینه ساده وجود دارد.

آویز کردن جواهرات مورد علاقه خود در پشت در کمد لباس، یک راه حل خوب برای زمانی است که کمد شما کوچک است. می‌توانید انواع گزینه‌ها را برای آویز کردن مرتب کننده جواهرات پیدا کنید، اما اگر بودجه کافی دارید، چند قلاب یا حلقه کوچک این کار را به خوبی انجام می‌دهد.

اشتباهات رایج چیدمان کمد لباس

با داشتن مقادیر زیادی جواهرات و لوازم جانبی کوچک، اغلب راحت‌تر می‌توان همه چیز را در یک کشو ترتیب داد. اگر با بودجه سازماندهی شده کار می‌کنید، مجموعه‌ای از فنجان‌ها و وسایل مربوط به آن، یک راه حل جالب و مقرون به صرفه را فراهم می‌کند.

اشتباهات رایج چیدمان کمد لباس

قفسه‌های آزاد، کمک به فضاسازی کمد لباس

قفسه‌بندی باز و آزاد در اتاق خواب یا کمد لباس، مکان مناسبی را برای نمایش برخی از وسایل مورد علاقه شما ایجاد می‌کند. این قفسه را مرتب نگه دارید و سعی کنید همه چیز را جوری نگه دارید که اتاق تنفس کافی داشته باشد.

اشتباهات رایج چیدمان کمد لباس

تقسیم‌کننده‌های فلزی کمد لباس

مجموعه‌ای از تقسیم کننده‌های فلزی در کمد لباس باعث مرتب‌سازی چیدمان کمد لباس‌های شما در قفسه‌های باز می‌شود. آن‌ها نه تنها جلوه‌ای مدرن به قفسه می‌دهند، بلکه به جدا کردن تکه‌های لباس شما نیز کمک می‌کنند. برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد، سعی کنید گروه‌های لباس خود را به پنج عدد یا کمتر محدود کنید.

اشتباهات رایج چیدمان کمد لباس

آیا کمد لباس شما در حال خفه شدن است؟

اگر لباس‌ها در حال سرازیر شدن از کمد لباس هستند، مواردی وجود دارد که ممکن است کمک کند چند اینچ اضافی را در آن اضافه کنید. چوب لباسی‌های غیر یک شکل را از کمد لباس خود خارج کنید. برای ایجاد یکنواختی بیشتر روی میله کمد خود، از چوب لباسی‌های یک شکل استفاده کنید. این کار به وسایل شما کمک می‌کند که به طور مرتب در کنار هم قرار بگیرد و فضا را ذخیره می‌کند. از این فرصت استفاده کنید تا چوب لباسی خود را به یک نوع روکش‌دار مخملی تغییر دهید تا از لیز خوردن لباس‌ها جلوگیری شود.

منبع: دلتا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار