راهکار‌های ساده، اما چشم نواز برای نو شدن منزل (۱)
کد خبر: ۱۸۹۳۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 06    -    ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
بخش نخست؛
مهم نیست چه نوع سلیقه‌ای دارید، چون ما برای شما ترفند‌هایی داریم که دیوار‌ها را چش نواز و جذاب می‌کنند و علاوه بر آن، شخصیت و سلیقه‌ی شما را به نمایش می‌گذارند. شما چه یک گردآورنده‌ی کار‌های هنری باشید، چه یک دوستدار طبیعت یا یک دوستدار کتاب، دیوار‌ها می‌توانند بنا به سلیقه‌ی شخصی شما آراسته شوند.

راهکارهای ساده اما چشم نواز برای تازه شدن فضای منزل

راهکارهای ساده اما چشم نواز برای تازه شدن فضای منزلاختصاصی «تابناک باتو» ـ آیا به دنبال ایده‌هایی برای آراستگی و تزئین دیوار‌ها هستید تا فضای شما را تازه کنند؟

دیوار‌های خالی با اشیای دم دستی پر می‌شوند و اضافه کردن بعضی وسایل به خانه، فضایی صمیمی ایجاد می کنند.

اگر آماده اید تا دیوار‌های خشک، سرد و برهنه به بخش‌های گرم و باسلیقه‌ی خانه تبدیل شوند، خواندن این گزارش را از دست ندهید.

مهم نیست چه نوع سلیقه‌ای دارید، چون ما برای شما ترفند‌هایی داریم که دیوار‌ها را چش نواز و جذاب می کنند و علاوه بر آن، شخصیت و سلیقه‌ی شما را به نمایش می گذارند.

شما چه یک گردآورنده‌ی کار‌های هنری باشید، چه یک دوستدار طبیعت یا یک دوستدار کتاب، دیوار‌ها می توانند بنا به سلیقه‌ی شخصی شما آراسته شوند و شما با اشیایی که عاشقشان هستید، احاطه شوید.

این ایده‌ها به دیوار‌های خالی زندگی می‌بخشند

اکنون چندین ایده و راهکار برای آراستن دیوار‌ها که به خانه‌ی شما روح و جان می‌بخشند، به شما نشان می دهیم.

۱. به دنبال هنر در مقیاس بزرگ بروید: یک تابلوی نقاشی یا یک قاب عکس، توجهات را به خود جلب و صدا را در فضای کوچک تنظیم می‌کند؛ یک عکس سیاه و سفید را در یک فضای مینیمالیستی امتحان کرده یا با یک هنر انتزاعی پرتحرک به محیط رنگ بیفزایید.

راهکارهای ساده اما چشم نواز برای تازه شدن فضای منزل

۲. یک دیوار گالری بسازید: هیچ چیزی مانند دیوار گالری شخصیت و روح و رنگ نمی‌بخشد؛
مجموعه‌ای از هنر یا عکس را به نمایش بگذارید، دیوارآویز‌ها را نصب و قاب‌های ساده و منسجم را انتخاب کنید یا برای تنوع در آراستگی، چیز‌های مختلف را با هم ترکیب کنید.

راهکارهای ساده اما چشم نواز برای تازه شدن فضای منزل

نکته‌: دیوار گالری را تا سقف گسترش دهید تا توهم فضای بزرگتر ایجاد شود.

۳. از دیوار شاخص استفاده کنید: گاهی برای طراحی یک دیوار بهتر است به بقیه دیوار‌ها توجه کنید. سعی کنید از رنگ خیره کننده و روشن برای نقاشی دیوار استفاده کنید یا با کمک کاغذدیواری به دیوار، الگو و طرحی خاص ببخشید. همچنین استنسیل کردن و یا هر تکنیک نقاشی دیگری را به کار ببرید؛ این ایده می تواند برای فضا‌های کوچک موثرتر باشد (دیوار شاخص یا همان accent wall در دنیای دکوراسیون به دیواری گفته می‌شود که طراحی آن نسبت به سایر دیوار‌های اتاق متفاوت است. این تفاوت می‌تواند در رنگ دیوار بوده، رنگ آن سایه‌ای از رنگ سایر دیوار‌ها باشد، و یا رنگ، طرح و یا جنس آن به طور کلی نسبت به دیوار‌های دیگر کاملا متفاوت باشد).

راهکارهای ساده اما چشم نواز برای تازه شدن فضای منزل۴. دیوار را ویترین پارچه‌ای در نظر بگیرید: یک پرده نقش دار یا آویز دیوار می تواند رنگ و طرح و همچنین حس لطافت به فضا ببخشد. در نظر گرفتن قابی از شال‌های مرغوب یا پارچه‌های زیبای دیگر می تواند جزو این ایده باشد. حسن این کار آن است که جابجایی و انتقال پارچه به خانه جدید شما از تابلو‌های نقاشی یا عکس راحت‌تر است.

راهکارهای ساده اما چشم نواز برای تازه شدن فضای منزل

۵. آینه نصب کنید: آینه‌ها نور را منعکس می‌کنند و باعث می شوند فضای کوچک، بزرگتر و روشن‌تر به نظر برسد؛ استفاده از یک آینه بزرگ یا چندین تکه کوچک را امتحان کنید.

راهکارهای ساده اما چشم نواز برای تازه شدن فضای منزل

۶. نقاشی دیواری بکشید: اجازه دهید دیوار منزلتان با یک نقاشی، شما را به مکان دیگری ببرد. فرقی نمی‌کند روی دیوار نقاشی کنید یا آن را با یک تصویر بپوشانید. نقش‌ها می‌توانند روی فضای خانه بسیار موثر باشند.

راهکارهای ساده اما چشم نواز برای تازه شدن فضای منزل

۷. قفسه نصب کنید: اگر روی زمین فضای کافی برای قفسه‌های کتاب ندارید، مجموعه‌ی خود را به دیوار منتقل کنید. قفسه‌های شناور نصب کنید و کتاب‌هایی با جلد مقوایی، مجسمه و خرده ریز‌های دیگری روی آن‌ها قرار دهید.

راهکارهای ساده اما چشم نواز برای تازه شدن فضای منزل

۸. بشقاب آویزان کنید: چرا ظروف چینی زیبا را در کابینت آشپزخانه پنهان می‌کنید، در حالی که می توانید آن‌ها را به نمایش بگذارید؟ از آویز‌ها برای نصب ظروف و بشقاب‌های مورد علاقه‌ی خود استفاده کنید.

راهکارهای ساده اما چشم نواز برای تازه شدن فضای منزل

۹. از چراغ دیواری استفاده کنید: چراغ‌های دیوارکوب، منبع نور در خانه هستند؛ بدون اینکه فضایی از زمین یا میز را اشغال کنند؛ یک طراحی چشم نواز با مجسمه و چراغ دیوارکوب، دوچندان به روشنایی و سلیقه اش افزوده خواهد شد.

۱۰. از گیاهان استفاده کنید: گیاهان در خانه لزوما نباید روی طاقچه کنار پنجره قرار بگیرند. سعی کنید از آویز گلدان و یا گلدان‌های دیواری برای گیاهانتان استفاده کنید تا مقداری حس طبیعت به فضای خانه آورده و به دیوار‌ها زندگی ببخشید.

راهکارهای ساده اما چشم نواز برای تازه شدن فضای منزل

راهکارهای ساده اما چشم نواز برای تازه شدن فضای منزل

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
عالی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار