شوک بزرگ به مجری معروف و از دست دادن فرزندانش
کد خبر: ۱۸۸۸۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 27    -    ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
یک منبع به این روزنامه گفت: لری و سه فرزندش در حالت شوک به سر می‌برند. خود هری هنوز در حال دست و پنجه نرم کردن با سکته مغزی تقریباً کشنده سال گذشته است و حال جسمانی او در وضعیت وخیمی قرار دارد. کینگ برنامه‌هایی مثل Larry King Now را برای شبکه Ora Tv تهيه کرده و به تازگی برنامه زنده Hulu Politicking With Larry King را اجرا کرده‌است.

مجری معروف دو فرزندش را در طول دو هفته از دست داد

مجری معروف دو فرزندش را در طول دو هفته از دست داداختصاصی «تابناک با تو»؛ بنا به گزارش روزنامه نیویورک‌پست اندی‌کینگ ۶۵ ساله، پسر لری کینگ چند هفته پیش از دنیا رفت. او تنها دختر خود به نام شایا کینگ ۵۱ ساله را نیز به دلیل سرطان ریه چند روز پس از مرگ پسرش از دست داد.

لری کینگ سه پسر دیگر هم دارد: لری‌کینگ‌جونیور (از همسر سابقش آنت کای) و کانون و چانز کینگ (از همسر سابقش شان‌کینگ).

یک منبع به این روزنامه گفت: لری و سه فرزندش در حالت شوک به سر می‌برند،  خود هری هنوز در حال دست و پنجه نرم کردن با سکته مغزی تقریباً کشنده سال گذشته است و حال جسمانی او در وضعیت وخیمی قرار دارد.

مجری معروف دو فرزندش را در طول دو هفته از دست داد

کینگ برنامه‌هایی مثل Larry King Now را برای شبکه Ora Tv تهيه کرده و به تازگی برنامه زنده Hulu Politicking With Larry King را اجرا کرده‌است.

لری‌کینگ یکی از معروفترین مجریان برنامه‌های تلویزیونی آمریکا است. او در سال ۱۹۳۳ در بروکلین نیویورک در آمریکا متولد شد و دو بار ازدواج کرد. پنج فرزند حاصل این دو ازدواج است. او در این سال ها، با مصاحبه های جنجالی اش، جای خودش را در میان بینندگان آمریکایی باز کرده است.

مجری معروف دو فرزندش را در طول دو هفته از دست داد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
10
خدا شفا بده / خدا همه مریض ها رو شفا عنایت فرماید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار