واکنش بازیگر سرشناس به سوء استفاده از نام و عکسش
کد خبر: ۱۸۹۰۶۴
تاریخ انتشار: 2020 September 01    -    ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
شیلی از جمله کشورهایی است که قوانین سختی برای قرنطینه در روزهای شیوع همه‌گیری کرونا را وضع کرده‌است، شهروندان این کشور هم مثل بسیاری دیگر از کشورها از مشکل فقر و بیکاری ناشی از گسترش بیماری و تعطیلی‌های پس از آن رنج می‌برند، افراد زیادی شغل خود و تنها منابع درآمدشان را از دست داده‌اند، از جمله یک معلم شیلیایی به نام یوهانا اوگورتو ۴۰ ساله که مادر چهار فرزند است. او که شغل خود را بر اثر کرونا از دست داده بود تصمیم گرفت...

واکنش بازیگر سرشناس به سوء استفاده از نام و عکسش

واکنش بازیگر سرشناس به سوء استفاده از نام و عکسشاختصاصی «تابناک با تو»؛ شیلی از جمله کشورهایی است که قوانین سختی برای قرنطینه در روزهای شیوع همه‌گیری کرونا را وضع کرده‌است، شهروندان این کشور هم مثل بسیاری دیگر از کشورها از مشکل فقر و بیکاری ناشی از گسترش بیماری و تعطیلی‌های پس از آن رنج می‌برند، افراد زیادی شغل خود و تنها منابع درآمدشان را از دست داده‌اند، از جمله یک معلم شیلیایی به نام یوهانا اوگورتو ۴۰ ساله که مادر چهار فرزند است. او که شغل خود را بر اثر کرونا از دست داده بود تصمیم گرفت تا با فروش عسل ارگانیک به کسب درآمد بپردازد. او برای تبلیغ عسل تولیدی، روی شیشه عسل‌ها عکسی از مل‌گیبسون در نقش ویلیام والاس مبارز اسکاتلندی در فیلم شجاع‌دل Braveheart را چسباند. یک طراح گرافیک که دوست او بود، عکس ویلیام والاس را برای روی عسل طراحی کرد. جالب است بدانید که عسل در زبان اسپانیایی "مِل‌ Meil" گفته می‌شود و شاید به همین دلیل زن شیلیایی برای تبلیغ عسل، به یاد مل گیبسون بازیگر هالیوودی افتاده است. او با تلاش بسیار در این ایام کرونایی توانست، به فروش قابل توجهی در عسل‌های تولیدی خود دست پیدا کند.

واکنش بازیگر سرشناس به سوء استفاده از نام و عکسش

هدفم سود نبود
یوهانا اگورتو گفت: هدفم از به کار بردن عکس مل‌گیبسون روی شیشه‌های عسل تجارت و سود‌آوری نبود، من فقط می‌خواستم زندگی‌ام را اداره کنم.
بنا به گزارش نیویورک‌تایمز، موفقیت یوهانا با یک مشکل قانونی بزرگ مواجه شد و برای او در دوران قرنطینه مشکل ایجاد کرد. پس از به شهرت رسیدن عسل‌های یوهانا، وکیل مل‌گیبسون یک نامه هشدارآمیز برای او فرستاد و از او خواست تا به سوءاستفاده از اسم مل‌گیبسون در شیلی و برای فروش عسل پایان بدهد.

اسم مل‌گیبسون را از روی عسل‌ها بر نمی‌دارم
این زن اهل شیلی قصد ندارد به این راحتیها اسم مل‌گیبسون و عکس او را از روی عسل‌های تولیدی خود بردارد و بر این باور است که اگر مل‌گیبسون داستان زندگی سخت او را بشنود، حتماً با او همراهی خواهد کرد. جالب است که انتشار داستان زندگی این زن و مشکلاتی که برای درآمدزایی با آن مواجه شده، احساسات بسیاری از مردم را برانگیخته و بر تعداد مشتریان عسل او افزوده می‌شود. یوهانا می‌گوید در طول شبانه روز فقط سه ساعت می‌خوابد و موفقیت او بیش از آنکه حاصل اسم و رسم مل‌گیبسون باشد، نتیجه تلاش بی‌وقفه خود او است.

واکنش بازیگر سرشناس به سوء استفاده از نام و عکسش


وکلا یوهانا آگورتو با وکیل مل گیبسون مذاکره می‌کند
وکیل یوهانا آگورتو گفت: او با تیم حقوقی مل‌گیبسون و وکیل خصوصی وی برای مذاکره با مل‌گیبسون تماس گرفته است تا رضایت او را جلب کند. پس از آن وکیل مل گیبسون بیانیه‌‌ای صادر کرد و گفت: هیچ کس سعی نمی‌کند یوهانا آگورتو را از درآمد خود محروم کند، اما ابزار و کانال های مناسبی برای تماس و اخذ مجوز وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که مجوزهای مناسب به دست آمده‌است.

واکنش بازیگر سرشناس به سوء استفاده از نام و عکسش

يوهانا اگورتو در خانه‌اش در سانتیه‌گو، جایی که به همراه یک تیم عسل‌ها را بسته‌بندی می‌کند

هنوز ستاره محبوب من است
صرف نظر از اینکه ماجرای مل‌گیبسون و زن شیلیایی چگونه پایان خواهد گرفت، با این حال یوهانا گفت که یک شیشه عسل به مل‌گیبسون خواهد فرستاد و افزود: باید او بداند که بحران قانونی بین ما دو نفر،  از علاقه‌ام به او کم نمی‌کند و من همچنان از دوستداران و هواداران او هستم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار