مرز بین واقعیت و خیال در عکس‌های یک هنرمند عکاس
کد خبر: ۱۸۹۱۰۹
تاریخ انتشار: 2020 August 31    -    ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
برنت‌شونور این فیلم را منتشر کرد تا به ما نشان دهد چگونه این تصاویر را ایجاد می‌کند. او برای ایجاد این تصویر از دو تصویر متفاوت استفاده کرده است که اخیراً در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است اولین تصویر، از پاریس است که در مارس ۲۰۱۵ در یک روز آفتابی گرفته شده‌است و تصویر دوم تصویری از طوفان خطرناک است که ما در واقع منبع آن را نمی‌دانیم.

مرز بین واقعیت و خیال در عکس‌های یک هنرمند عکاس

مرز بین واقعیت و خیال در عکس‌های یک هنرمند عکاساختصاصی «تابناک با تو»؛ آیا تاکنون از برنت‌شونور شنیده‌اید؟ او در واقع یک هنرمند دیجیتالی است که دو یا چند عکس را برای ایجاد عکس‌های زیبا و عجیب و غریب ترکیب می‌کند.

تصویر فوق توفان بزرگی را در پایتخت فرانسه، پاریس نشان می‌دهد. این تصویر در فوریه سال جاری در رسانه های اجتماعی منتشر شد اما در واقع تصویری از توفان واقعی در پاریس نیست.

مرز بین واقعیت و خیال در عکس‌های یک هنرمند عکاس

این تصویر هنری توسط هنرمند دیجیتالی برنت‌شونور ایجاد شده‌ است که دوست دارد با مخلوط کردن دو یا چند تصویر با هم تصاویر جدید و عجیب ایجاد کند. بسیاری از افراد می‌فهمند که تصاویر منتشر شده توسط این هنرمند واقعی نیستند بلکه تصاویر پیچیده و اصلاح شده‌ای به شیوه هنری هستند، اما گاهی تجارت این تصاویر و به اشتراک گذاری آنها در اینترنت باعث می‌شود تا به عنوان تصاویر واقعی شناخته شوند؛ یکی از مشهورترین آثار تصویری است که توفان بزرگی را در ساحل پنساکولا در فلوریدا نشان می‌دهد و تصویری دیگر از توفان نزدیک به شهر میامی در جنوب شرقی فلوریداست.

برنت‌شونور این فیلم را منتشر کرد تا به ما نشان دهد که چگونه این تصاویر را ایجاد می‌کند. او برای ایجاد این تصویر از دو تصویر متفاوت استفاده کرده که اخیراً در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده اولین تصویر، از پاریس است که در مارس ۲۰۱۵ در یک روز آفتابی گرفته شده‌است و تصویر دوم تصویری از توفان خطرناک است که ما در واقع منبع آن را نمی‌دانیم.

مرز بین واقعیت و خیال در عکس‌های یک هنرمند عکاس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار