سارق با چسب ۵ سانتی مرد تویسرکانی را به کشتن داد
کد خبر: ۱۸۹۹۸۴
تاریخ انتشار: 2020 September 09    -    ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
یکی از متهمانی که با بستن دهان قربانی خود قصد سرقت از وی را داشت و در نهایت عامل قتل وی شد، توسط عوامل پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ محمد معصومی در پی گزارش قتل فرد حدود ۵۷ ساله‌ای در یکی از مناطق شهر تویسرکان رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تحقیقات اولیه موید این بود که دست و پا و دهان مقتول توسط چسب ۵ سانتی بسته شده بود و مسدود شدن مسیر هوا موجب خفگی وی می‌شود.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و بررسی لیست و ورودی و خروجی تلفن همراه مقتول تعدادی شماره تماس به دست آمد که با هماهنگی مقام قضایی اقدام‌های فنی و مخابراتی از خطوط یاد شده صورت گرفت.

سرهنگ معصومی اضافه کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و یکسری کار‌های اطلاعاتی دقیق و پیچیده، محل اختفای یکی از قاتلان ۳۰ ساله ساکن یکی از شهرستان‌های غربی شناسایی شد که با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات دستگیر شد.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیسی پس از مواجهه با مستندات، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و اعتراف کرد که از مدت‌ها قبل مقتول را می‌شناخته و از وجود حدود یک کیلوگرم طلا و وجه نقد زیاد در منزل وی باخبر بوده است.
دزدی موجب قتل مرد ۵۷ ساله در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: مقتول با همدستی سه تن دیگر در ۱۲ شهریور امسال با عنوان میهمان به منزل مقتول رفته و پس از استراحت سپس صرف صبحانه با صاحبخانه درگیر شد که مقتول برای مطلع کردن همسایگان شروع به سر و صدا می‌کند.

سرهنگ معصومی بیان کرد: قانل دستگیر شده، دست و پا و دهان مقتول را محکم با چسب پنج سانتی می‌بندد که این اقدام وی منجر به خفگی و مرگ صاحبخانه می‌شود.

وی اضافه کرد: برادر مقتول صبح روز بعد با مراجعه به در خانه، جویای احوال او شد و وقتی با در بسته وی مواجه می‌شود وارد خانه شده و با جسد برادرش مواجه می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: تحقیقات پلیس درباره اموال به سرقت رفته و دستگیری همدستان و سایر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.

رکنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار