تاریخچه گوسفندهای کاخ‌سفید
کد خبر: ۱۸۹۳۵۷
تاریخ انتشار: 2020 September 03    -    ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰
واشنگتن پست همچنین اظهار داشت: دو گوسفند دیروز بسیار بیمار بودند و امروز متخصصان وزارت کشاورزی از آن‌دو مراقبت می‌کنند ... به نظر می‌رسد که حیوانات حداقل تا دیروز با یکدیگر کنار آمدند. گفته می‌شود که یکی از گوسفندان از اتومبیل‌هایی که در حال عبور هستند وحشت کرده است و او به این صداها عادت ندارد.

تاریخچه گوسفندهای کاخ‌سفید

تاریخچه گوسفندهای کاخ‌سفیداختصاصی «تابناک با تو»؛ مشاهده چریدن گروهی از گوسفندان در اطراف کاخ سفید در واشنگتن عجیب بود ه و ممکن است در زمان ما اصلاً اتفاق نیفتد، اما در جنگ جهانی اول، مردم سعی داشتند از جنگ‌های مختلف کشورهای خود به روش‌های متفاوت حمایت کنند. به همین دلیل است که ساکن وقت کاخ سفید، رئیس جمهور ایالات متحده وودرو ویلسون طرحی را برای حمایت از اقتصاد و تلاش‌های جنگی کشورش طراحی کرد. رئیس جمهور فکر کرد که داشتن گوسفند در اطراف زمین های سرسبز اطراف کاخ ریاست جمهوری ایده خوبی است؛ بنابراین، نیازی به استخدام کارگران برای قطع درختان و علف های هرز نیست، در حالی که تلاش این کارگران برای حمایت از جنگ به جای دیگری معطوف شده بود. دلیل دیگر پرورش گوسفند اهدای درآمد پشم آنها به صلیب سرخ آمریکا بود. در یک حراج ملی، کاخ سفید موفق شد برای هر تقریباً ۴۵۰ گرم پشم گوسفند ۱۰ هزار دلار دریافت کند.

اجرای ایده در بهار سال ۱۹۱۸ آغاز شد ویلسون و همسرش می‌خواستند به عنوان خانواده ایده‌آل ظاهر شوند تا بتوانند از کشور خود در جنگ حمایت کنند و طی دو سال آینده این پشم تولید شده از گوسفندان کاخ سفید، ۵۲ هزار دلار بازگشت درآمد داشت که همه آنها به صلیب سرخ آمریکا تعلق گرفت؛ مبلغی که برای آن دوره بسیار بود. البته پرورش گوسفندان کار آسانی نبود. مقاله‌ای از واشنگتن پست وجود دارد که مربوط به ماه می ۱۹۱۸ است و در آن آمده است: رئیس جمهور ویلسون به دلیل گوسفندی که برای چرای چمن کاخ سفید خریداری کرد با مشکلات بی پایان روبروست. به نظر می‌رسد که گوسفندان همیشه از اتومبیل‌ها و کامیون‌هایی که در حومه کلمبیا پرسه می‌زدند بسیار ترسیده بودند و تعداد آنها در این دوره بیشتر شد.

تاریخچه گوسفندهای کاخ‌سفید

واشنگتن پست همچنین اظهار داشت: دو گوسفند دیروز بسیار بیمار بودند و امروز متخصصان وزارت کشاورزی از آن‌ دو مراقبت می‌کنند ... به نظر می‌رسد که حیوانات حداقل تا دیروز با یکدیگر کنار آمدند. گفته می‌شود، یکی از گوسفندان از اتومبیل‌هایی که در حال عبور هستند وحشت کرده است و او به این صداها عادت ندارد.

تا سال ۱۹۲۰ تعداد گوسفندان ۴۸ رأس بود و به نظر می‌رسد حیوان خانه کاخ سفید را به میزان قابل توجهی خراب کرده‌اند؛ بنابراین، آمریکایی ها مجبور شدند آن را به زمین چمن جلویی منتقل کنند، سپس گوسفندان شروع به خراب کردن باغ های گل کردند و مسئولان آنها را مجبور کردند برای جلوگیری از خراب شدن گلها و درختان آنها را حصارکشی کنند. تا آگوست همان سال به نظر می‌رسد ویلسون از این آشفتگی خارج شده و به حضور گوسفندان در کاخ سفید پایان داده است و واشنگتن پست نوشت: به نظر می رسد رئیس جمهور ویلسون تصمیم گرفته است که از تجارت گوسفند صرف‌نظر کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار