تهدید یحیی: فردا استعفا می‌‍ دهم
کد خبر: ۱۸۹۷۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 06    -    ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که فردا نامه عدم همکاری خودش را با این تیم به مسئولان باشگاه خواهد داد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) با خبرنگاران در حال گفت‌وگو بود، اعلام کرد که به دلیل شرایط نامناسب پرسپولیس در نقل و انتقالات و بدقولی مسئولان باشگاه، فردا نامه عدم همکاری‌اش با پرسپولیس را به مسئولان این باشگاه می‌دهد.

سرمربی سرخ‌پوشان همچنین گفت که احتمالا پس از پایان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا خواهد شد.

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) پرسپولیس اظهار داشت: ما از هفته قبل تمرینات را شروع کردیم و یک مقدار درگیر نقل و انتقالات بودیم. با توجه به این که بازی‌ها تمام شده بود و باید خودمان آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌کردیم، دو ماموریت داشتیم؛ هم حفظ بازیکنان قدیمی که تیم را قهرمان کرده بودند و هم جذب بازیکنان جدید.

وی تاکید کرد: برخی از بازیکنان در طول فصل از ما جدا شدند مثل بیراوند و استوکس و امروز هم علیپور رفت. ما چندین بازیکن جذب کردیم و لیست خروجی هم که به آن صورت نداشتیم. انرژی زیادی در هفته گذشته از ما گرفته شد. بیشتر تمرینات‌مان ناقص و بدون بازیکنان بود. ظاهراً کار بشار رسن هم درست شده و امروز به تمرین اضافه می‌شود، ولی بازیکنان خوبی مثل ترابی و علیپور را از دست دادیم و خیلی دوست داشتیم که در کنار ما می‌ماندند و فصل جدید و حضور در آسیا را با هم انجام می‌دادیم، ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. آنها خیلی برای باشگاه زحمت کشیدند و تشکر می‌کنم. در هر صورت یکسری مشکلات نقل و انتقالاتی باعث شد که ما تمرینات کاملی با بازیکنان نداشته باشیم. نمی‌خواهم ذهن هواداران را ناراحت کنم، اما واقعاً مشکلاتی داریم که برخی مواقع قابل بیان نیستند.

گل‌محمدی افزود: هنوز آن تمرینی که باید با بازیکنان کامل داشته باشیم را نداشته‌ایم. با وجود همه نامه‌هایی که زدم و صحبت‌هایی که از دو ماه قبل به باشگاه گفتم که بحث ماندن بازیکنان و بستن قراردادها را پیگیری کند تا ما بعد از اتمام لیگ و جام حذفی فرصت و وقت خود را برای انجام تمرینات و تمرکز بر روی تمرینات بگذاریم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و آن قدر دیر عمل کردیم که این اتفاقات رخ داد و باید با تیمِ ناقص تمرین کنیم و هنوز باید در نقل و انتقالات به دنبال بازیکن باشیم.

سرمربی تیم پرسپولیس یادآور شد: ما یک هفته دیگر بازی داریم ولی هنوز یک تمرین کامل با تیم انجام نداده‌ایم. می‌دانید تیم‌های رقیب هر کدام چند بازیکن برزیلی و اروپایی جذب کرده‌اند و هر کدام شاید به اندازه بودجه دو سال باشگاه ما هزینه کرده‌اند. با این تیم‌ها باید رقابت‌های سختی انجام دهیم ولی متأسفانه ما هنوز مشکلات پیش پا افتاده داریم که حل نشده است. تنها چیزی که من در این چند روز شنیده‌ام دروغ بوده است. فردا هم نامه عدم همکاری‌ام را به باشگاه ارائه می‌دهم و بعد از لیگ قهرمانان آسیا احتمالاً از پرسپولیس جدا می‌شوم. به خاطر تعهدی که به هواداران و باشگاه داشتم در این مدت ماندم ولی واقعا خسته شدم از این همه دروغی که در این مدت شنیدم.

«آیا مدیران باشگاه دروغ می‌گویند و آیا مشکلات مالی فقط وجود دارد یا مسائل دیگر؟» گل‌محمدی در واکنش به طرح این سوال تاکید کرد: کسی باید بفهمد، خودش می‌فهمد. همه مشکلات وجود دارد. به بازیکنی که تازه به تیم آمده قرار بود امروز پرداختی داشته باشند، ولی این اتفاق نیفتاده است. بازیکن از جیب خودش پول رضایت‌نامه و چک داده است و ذهنش درگیر این موضوع است. هر ساعت به من زنگ می‌زند که چکم را چه کار کنم؟! اگر نمی‌توانند تیم‌داری کنند به من بگویند، واقعاً نمی‌توانم اینطور کار کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا اسپانسر به تعهدات خودش عمل نمی‌کند؟ گفت: من اصلا در مورد اسپانسر صحبت نکردم، به هر حال کسانی در این باشگاه تصمیم‌گیر هستند و باید پاسخگو باشند. الآن دیدید که تیم دیر سر تمرین آمد. قرار بود پرداختی داشته باشند ولی انجام نشده است. رسول‌پناه هفته گذشته آمده و قول داده است،‌ ولی به آن عمل نکرده است. اینطور نمی‌شود کار کرد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
آفرین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار