درخواست آنلاین مبل شویی و قالیشویی از استادکار
کد خبر: ۱۸۹۱۸۰
تاریخ انتشار: 2020 August 31    -    ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

نظافت کردن و تمیز کردن خانه دغدغه بسیاری از خانواده‌هاست. مخصوصاً امروزه که بسیاری از بانوان شاغل هستند و انجام کارهای خانه بدون کمک تمامی افراد خانواده امکان‌پذیر نیست. اما اگر بدانید چه‌کارهایی برای انجام دادن دارید و چقدر زمان دارید و چطور این کارها را برنامه‌ریزی کنید، چند مرحله جلو می‌افتید.
همچنین کمک گرفتن از نیروهای خدماتی به شما کمک می کند وقت بیشتری برای خود داشته باشید و کارهای سخت نظافت منزل را به عهده متخصصان آن بسپارید. ما در این مقاله قصد داریم اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار را به شما معرفی کنیم تا اگر نیاز به خدمات نظافت منزل، قالیشویی و مبل شویی داشتید، این کارها را با خیال راحت به بهترین شرکت های نظافتی معرفی شده توسط استادکار بسپارید.

درخواست آنلاین مبل شویی و قالیشویی از استادکار

قالی شویی آنلاین با اپلیکیشن استادکار
اگر برایتان مقدور است شود به زود برای شست‌وشوی فرش‌هایتان اقدام کنید. زیرا گرد و غبار لای فرش ها باقی می ماند و به مرور زمان می تواند باعث پوسیدگی و خراب شدن آن شود. ولی وقتی قالی ها را می شویید، در واقع به افزایش عمر آنها کمک می کنید. برای انجام شدن سریع‌تر کارها می‌توانید از خدمات قالیشویی آنلاین استادکار استفاده کنید. خدمات استادکار در زمینه خدمات قالیشویی عبارتند از:

⦁ قالیشویی در غرب ، شرق، شمال و جنوب تهران
⦁ شستشوی تخصصی انواع فرش، قالی، تابلو فرش، فرش ابریشمی
⦁ شستشوی فرش دستباف، ماشینی و نفیس
⦁ شستشوی موکت، روفرشی، پتو و لحاف
⦁ شستشوی ممتاز، لکه‌بری فرش و شستشوی فرش‌های لاکی
⦁ شستشوی قالی، قالیچه، گلیم، جاجیم و...
⦁ رفوگری فرش دستبافت و ماشینی
⦁ ترمیم قالی و فرش، ترمیم ریشه

درخواست خدمات مبل شویی در منزل با استادکار
بهترین فرصت برای مبل شویی در منزل زمانی است که فرش را به قالی‌شویی سپرده‌اید زیرا در در این زمان احتمال آلوده شدن فرش به صفر می‌رسد. برای این کار نیز می‌توانید از مبلشویی آنلاین استادکار کمک بگیرید. ویژگی خوب مبل شویی در منزل این است که می توانید مبل ها را بدون خارج کردن از خانه و در محیط منزل بشویید و از تمیز شدن آن مطمئن باشید. همچنین از خدمات مبل شویی برای شستن تشک تخت خواب نیز می توانید بهره ببرید. خدمات اپلیکیشن سفارش خدمات استادکار برای مبلشویی عبارتند از:

⦁ خشکشویی مبلمان اداری و نشیمن خانگی
⦁ شستشوی مبلمان و خشکشویی مبل در منزل
⦁ شستشوی مبل سلطنتی، استیل، راحتی، کاناپه و انواع مبل خارجی
⦁ شستشوی مبل چرم مصنوعی، سفید و رنگی
⦁ شستشوی مبل پارچه ای، مخمل، چرم،
⦁ شستشو و خشکشویی تشک خوشخواب یک نفره و دو نفره
⦁ خشکشویی و شستشوی صندلی میز نهارخوری
⦁ شستشوی مبل با دستگاه و با بهترین مواد شستشوی مبل
⦁ شستشو مبلمان بدون هیچ کثیفی در محل

نظافت منزل را فراموش نکنید
تمیز کردن و جابجا کردن وسایل، گردگیری، جاروکشیدن کف، شستشوی دیوارها و پنجره ها هر کدام می‌توانند بسیار زمانبر و خسته کننده باشند. اما وقتی مبل و قالی تمیز شده اند، باید وسایل دیگر نیز تمیز شوند که آلودگی آنها به این وسایل سرایت نکند. برای نظافت کردن خانه نیز می‌توانید از کارگر نظافتی کمک بگیرید و قبل از رسیدن قالی‌ها، خانه را به خوبی تمیز کنید. استادکار بهترین نظافتچی منزل را در اختیارتان قرار می دهد تا خیالتان بابت تمیزی و پاکیزگی منزل آسوده باشد.


برای درخواست خدمات آنلاین به استادکار اعتماد کنید
شرایط و استانداردهای استادکار برای ارائه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا بسیار سختگیرانه است. استادکار از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرده است تا با رعایت تمامی اصول بهداشتی، ارائه خدمات به شهروندان را بدون وقفه انجام دهد تا نیاز مردم برای بیرون آمدن از خانه به حداقل برسد. هم برای حفظ سلامتی شهروندانی که از خدمات استادکار استفاده می‌کنند و هم تامین سلامت نیروهای متخصص همکار ، تلاش کرده با آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی رعایت اصول ایمنی و بهداشتی به آنها و همینطور تامین ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده موردنیاز، خدمات خود را به شیوه‌ای مطمئن و ایمن به شهروندان ارائه کند.
اگر ساکن تهران و یا کرج هستید می‌توانید با اطمینان خاطر نسبت به آموزش‌های ارائه شده به متخصصان استادکار و همچنین رعایت اصول بهداشتی، برای هرگونه سرویس‌ فنی و خدماتی مورد نیاز خود اعم از تعمیرات لوازم منزل، سرویس تاسیساتی، خدمات ضدعفونی شرکت‌ها و منازل و دیگر خدمات فنی اورژانسی، از این اپلیکیشن استفاده کرده و خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از لحظه سفارش دریافت کنند.
پس همین حالا به سایت استادکار سر بزنید و اگر به خدمتی نیاز دارید، درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت به خواسته تان رسیدگی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار