اعتراض هالیوودی سرشناس به رفتار بچگانه با خواننده پاپ
کد خبر: ۱۸۹۰۰۹
تاریخ انتشار: 2020 August 30    -    ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
پاریس هیلتون گفت که دیگر وقت آن رسیده تا سرپرستی پدر از روی بریتنی برداشته شود و افزود: سخت است که با او مثل بچه‌ها رفتار می‌شود، عادلانه نیست که فرد بالغی باشید اما مثل بچه‌ها با شما رفتار بشود. او تأکید کرد: حتی نمی‌توانم تصور چنین زندگی کنترل‌شده‌‌ای داشته باشم...

اعتراض هالیوودی سرشناس به کنترل یک خواننده پاپ

اعتراض هالیوودی سرشناس به کنترل یک خواننده پاپاختصاصی «تابناک با تو»؛ دادگاهی در آمریکا به مدت ۱۲ سال است که کنترل زندگی و اموال بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی را به دلیل آنچه "فقدان سلامت روانی لازم" خوانده می‌شود، به پدرش سپرده‌است.

به تازگی در خبرها آمده که بریتنی اسپیرز بعد از گذشت ۱۲ سال از دادگاه خواسته که کنترل زندگی و اموالش را از پدرش جیمی‌اسپیرز پس بگیرد. آقای اسپیرز در سال ۲۰۱۹ گفت به دلیل مشکلات جسمی، از بخشی از وظایف خود که مربوط به کنترل امور شخصی بریتنی اسپیرز بوده چشم‌پوشی می‌کند، اما همچنان مسئول درآمد و امور مالی بریتنی خواهد بود.

گروهی از هواداران این خواننده مشهور پاپ اعتقاد دارند که خانم اسپیرز مجبور شده کنترل زندگی خود را به پدرش بسپارد. آنها با هشتگ "بریتنی را آزاد کنید" کمپینی به نفع او به راه انداختند.

اعتراض هالیوودی سرشناس به کنترل یک خواننده پاپ

بریتنی اسپیرز و پدرش جیمی اسپیرز

بنا به درخواستی که وکیل بریتنی اسپیرز به دادگاه عالی کالیفرنیا در لس‌آنجلس آمریکا داده، خانم اسپیرز در حال حاضر به شدت مخالف بازگشت جیمی در نقش "محافظ زندگی" او است.

بعد از آنکه دادگاه لس‌آنجلس سرپرستی پدر بریتنی را تا فوریه ۲۰۲۱ تمدید کرد، پاریس هیلتون ۳۹ ساله، فعال اجتماعی و وارث هتل‌های بین‌المللی هیلتون به این تصمیم واکنش نشان داد. او از رنج‌بردن بریتنی به دلیل کنترل دیگران بر زندگی این ستاره پاپ ابراز تأسف کرد.

سخت است که مثل بچه‌ها با او رفتار بشود

پاریس هیلتون گفت که دیگر وقت آن رسیده تا سرپرستی پدر از روی بریتنی برداشته شود و افزود: سخت است که با او مثل بچه‌ها رفتار می‌شود، عادلانه نیست که فرد بالغی باشید اما مثل بچه‌ها با شما رفتار بشود. او تأکید کرد: حتی نمی‌توانم تصور چنین زندگی کنترل‌شده‌‌ای داشته باشم.

اعتراض هالیوودی سرشناس به کنترل یک خواننده پاپ

پاریس هیلتون فعال اجتماعی و وارث هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون

گفتنی است که بریتنی و پاریس هیلتون از سال ۲۰۰۶ میلادی با هم دوستی صمیمانه‌ای دارند. آنها در لس‌آنجلس همراه دوست سوم خود لیندسی ‌لوهان در یکی از هتل‌های هیلتون عکس گرفته بودند. دوستی این سه نفر تا حدی صمیمانه بود که روزنامه محبوب آن دوران اروپا به آنها لقب "تثلیث مقدس" را داد. در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ علائم عدم تعادل روحی و روانی در بریتنی آشکار و بنا به تصمیم دادگاه جیمی اسپیرز، سرپرستی او را بر عهده گرفت.

به گزارش بی‌بی‌سی در قوانین آمریکا مسئولیت کنترل زندگی یک شخص زمانی به فرد دیگری واگذار می‌شود که آن شخص به دلیل زوال عقل یا مشکلات روحی قادر به تصمیم‌گیری نباشد.

رفتار غیرمعمول بریتنی اسپیرز در سال ۲۰۰۷ بعد از جدایی از کوین فدرلین بارها خبرساز شد. او حضانت دو پسرش را در این جدایی از دست داد و حتی بعد از مدتی با حکم دادگاه از دیدار آنها هم محروم شد.

یک بار وقتی موهایش را از ته تراشید تیتر اول روزنامه‌ها شد و بار دیگر عکس او همه‌جا منتشر شد که با چتر به ماشین یک خبرنگار سمج حمله‌ور شده بود.

اعتراض هالیوودی سرشناس به کنترل یک خواننده پاپ

اما بیشترین مشکل زمانی پیش آمد که برخلاف حکم قانون، از تحویل دادن دو پسرش که برای ملاقات پیش آنها بود، خودداری کرد. بعد ازاین اتفاق چند بار در آسایشگاه بستری شد و سال ۲۰۰۸ در نهایت کنترل امور زندگی و اموال او به پدرش و یک وکیل واگذار شد.

در این سال‌ها او سه آلبوم منتشر کرد و داور مسابقه تلویزیونی پربیننده ایکس‌فاکتور بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار