چطور صورت پهن را استخوانی کنیم؟
کد خبر: ۱۸۸۰۸۳
تاریخ انتشار: 2020 August 19    -    ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
یکی از مهمترین بخش‌های آرایش صورت آرایش چشم و به دنبال آن خط چشم کشیدن است. اگر دوست دارید خط چشمی تمیز و بدون لغزش دست داشته باشید بد نیست این بار خط چشم کشیدن را با چسب کاغذی امتحان کنید. در این مطلب همراه با ما شوید تا روش آرایش خط چشم با چسب را یاد بگیرید.

چطور صورت پهن را استخوانی کنیم؟«تابناک باتو» امروزه بر خلاف قدیم صورت‌های استخوانی و لاغر بیشتر طرفدار دارد. بسیاری برای استخوانی کردن صورت خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. اگر شما هم صورت پهنی دارید و دوس دارید چربی‌های صورت خود را آب کنید در ادامه همراه با ما شوید تا روش‌های استخوانی کردن صورت را بخوانید.

 

چطور صورت پهن را استخوانی کنیم؟

وارد شدن در دنیای آرایشگری عالم خاص خود را دارد. آنقدر این دنیا وسیع است که به‌طور کامل می‌توان در آن گم شد، به‌خصوص که هر روز متد‌های جدیدی وارد این عرصه می‌شوند تا جایی که حتی انتخاب کردن هم چندان ساده نیست، اما بدانید این زیباتر شدن، تکنیک‌ها و ریزه‌کاری‌هایی دارد که هر کسی آن‌ها را نمی‌داند. برای همین سراغ آرایشگران ماهر در آرایشگاه‌های تهران رفتیم تا از آن‌ها بخواهیم قدم به قدم راهنمایی‌تان کنند که چگونه زیباتر شوید بدون اینکه به مو یا چهره شما آسیبی برسد.

کرم پودر را در این نواحی کمتر استفاده کنید

افرادی که اطراف چشم‌ها یا کناره‌های لب‌شان چین و چروک دارند باید به این نکته توجه داشته باشند؛ زمانی که لیکوئید فوندیشن‌ها یا به عبارت دیگر کرم پودر را در نواحی سفت صورت (پیشانی، هر دو گونه‌ها و چانه) به حالت دورانی روی تمام سطح‌ها پخش می‌کنند باید باقی‌مانده آن را که روی قلم یا نوک انگشت‌هاست برای یکدست و یکرنگ کردن کل صورت، زیر چشم‌ها بمالند، چون هیچ‌وقت نباید مواد را به‌طور مستقیم روی قسمت‌هایی که چین و چروک‌ها (یعنی دور چشم‌ها و خط خنده) وجود دارد، بزنند. این کار باعث می‌شود چین و چروک‌ها عمیق‌تر نشان داده شوند.

چطور صورت پهن را استخوانی کنیم؟

چگونه پف چشم را برطرف کنید

کمبود خواب، کم‌آ‌بی و حتی برخی آلرژی‌ها می‌توانند باعث شوند رگ‌های ضعیف خونی زیر چشم کمی مایع تراوش کنند و ورم‌هایی ایجاد شود. همچنین وقتی سن بالا می‌رود، بافت‌های پوستی ضعیف‌تر می‌شوند و این می‌تواند منجر به برجستگی‌های کوچک چربی زیر چشم شود. برای محو کردن این حالت اول، همه ابرو را با ضربات نرم مداد یا سایه تیره پر کنید، چراکه وقتی ابرو حالت خوبی داشته باشد دیگر پف چشم خیلی جلب‌توجه نمی‌کند.

بعد سراغ کانسیلر بروید که باید دو درجه از رنگ طبیعی پوست‌تان روشن‌تر باشد و با اسفنجی مناسب کانسیلر را دقیقا زیر پف‌ها بزنید و به سمت بینی محو کنید. حواس‌تان باشد نباید کانسیلر را به سمت بالا ببرید. حالا نوبت آن است که روی پلک را کامل با سایه قهوه‌ای بپوشانید (یعنی از خط مژه‌های بالا تا فرورفتگی بالای چشم)، این تیرگی تا حد زیادی ایراد‌های پلک را می‌پوشاند و کاری می‌کند که پف‌های زیر چشم کمتر به‌نظر برسند.

بد نیست ورزش‌های صورت برای استخوانی کردن صورت را بدانید

چطور صورت پهن را استخوانی کنیم؟

یوگای صورت

حالت قرار گرفتن صورت در یوگا طوری است که با پایین نگه داشتن سر و تنفس عمیق باعث می‌شود، عضلات صورت در وضعیت مناسبی قرار بگیرند و دیگر اینکه، یوگای صورت یک جایزه‌ی نفیس هم برای شما در نظر گرفته؛ کمک می‌کند جوان‌تر به نظر برسید!

آدامس بجوید

به قسمت جذاب مقاله می‌رسیم؛ پس می‌توانید سقز، آدامس بادکنکی یا هر نوع آدامس دیگری که دلتان می‌خواهد بجوید. عمل جویدن تعداد زیادی از عضلات صورت را درگیر و ورزیده می‌کند. اگر آدامس‌خور هستید و از آن لذت می‌برید، این مورد هم بخش مورد علاقه شماست و هم کار سختی برایتان نیست. فقط یادتان نرود، آدامس بدون قند بجوید، هر چه قدر کمتر قند مصرف کنید، سلامت‌تان بهتر حفظ می‌شود و وزن‌تان هم کم‌تر بالا می‌رود.

ورزش دهان

دهان‌تان را تا جایی که می‌توانید باز کنید تا عضلات صورت‌تان منقبض شوند. چند ثانیه مکث کنید و دوباره ببندیدش تا عضلات دوباره شل شوند. این تمرین را ۳بار در روز (صبح، ظهر، شب) و در هر مرتبه ۳۰ بار تکرار کنید.

ایده آل

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار