مواد باورنکردنی در تهیه گران‌ترین پیتزای جهان
کد خبر: ۱۹۰۱۷۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 12    -    ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
پس از تخمیر خمیر به مدت ۱۴۴ ساعت، از دو نوع خاویار یا مروارید سیاه دیسک طلایی "پیتزای لوکس" 30 سانتی متری را درست می کند: خاویار بلوگا و خاویار آلاسکا و بوراتا (پنیر شیر گاو ایتالیایی که از موزارلا و خامه تهیه می شود) و ۲۶۰ میلی گرم طلای خوراکی برگه و پودر استفاده می‌شود...

مواد باورنکردنی، گران‌ترین پیتزای جهان

مواد باورنکردنی، گران‌ترین پیتزای جهاناختصاصی «تابناک با تو»؛  برای ادای احترام به هنر محلی طلافروشی و احیای مجدد این هنر، یکی از بهترین پیتزاهای جهان در ایتالیا به نام فیگاتسا لاکشری Figazza Luxury با خاویار و طلای خوراکی به قیمت ۲۰۰۰ یورو تهیه شد.

ایده ساخت "پیتزای طلایی" به مناسبت گشایش فعالیت‌های Voice 2020 (نمایشگاه بین المللی طلا، جواهرات، نقره و ساعت) در شهر ویچنزا به وجود آمده‌است.

مواد باورنکردنی، گران‌ترین پیتزای جهان

پس از تخمیر خمیر به مدت ۱۴۴ ساعت، از دو نوع خاویار یا مروارید سیاه دیسک طلایی "پیتزای لوکس" 30 سانتی متری را درست می کند: خاویار بلوگا و خاویار آلاسکا و بوراتا (پنیر شیر گاو ایتالیایی که از موزارلا و خامه تهیه می شود) و ۲۶۰ میلی گرم طلای خوراکی برگه و پودر استفاده می‌شود.

پیتزای طلا فقط با رزرو حداقل یک هفته قبل پخته می‌شود که با قاشق چنگال روکش طلا احاطه شده و در یک جعبه اختصاصی برای آن، به قیمت ۲۰۰۰ یورو پخته می‌شود.

مواد باورنکردنی، گران‌ترین پیتزای جهان

در مورد طلای پیتزا ، سازنده آن، آقای فورلین اظهار داشت: این مشارکت من و آرزوی من برای احیای بخشی است که باعث تمایز ما در سطح بین المللی می‌شود، و این راه من برای جشن ویچنزا است که برای سه نسل کامل فعالیت و موفقیت رستوران‌های خانواده من بوده است.

مواد باورنکردنی، گران‌ترین پیتزای جهان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
1
32
دنیا پر از بی عدالتی هست. یکی از گرسنگی می میره و یکی هم پیتزای 2000 یورویی می خوره. ای کاش تو همون غارها زندگی می کردیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
25
کره هم داره ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
می خواسته اضافه کنه پیدا نکرده! گفته از اونجاییکه کشور ایران با اکثر کشور های دنیا تعامل داره!!! و تورمش هم 1.7 درصده شاید برای دفعه های بعدی کررررررررررررررررررره هم اضافه بشه
مانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
7
قربون دست برا من روشو پر کن از مارتادلا، بقیشم هم سوسیس آلمانی فقط پنیرش زیاد باشه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار