چهره طبیعی و بدون آرایش خواننده معروف آمریکایی
کد خبر: ۱۸۸۶۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 26    -    ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
لیدی گاگا گرچه خودش صاحب یک برند لوازم آرایشی (Haus Laboratories) است و گاهی در برخی از مراسم‌ها با غیرمتداول‌ترین آرایش‌ها و میکاپ‌ها دیده می‌شود، ولی این بدین معنی نیست که او هرروز را بدین شکل می‌گذراند. در زیر جدیدترین عکس از چهره طبیعی لیدی گاگا را مشاهده خواهید کرد.

چهره طبیعی و بدون آرایش خواننده معروف آمریکایی

چهره طبیعی و بدون آرایش خواننده معروف آمریکایی«تابناک باتو» لیدی گاگا گرچه خودش صاحب یک برند لوازم آرایشی (Haus Laboratories) است و گاهی در برخی از مراسم‌ها با غیرمتداول‌ترین آرایش‌ها و میکاپ‌ها دیده می‌شود، ولی این بدین معنی نیست که او هرروز را بدین شکل می‌گذراند. در زیر جدیدترین عکس از چهره طبیعی لیدی گاگا را مشاهده خواهید کرد.

 

چهره طبیعی و بدون آرایش خواننده معروف آمریکایی
چهره طبیعی لیدی گاگا

در حقیقت این خواننده مشهور و بازیگر فیلم “ستاره‌ای متولد شده است” از جمله سلبریتی‌هایی است که اغلب عکس‌هایی از چهره بدون آرایش خود را در پیج شخصی اش در شبکه اجتماعی به اشتراک می‌گذارد و به گزارش پرشین وی این بار نیز یکی دیگر از عکس‌های بدون میکاپ خود را با فالوورهایش به اشتراک گذاشت.
چهره طبیعی و بدون آرایش خواننده معروف آمریکایی
عکس اینستاگرامی جدید لیدی گاگا

گاگا در حالی که یک پیراهن هودی صورتی کمرنگ از برند سلین به تن داشت و یک عینک آفتابی زده بود، خطاب به هوادارانش نوشت: “برای همه هیولاها، عشق آرزو می‌کنم، خیلی دلم براتون تنگ شده و بی صبرانه منتظرم تا دوباره برایتان اجرا داشته باشم! ”

در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ نیز یکبار دیگر یک سلفی بدون آرایش از چهره طبیعی لیدی گاگا توسط خودش به اشتراک گذاشته شد. او در کپشن کنار عکس نوشته بود: “در حین قدم زدن فکر می‌کردم که میخوام چی بگم. میخوام بگم دوستتون دارم. ”

بیماری مزمن خواننده مشهور لیدی گاگا

در اوایل سال جاری، لیدی گاگا گفته بود ضبط آلبوم جدیدش به نام “Chromatica” به او در مدیریت درد مزمنی که در نتیجه بیماری “فیبرومیالژیا” عارض او می‌شود کمک کرده است و می‌تواند بهتر آن را کنترل و مدیریت کند.


چهره طبیعی و بدون آرایش خواننده معروف آمریکایی
چهره طبیعی لیدی گاگا در فروشگاه

او در گفتگو با مجله PAPER گفت: “بعضی روز‌ها خیلی بدتر و برخی روز‌ها بهتر است. ولی می‌دانید چه کار می‌توانم انجام دهم؟ من می‌توانم حرکت کنم، خب دست هایم کار می‌کند، بازوهایم کار می‌کند، پاهایم کار می‌کند، گرچه همه آن‌ها دچار درد هستند. کمرم حرکت می‌کند، مغزم کار می‌کند؛ من نفس می‌کشم، پس ریه هایم کار می‌کند. فقط باید سپاسگزار داشته هایتان باشید. ”

بیماری فیبرومیالژیا که این خواننده مشهور دچار آن است، نوعی سندرم درد اسکلتی- عضلانی است که علاوه بر درد عضلات به خصوص در برخی نقاط بدن، خستگی در حد عدم توانایی انجام فعالیت‌های معمول و اختلال خواب نیز از دیگر نشانه‌های آن است و علت آن هنوز ناشناخته مانده است.


چهره طبیعی و بدون آرایش خواننده معروف آمریکایی
سلفی بدون آرایش و چهره طبیعی لیدی گاگا

پرشین وی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
5
یک من گریم و آرایش زیبایی به بار نمی آورد. طبیعی که باشد جذابتر است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
0
آرایش زیاد بیشتر برای جلب توجه هست
لزوما باعث زیبایی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار