دیدگاه عجیب سیاستمدار جنجالی درباره ابتلایش به کرونا
کد خبر: ۱۹۰۱۲۷
تاریخ انتشار: 2020 September 11    -    ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
میلیاردر محافظه کار و غول رسانه‌ای توضیح داد: من تمام تلاش خود را می‌کنم و واقعاً امیدوارم که موفق شوم و برایم درمانی نوشته شود. برلوسکونی از جمعه گذشته در سن‌رافائل به سر می‌برد و در بیمارستان با تشخیص ذات الریه شدید همراه با عفونت مرتبط با ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.

دیدگاه عجیب برلوسکونی درباره ابتلایش به کرونا

دیدگاه عجیب برلوسکونی درباره ابتلایش به کرونااختصاصی «تابناک با تو»؛ نخست وزیر پیشین ایتالیا، سیلویو برلوسکونی، که به ویروس کرونا آلوده است گفت که با "بیماری شیطانی" مبارزه می‌کند. سیاستمدار ۸۳ ساله در تماس تلفنی با یک رویداد انتخاباتی حزب خود "Forza Italia" گفت: من برای بیرون آمدن از این بیماری اهریمنی می‌جنگم، این یک بیماری بسیار ناخوشایند است.

برلوسکونی افزود: آزمایشات انجام شده در بیمارستان سن‌رافایل میلان نشان داد که وی از نظر شدت عفونت در میان پنج گروه نخست در بین بیماران بیمارستان قرار دارد.

دیدگاه عجیب سیاستمدار جنجالی درباره ابتلایش به کرونا

میلیاردر محافظه کار و غول رسانه‌ای توضیح داد: من تمام تلاش خود را می‌کنم و واقعاً امیدوارم که موفق شوم و برایم درمانی نوشته شود.

برلوسکونی از جمعه گذشته در سن‌رافائل به سر می‌برد و در بیمارستان با تشخیص ذات الریه شدید همراه با عفونت مرتبط با ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.

سلامتی برلوسکونی در سال‌های اخیر بدتر شده است، زیرا وی در سال ۲۰۱۶ تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت. در سال ۲۰۱۹ ، نخست وزیر سابق ایتالیا تحت عمل جراحی برای ترمیم فتق مغبنی و انسداد روده قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار