استایل مدل معروف قبل و بعد از بارداری
کد خبر: ۱۸۸۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 01    -    ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
جیجی‌حدید مدل لباس معروف جهانی، به تازگی عکس‌های جدیدی از بارداری خود را که حاصل نامزدی با زین‌مالک است را در یک جلسه عکسبرداری منتشر کرد. این عکس‌ها با لنز دوربین عکاس‌ها لویجی و ایانگو گرفته شده‌است. در این عکس‌ها شکم برجسته جیجی‌حدید کاملاً مشهود است و بارداری تأثیر خود را روی او گذاشته‌است. 
 
استایل مدل معروف  قبل و بعد از بارداریاختصاصی «تابناک با تو»؛  جیجی‌حدید مدل لباس معروف جهانی، به تازگی عکس‌های جدیدی از بارداری خود را که حاصل نامزدی با زین‌مالک است را در یک جلسه عکسبرداری منتشر کرد. این عکس‌ها با لنز دوربین عکاس‌ها لویجی و ایانگو گرفته شده‌است. در این عکس‌ها شکم برجسته جیجی‌حدید کاملاً مشهود است و بارداری تأثیر خود را روی او گذاشته‌است. 
 

استایل مدل معروف  قبل و بعد از بارداری

طرفداران جیجی‌حدید و ستاره‌هایی که دوستان او به شمار می‌روند با دیدنعکس‌های رمانتیکش، برای او بهترین‌ها را آرزو کردند و با جملات زیبایی پیشاپیش تولد فرزندش را تبریک گفتند و برای او یک زایمان سالم را آرزو کردند. 

استایل مدل معروف  قبل و بعد از بارداری

در اینجا برخی از عکس‌های قبل و بعد جیجی حدید: 

استایل مدل معروف  قبل و بعد از بارداری

جیجی‌حدید از زمانی که به شهرت رسید، با زیبایی اروپایی_شرقی و استایل رو فرم و جذابش به یکی از مشهورترین مدل‌های لباس جهان تبدیل شد. 

استایل مدل معروف  قبل و بعد از بارداری

جیجی‌حدید از زمان شهرت تاکنون فقط چند مورد بوتاکس و فیلر روی صورتش انجام داده و می‌توان نفت او یکی از مدل‌هایی است که کمترین تغییر را روی صورتش اعمال کرده‌است.

استایل مدل معروف  قبل و بعد از بارداری

تنها چیزی که او روی صورتش نیاز دارد، یک آرایش ساده برای سر و سامان دادن به چهره‌ و محو کردن اشکالات کوچک زیبایی صورتش است. 

استایل مدل معروف  قبل و بعد از بارداری

زیبایی بدون تناسب اندام بی‌معنا است. جیجی حدید از جمله مدل‌های لباسی است که زیبایی چهره و تناسب منحصر به فرد و مثال زدنی دارد که او را در زمره بهترین مدل‌های لباس جهان قرار می‌دهد. البته برخی او را مدلی با زیبایی معمولی می‌دانند که شهرتش را مدیون فضای مجازی و گسترش رسانه‌های اجتماعی است؛ زمانی که حدید به شکل سنتی در هفته مد و فشن نیویورک ظاهر شده بود، حرفه او به شکلی قابل توجه از مهارت‌هایش در زمینه بکارگیری رسانه‌های اجتماعی سود برد و به سرعت او را به شهرت رساند. جیجی حدید یک برند ساخته و آن را به چیزی شبیه یک هنر تبدیل کرده و خیلی زود به یکی از پرفالوورترین مدل‌های جهان تبدیل شد. جیجی‌حدید در کنار چند مدل دیگر مثل کایلی و کندال جنر باعث شکل‌گیری عصری جدید در دنیای مد و فشن به نام عصر مدل‌های رسانه‌های اجتماعی شد. 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
5
11
چقدر مفید و آموزنده بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار