فینگرفودهای پرطرفدار و خوشمزه بین المللی
کد خبر: ۱۸۸۱۷۵
تاریخ انتشار: 2020 August 21    -    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
معمولا ۲ نوع فینگر فود سرد و گرم تهیه و سرو می ‌شود. در بعضی از کشورها، فینگر فود گرم برای غذای اصلی در مهمانی ها سرو می ‌شود و فینگر فود سرد به عنوان پیش غذا استفاده می ‌شود. مهم ‌ترین مزیت این نوع خوراک های ساده و خوش طعم، اندازه کوچک آن و ترکیب‌ های مختلف از طعم های متنوع آن می باشد که ترکیب فوق العاده ای را برای پذیرایی در انواع مهمانی ها فراهم خواهد کرد.

فینگرفودهای پرطرفدار و خوشمزه بین المللی«تابناک باتو» فینگر فود (Finger Food) یکی از خوراک های خوشمزه و پرطرفدار برای افراد می باشد که در تمام جشن ها و دورهمی ها با این پیش غذای عالی پذیرایی می‌کنند. معنای لغوی فینگر فود، غذای انگشتی است که در واقع به دلیل این که در ابعاد کوچک و به صورت پیش غذا و میان وعده استفاده می شود، به این نام معروف شده است.
معمولا ۲ نوع فینگر فود سرد و گرم تهیه و سرو می ‌شود. در بعضی از کشورها، فینگر فود گرم برای غذای اصلی در مهمانی ها سرو می ‌شود و فینگر فود سرد به عنوان پیش غذا استفاده می ‌شود. مهم ‌ترین مزیت این نوع خوراک های ساده و خوش طعم، اندازه کوچک آن و ترکیب‌ های مختلف از طعم های متنوع آن می باشد که ترکیب فوق العاده ای را برای پذیرایی در انواع مهمانی ها فراهم خواهد کرد.
از اقسام فینگر فودها می ‌توان به قطعات کوچک گوشت، مینی سوسیس ها، اسنک ‌مرغ، فینگر فود الویه، انواع سوشی، راتا ژامبون، مینی لازانیا و… اشاره کرد. می توانید با توجه به سلیقه و زمان لازم، انواع فینگر فودهای گرم و یا سرد را برای پذیرایی در مهمانی ها و دورهمی های خود آماده و سرو کنید.
در این مطلب از سایت غذالند قصد داریم که به معرفی ۵ فینگر فود گرم معروف و پرطرفدار بپردازیم.

۵ نوع فینگر فود گرم

۱.دلمه برگ مو

فینگر فود گرم

دلمه برگ مو به عنوان محبوب ترین و عالی ترین نوع فینگر فود گرم ایرانی معروف می باشد. مزه دار کردن برگ انگور تازه و قرار دادن مواد اولیه خوشمزه و متفاوت در آن و در آخر پختن و آماده کردن، جزو پرطرفدارترین فینگر فودها در میان افراد شده است. سرو آن نیز بسیار راحت بوده و همچنین شکل مناسب و عالی آن، نیاز به تزیین و طراحی را از بین خواهد بود.

۲. سمبوسه

سمبوسه یک فینگر فود گرم

سمبوسه، یک نوع فینگر فود گرم معروف در تمام نقاط جهان می باشد. این نوع فینگر فود ساده و خوشمزه نیز در ایران بسیار پرطرفدار بوده که هم به خاطر طعم خاص و هم ظاهر جالب آن می باشد. البته این فینگر فود را می توان به سلیقه های متفاوت و با مواد غذایی مختلف طبخ کرد. از این رو می توانید این فینگر فود معروف و همه پسند را در انواع مهمانی و مراسم‌ های حود آماده و پذیرایی کنید.

۳. اسپرینگ رول

انواع فینگر فود گرم

اسپرینگ رول، یک نوع فینگر فود گرم و خوشمزه است که با مرغ و گوشت و به همراه سبزیجات طبخ می ‌شود. این نوع فینگر فود، غذای محبوب مشرق زمین و در واقع غذای رایج مردم چین می باشد. وجود گوشت، سبزیجات و رشته فرنگی در داخل خمیری بسیار نازک، این میان وعده خوشمزه را آماده خواهد کرد. می ‌توانید اسپرینگ رول را هم بخارپز و یا سرخ شده طبخ نمایید تا خمیر آن نرم تر بشود.

۴. فیلو کاپ میگو

فینگر فود فیلو کاپ میگو

فیلو کاپ میگو یک فینگر فود لذیذ و خوشمزه دریایی می باشد. افرادی که عاشق غذاهای دریایی و به خصوص میگو می باشند، حتما طرفدار این نوع فینگر فود نیز هستند. این نوع فیلو کاپ دریایی هم ظاهر بسیار جذاب و مجلسی داشته و هم طرز تهیه بسیار ساده و راحتی را نیز دارد. می توانید با این روش ساده طبخ، میگوها را بسیار عالی و خوشمزه سرو نمایید. پیشنهاد می کنیم که این فینگر فود عالی و مجلسی را حتماً برای مهمانان ویژه خود طبخ و پذیرایی نمایید.

۵. جامبوشلز

فینگر فود جامبوشلز

جامبوشلز، یک نوع فینگر فود گرم و پرطرفدار می باشد. دلایل محبوبیت این نوع فینگر فود لذیذ در میان اکثر افراد به خاطر شکل عالی و متفاوت آن می باشد. در واقع مواد غذایی لازمه برای این نوع فینگر فود چون ترکیب گوشت، قارچ، فلفل دلمه ای، پنیر پیتزا و… در آخر در داخل شکل های زیبای صدفی ماکارونی جامبوشلز قرار می‌ گیرند و در فر طبخ می شوند. این تمایز شکل و ظاهر ویندوز فینگر فود باعث معروفیت و ترجیح انتخاب آن برای اکثر افراد شده است.

غذالند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار