به این دلایل ابروهایتان را برندارید
کد خبر: ۱۸۹۳۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 07    -    ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مدل ابرو پهن، باریک، گرد،کوتاه و …روزی جزو ترندهای مهم زیبایی به حساب می آمدند و از آنجایی که این عضو صورت نقش بسیار مهمی در زیبایی و نوع آرایش دارد، در این روند تغییراتش مشهود است. اما امروز کمتر خبری از ابروهای حالت دار و قاب گرفته است و بیشتر از پیش ابروهای پرپشت باب میلمان است و نه تنها دیگر به نظرمان بد و نامرتب نیستند بلکه شکلی مدرن و ترندی را به ما القا میکنند.

به این دلایل ابروهایتان را برنداریدبه گزارش «تابناک با تو»؛ روزها ابروهای پرپشت و دست نخورده طرفداران زیادی پیدا کرده اند،اگر شماهم دوستدار این سبک زیبایی ها هستید مطمئناَ مطلب  "ابروهایت را برندار!" برایتان جالب خواهد بود. تا قبل از این داشتن ابروهای مرتب و حالت دار از اصول اولیه زیبایی به حساب می آمد و همانقدر داشتن ابروهای پرپشت و  نامرتب عجیب و غیر معمول بود.

برخی بر این باور بودند که ابروهای بهم ریخته آرایش ناپذیرند و چیزی که قابل قبول و استاندارد است ابروهای مرتب و اصلاح شده است. در این میان افرادی هم بودند که برای بهتر به نظر رسیدن دست به طراحی و آرایش ابرو میزدند و ظاهری مصنوعی برای خود می‌ساختند و بعد از مدتی هم از طرح ابروی خود پشیمان میشدند.

در دوران مختلف این زیبایی شناسی نیز همانند برخی دیگر دستخوش تغییرات بوده و در هر دوره شکل جدیدی به خود گرفته است.

به این دلایل ابروهایتان را برندارید

زیبایی‌های ترندی: مدل ابروی طبیعی

مدل ابرو پهن، باریک، گرد،کوتاه و …روزی جزو ترندهای مهم زیبایی به حساب می آمدند و از آنجایی که این عضو صورت نقش بسیار مهمی در زیبایی و نوع آرایش دارد، در این روند تغییراتش مشهود است.

اما امروز کمتر خبری از ابروهای حالت دار و قاب گرفته است و بیشتر از پیش ابروهای پرپشت باب میلمان است و نه تنها دیگر به نظرمان بد و نامرتب نیستند بلکه شکلی مدرن و ترندی را به ما القا میکنند.

دنیای مدرن تمام تعاریف را به هم میریزد، استانداردها را جابه جا میکند و تعاریف جدید تری از زیبایی ارائه میدهد. درواقع در دیگراستانداردی وجود ندارد و زیبایی شکل آزادانه تری به خود گرفته است.

اگر واقع بین باشیم، در دنیای مدرن یا باید برای بی نقص بودن زیر تیغ جراحی رفت و یا باید به صورت طبیعی زیبا بود! درواقع این دو سیاه و سفیدند و از زمین تا آسمان فرقشان است!

در صورتی که طرفدار طبیعی بودن هستید باید بگویم که این سال ها سال شماست.چون این روزها زیبایی های طبیعی بیش از پیش طرفدار دارند.

برای قدم اول نیاز به سعی و تلاش زیادی ندارید،ظاهر خود را رها کنید و از زیبایی خودتان لذت ببرید. دیگر سعی نکنید مدل ابروی خود را تغییر دهید زیرا تمام استایل ها و آرایش های مدرن به شما کمک می‌کنند تا از صورت طبیعی خودتان لذت کافی را ببرید.

به این دلایل ابروهایتان را برندارید

ابروهایت را برندار!

مطمئنا برای شمایی که همیشه ابروهایتان در تمیزترین حالت ممکن بوده این روند سخت خواهد بود ولی بهتر است فکر کنید که برای رسیدن به یک زیبایی منحصر به فرد مجبور به تحمل سختی هایش هستید.

هرچند اگر نظر من را بخواهید این روند در هر مرحله زیبایی خاصی دارد اما رسیدن به مرحله ای که تمام تار ابروهایتان به طور کامل در آمده و ابروها به شکل اولیه خود بازگشته اند بسیار جذاب تر از چیزی است که انتظارش را داشته اید.

پس بهتر است برای مدتی به بالای چشمانتان استراحت دهید، چون در این چند وقت بسیار دردکشیده و خسته اند.

قدم اول در پیروی از این ترند بسیار ساده است: ابروهایت را برندار!

 

به این دلایل ابروهایتان را برندارید

ابروی طبیعی مناسب چه صورت هایی است؟

برای اینکه پیرو ترندهای طبیعی یاNATURAL باشید باید به این عقیده برسید که اجزای صورت و بدن به طور طبیعی زیبا هستند و نیاز به دستکاری ندارند و همچنین این باور را داشته باشید که اجزای صورت به طور طبیعی با هم هماهنگی دارند.

با این تفکر به این نتیجه میرسیم که ابروی طبیعی و به اصطلاح برداشته نشده مناسب تمام صورت هاست و هرکسی با هر فرم صورتی میتواند از این قانون پیروی کند.

شاید بگویید که اینطورها هم نیست و کسانی که چشم و ابروی نزدیکی دارند، ابروهای پهن و پرپشت آنقدرها هم بهشان نمی آید؛ اما اینطور نیست!

زیبایی نسبی است و باید و نبایدی ندارد.این مدل ابرو برای تمام صورت ها مناسب است.

به این دلایل ابروهایتان را برندارید

با ابروی طبیعی چه آرایشی داشته باشیم؟

اگر می‌خواهید صورتتان نیز همانند استایلتان از ترندهای روز پیروی کند باید به همان اندازه ترندهای زیبایی را نیز دنبال کنید.

وقتی ابروهای طبیعی و پرپشت دارید مکمل آرایش شما هایلایتر ها هستند.

معمولا با این مدل ابرو، در کنار هایلایتر، سایه های تک رنگ یا رژلب های تیره استفاده میشود.

همچنین مژه های بلند و پرپشت نیز کامل کننده این ابروها هستند.

به این دلایل ابروهایتان را برندارید

چگونه ابروی طبیعی و در عین حال تمیزی داشته باشیم؟

صد درصد به این فکر میکنید که حالا این ابروهای شلخته و پرپشتم را چطور آرایش کنم؟

زیاد سخت نیست اما اول باید کمی دستی به سرو رویشان بکشید!شما میخواهید صورت طبیعی داشته باشید نه یک صورت پرمو و شلخته!

یادتان باشد که قرار است فقط به ابروهایتان دست نزنید اما باید حواستان به موهای دور ابرو و پیشانی اتان باشد.

سعی کنید تا جایی که میتوانید دور کمان و اگر مایل بودید وسط ابروهایتان را تمیز کنید.

اگر صاحب این ابروها هستید،موچین برای شما ابزار مناسبی نیست!

تجربه ثابت کرده است که برداشتن موهای ابرو یا باعث از بین رفتن تار موی آن میشود یا رشد آنها را کند میکند پس بهترین گزینه یک تیغ ابروی کوچک است که با آن بتوانید دور ابروهای خود را به راحتی تمیز کنید.

قیچی کوچک ابرو نیز جزو ملزوماتی است که داشتنش واجب است زیرا شما نیاز دارید که هراز چندگاهی تارموهای ابرویتان را کوتاه کنید.

اگر این نوع ابرو را انتخاب کردید، یکی از مهمترین وسایل آرایشتان شانه ابرو خواهد بود.

شانه ابرو مناسب این ابروها معمولا شبیه فرچه ماسکارا است، اگر پیدا کردن این فرچه ها برایتان سخت است میتوانید فرچه یک “ریمل” تمام شده را بردارید، بشویید و از آن استفاده کنید.

در واقع شما بغیر از یک قیچی، تیغ کوچک و یک فرچه ابرو به چیز دیگری نیاز ندارید.

به این دلایل ابروهایتان را برندارید

ابروهایم را چطور آرایش کنم؟

برای آرایش این ابروها محصولات آرایشی متنوعی در بازار هستند که میتوان از بین آنها ریمل و ژل ابرو را نام برد.

کار ریمل ابرو پررنگ کردن و بالا نگه داشتن ابروهاست اما ژل ابرو فقط وظیفه بالا نگه داشتن ابروهایتان را دارد.در کنار ژل و ریمل ابرو، سایه و مداد ابرو نیز طرفداران خاص خود را دارد؛ اما بهترین محصول برای پر تر نشان دادن ابروهای طبیعی، سایه است.سایه ابرو برخلاف مداد میتواند به صورت یکنواخت و طبیعی ابروهای شما را پررنگ تر نشان دهد.

با این اوصاف شما میتوانید دونوع آرایش برای ابروهایتان داشته باشید:

۱-پررنگ کردن آنها با سایه ابرو

۲-بالا نگه داشتن آنها با ژل و ریمل ابرومیماند یک فوت کوزه گری که گفتنش خالی از لطف نیست!
اگر تجربه استفاده از ژل ابرو را داشته باشید میدانید که آنچنان دوام بالایی ندارند؛ در ساعات اول خوب عمل میکنند اما  بعد از مدت کوتاهی ابروهایتان به حالت اول برمیگردد.

بهترین روش برای یکسان ماندن مدل ابرویتان استفاده از صابون است، کافی است یه صابون گلیسیرین و یک فرچه ریمل داشته باشید!

صابون را کمی خیس کنید و با فرچه به ابروهایتان بزنید و آنها را رو به بالا شانه کنید.
با استفاده از این روش میتوانید مدت طولانی ای ابروهایتان را یک شکل و رو به بالا نگه دارید.

به این دلایل ابروهایتان را برندارید

در نهایت به شما پیشنهاد میکنم زیبایی را طبیعی را تجربه کنید.

این روند لذت بخش، شما را نه تنها به خودتان نزدیک می کند، بلکه به شما کمک می کند که بیش از پیش احساس زیبایی کرده و خودتان را دوست داشته باشید.

پس، ابروهایت را برندار!

منبع: sarak

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
4
1
ابرو مدل پاچه بز
ناشناس
|
Malaysia
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
5
2
حالم بهم خورد، این چه مدل هایی هست که گذاشتی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار