فیلم های موفق دهه ۸۰ که هالیوود در حال بازسازی آن هاست
کد خبر: ۱۸۸۱۷۳
تاریخ انتشار: 2020 August 20    -    ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
وقتی پای دمیدن روحی تازه به کالبد سینما به میان می آید، مدیران هالیوود خوب می دانند چه ایده ای را دنبال کنند. در روزهای اخیر هالیوود اعلام کرده است که بازسازی فیلم های کلاسیک مربوط به دهه ۸۰ میلادی مانند Planes, Trains and Automobiles و فیلم Three Men and a Baby را در برنامه داشته و همچنین دنباله ای بر فیلم موفق Dirty Dancing که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد را نیز خواهد ساخت.

فیلم های موفق دهه ۸۰ که هالیوود در حال بازسازی آن هاست«تابناک باتو» وقتی پای دمیدن روحی تازه به کالبد سینما به میان می آید، مدیران هالیوود خوب می دانند چه ایده ای را دنبال کنند. در روزهای اخیر هالیوود اعلام کرده است که بازسازی فیلم های کلاسیک مربوط به دهه ۸۰ میلادی مانند Planes, Trains and Automobiles و فیلم Three Men and a Baby را در برنامه داشته و همچنین دنباله ای بر فیلم موفق Dirty Dancing که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد را نیز خواهد ساخت. این عناوین تنها بخشی از موج بازسازی فیلم های دهه ۸۰ است که این روزها در هالیوود با راه افتاده است.

 

بازسازی فیلم های بلاک باستر دهه 80

Dirty Dancing 3

تاریخ اکران: نامشخص، احتمالا سال ۲۰۲۲

فیلم اصلی: Dirty Dancing (1987)

البته در سال ۲۰۰۴ دنباله ای بر این فیلم با عنوان Havana Nights ساخته شد اما قرار است دنباله ای متفاوت بر این فیلم ساخته شود، فیلمی کمدی رمانتیک که با بهره گیری از استعداد پاتریک سوایزی و جنیفر گری به موفقیت چشمگیری دست یافت. Dirty Dancing اولین فیلمی بود که در شبکه خانگی بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رفته و آهنگ اصلی آن با عنوان (I’ve Had) The Time of My Life نیز در بخش بهترین ترانه اورجینال برنده جایزه گلدن گلوب و اسکار شد.

بازسازی فیلم های بلاک باستر دهه 80

Ghostbusters: Afterlife

تاریخ اکران: ۲۶ مارس، ۲۰۲۱

فیلم اصلی: Ghostbusters (1984) و Ghostbusters II (1989)

این کمدی ماوراءالطبیعه با موسیقی متنی ترسناک اما دوست داشتنی در سال ۱۹۸۴ به پرفروش ترین فیلم کمدی تاریخ سینما تبدیل شد هر چند راه اندازی مجدد آن در سال ۲۰۱۶ به یک شکست تجاری بزرگ انجامید. اما قسمت سوم Ghostbusters: Afterlife می خواهد به ریشه های خود بازگشته و جیسون ریتمن که نامزدی اسکار را در کارنامه دارد نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. همچنین در این فیلم شاهد بازگشت بیل ماری، دن آیکروید، ارنی هادسون و سیگورنی ویور خواهیم بود که گروهی از نوجوانان به رهبری فیلن وولفهارد بازیرگ سریال تلویزیونی Stranger Things نیز آن ها را همراهی خواهند کرد.

بازسازی فیلم های بلاک باستر دهه 80

Top Gun: Maverick

تاریخ اکران: ۹ جولای ۲۰۲۱

فیلم اصلی: Top Gun (1986)

یک بار دیگر تام کروز نیاز به سرعت را احساس کرده و در نقش ماوریک که یک والیبالیست خبره و خلبان جنگنده ماهری است بازخواهد گشت. او این بار نقش یک خلبان آموزش دهنده را بازی کرده و وال کیلمر نیز در نقش یک دریاسالار ظاهر می شود در حالی که مایلز تلر نقش یک خلبان تازه کار را بر عهده دارد. شوربختانه اما خبری از کلی مک گیلیس نخواهد بود اما جنیفر کانلی در نقش شخصیت مقابل تام کروز در Top Gun: Maverick حضور خواهد داشت. فیلم اورجینال که به کارگردانی تونی اسکات ساخته شد بیش از ۲۰ برابر بودجه ساختش فروش داشت و امید می رود دنباله آن نیز فیلمی پرفروش باشد.

بازسازی فیلم های بلاک باستر دهه 80

Dune

تاریخ اکران: ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰

فیلم اصلی:  Dune (1984) و مینی سریال Dune (2000)

فیلم Dune که می توان آن را بزرگ ترین فیلم علمی تخیلی شکست خورده دهه هشتاد دانست ترکیبی دیوانه کننده از سینمای ایتالیا و سبک کارگردانی دیوید لینچ بود که بعدها مالکیت فیلم را از دست داد. این بار اما رمان فرانک هربرت یک کارگردان مناسب فیلم های علمی تخیلی به نام دنیس ویلنوو و تیموتی شالامه را در نقش اصلی در اختیار دارد که می تواند تضمین کننده جذابیت فیلم و موفقیت آن باشد. جاش برولین و جیسون موموآ نیز از دیگر بازیگران بازسازی فیلم Dune هستند.

بازسازی فیلم های بلاک باستر دهه 80

Bill and Ted Face The Music

تاریخ اکران: چهارشنبه، ۲۳ سپتامبر

فیلم اصلی: Bill and Ted’s Excellent Adventure (1989) و Bill and Ted’s Bogus Journey (1991)

کیانو ریوز و الکس وینتر حرفه بازیگری خود را با بازی در فیلم کمدی علمی تخیلی آغاز کردند. آن ها در Bill and Ted’s Excellent Adventure نقش دو دانش آموز نوجوان را بازی می کردند که از طریق یک باجه تلفن در زمان سفر می کنند تا سوالاتشان را خود از ناپلئون بوناپارت و آبراهام لینکلن در مورد درس تاریخ بپرسند. اکنون این دو بازیگر در میانسالی به سر برده و برای سومین بار برای خوشگذرانی دیگری آماده می شوند بعد از اینکه مسافری از آینده به آن ها می گوید که برای نجات جهان باید تنها در عرض ۷۸ دقیقه یک آهنگ بسازند.

بازسازی فیلم های بلاک باستر دهه 80

Coming 2 America

تاریخ اکران: ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰

فیلم اصلی: Coming To America (1988)

دنباله فیلم Coming To America که بسیاری سال ها انتظار آن را می کشیدند بالاخره با عنوان Coming 2 America ساخته شده و یکبار دیگر شاهد نقش آفرینی ادی مورفی در نقش شاهزاده آکیم خواهیم بود. این شاهزاده زندگی شادی را در قلمرو زاموندا تجربه می کند که ناگهان خبر می رسد پسری در آمریکا دارد که وی از آن بی اطلاع بوده است. از این رو او بار دیگر باید به آمریکا برگشته و فرهنگ متفاوت آن را تجربه کند. در Coming 2 America آرسنیو هال در نقش سمی دوست نزدیک آکیم بازخواهد گشت. اما جان لندیس کارگردانی این دنباله را به کریگ برور سپرده است.

Hellraiser

تاریخ اکران: نامشخص

فیلم اصلی: Hellraiser (1987)

تاکنون ۱۰ فیلم با عنوان Hellraiser ساخته شده و بدین ترتیب هنوز فضا برای داستانی دیگر در مورد هیولاهایی سادیستی به نام سینوبایت ها که در قلمرویی شبیه جهنم زندگی کرده و از جعبه های معما برای ورود به دنیای ما و شکنجه انسان ها استفاده می کنند وجود دارد. نکته امیدوار کننده در مورد قسمت آینده این فیلم این است که نویسندگی آن را دیوید اس گویر بر عهده دارد که سناریو تریلر اکشن The Dark Knight را در سال ۲۰۰۸ برای کریستوفر نولان نوشت.

بازسازی فیلم های بلاک باستر دهه 80

Gremlins

تاریخ اکران: ۲۰۲۱

فیلم اصلی: Gremlins (1984) و Gremlins 2: The New Batch (1990)

فیلم Gremlins که در مورد یک موجود دوست داشتنی و دسته ای موجودات شرور در یک شهر کوچک در ایالات متحده است، یکی از فیلم های ترسناک اما دوست داشتنی دوران کریسمس در سال ۱۹۸۴ بود. به جای یک قسمت جدید، این فیلم در قالب یک سریال انیمیشن با عنوان Gremlins: Secrets of the Mogwa از نو راه اندازی شده و گفته می شود که در مورد ملاقات گیزمو دوست داشتنی با یک پسربچه در دهه ۱۹۲۰ در شانگهای است.

بازسازی فیلم های بلاک باستر دهه 80

Three Men and a Baby

تاریخ اکران: ۲۰۲۱

فیلم اصلی: Three Men and a Baby (1987)

تام سلک، استیو گوتنبرگ و تد دانسون در اوج شهرت خود قرار داشتند که تصمیم گرفتند از یک بچه نگهداری کنند و بدین ترتیب بود که فیلم Three Men and a Baby به پرفروش ترین فیلم سال تبدیل شد و حتی از تریلر هیجان انگیز مایکل داگلاس با عنوان Fatal Attraction نیز در این زمینه پیشی گرفت. شابد باورپذیر نباشد اما این فیلم توسط لئونارد نیموی ساخته شد که به خاطر نقش اسپوک در فرانچایز پیشتازان فضا شناخته شده و در واقع بازسازی یک فیلم فرانسوی به نام Trois Hommes Et Un Couffin بود. از قبل دنباله ای از این فیلم با عنوان Three Men And A Little Lady ساخته شده اما این بار قرار است زک افرون ۳۲ ساله در نقش اصلی بازسازی آن حضور یابد.

بازسازی فیلم های بلاک باستر دهه 80

Planes, Trains and Automobiles

تاریخ اکران: ۲۰۲۲

فیلم اصلی:  (۱۹۸۷) Planes, Trains and Automobiles

این کمدی جاده ای در مورد یک مرد بامزه غول پیکر و فروشنده ماشین به نام جان کندی بود که قصد داشت کارهایش را انجام داده و به موقع برای جشن شکرگزاری به خانه اش در شیکاگو بازگردد. فیلم جان هیوز به یک کلاسیک دوست داتچشتنی و محبوب تبدیل شده و قرار است بازسازی آن با بازی ویل اسمیت و کوین هارت ساخته شود.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار