راه‌های ثبت اعتراض به فروش سهام عدالت
کد خبر: ۱۸۸۰۱۸
تاریخ انتشار: 2020 August 18    -    ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
برخی از سهامداران سهام عدالت که قصد پیگیری درخواست فروش سهامشان را دارند یا می‌خواهند اعتراض خود را نسبت به فرایند فروش ثبت کنند می‌توانند از شماره‌های تماس یا لینک‌های ارتباطی که در این گزارش آمده استفاده کنند.

برخی از سهامداران سهام عدالت که قصد پیگیری درخواست فروش سهامشان را دارند یا می‌خواهند اعتراض خود را نسبت به فرایند فروش ثبت کنند می‌توانند از شماره‌های تماس یا لینک‌های ارتباطی که در این گزارش آمده استفاده کنند.

روند فروش و واریز پول سهام عدالت در بانک‌ها و کارگزاری‌ها ناراضیان بسیاری دارد، براساس اظهارات برخی از سهامداران پس از گذشت دو ماه از ثبت درخواست فروش سهام هنوز هیچ وجهی برای این گروه واریز نشده است.

در ادامه مدیر عامل کارگزاری‌ها در گفتگو با تجارت‌نیوز لینک‌های ارتباطی و شماره‌های تماسی که سهامداران می‌توانند درخواست پیگیری سهامشان را ثبت کنند اعلام کرده‌اند.

شرکت سپرده‌گذاری

در خصوص ثبت اعتراض و پیگیری روند فروش سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی شماره 1569 را اعلام کرده است.

ثبت اعتراض در وزارت اقتصاد

وزیر اقتصاد نیز از فروشندگان سهام عدالت خواسته است که چنانچه با تاخیر غیرمعمول در واریز مبلغ حاصل از فروش سهام عدالتشان مواجه شده‌اند، مشکل خود را با راه‌های ارتباطی این وزارتخانه مطرح کنند.

سهامداران پس از طرح مشکل خود در پورتال این وزارتخانه، برای آگاهی از نتیجه درخواست مطروحه در پورتال این وزارتخانه، با شماره تلفن ۳۳۹۶۷۳۰۰ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

سهامداران برای شروع ابتدا باید فرم ثبت اعتراض را در سامانه http://form.mefa.ir/ ثبت کنند.

بانک سپه

عظیم ثابت، مدیر عامل کارگزاری بانک سپه گفت: مشتریان می‌تواند درخواست فروش سهامشان را از طریق یک سامانه و چند شماره تماس پیگیری کند.

به گفته وی، سهامداران می‌توانند به سامانه www.sepahbourse.com مراجعه کنند و یا با شماره ۵۸۳۲۹ (۰۲۱) تماس بگیرند و مشکل خود را پیگیری کنند. اما این شماره تماس پنح رقمی در برخی از شهرستان‌ها در دسترس نیست و علت آن براساس گفته عظیم ثابت در مخابرات است که از ابتدای شهریور ماه برطرف می‌شود.

سهامداران همچنین می‌توانند از طریق شماره‌های ۸۸۵۵۶۴۲۶ (۰۲۱) و ۸۸۷۲۶۰۵۷ (۰۲۱) مشکلات خود را پیگیری کنند.

بانک ملی

مشتریان بانک ملی نیز می‌توانند از دو طریق سفارش فروش خود را پیگیری کنند، این سهامداران می‌توانند با شماره‌های 84358 و 84358 (021) تماس بگیرند که طبق گفته مدیر عامل کارگزاری بانک ملی به علت زیاد بودن تماس‌ها، ممکن است برقراری ارتباط با تاخیر انجام شود.

وی همچنین گفت که سهامداران می‌توانند از طریق سامانه وارد پرتفوی سهام عدالت خود در کارگزاری شوند و روند فروش سهامشان به صورت کامل مشاهده کنند.

مشتریان این بانک می‌توانند از طریق لینک https://bmiboursese.etadbir.com/ روند فروش و واریز پول سهام خود را ببینند.

کارگزاری آگاه

سهامدارانی که از طریق کارگزاری آگاه درخواست فروش سهام خود را ثبت کرده‌اند و قصد پیگیری سهامشان را دارند با شماره 91004004 (021) تماس بگیرند یا اعتراض خود را به آدرس ایمیل CRM@AGAH.COM ارسال کنند.

کارگزاری مفید

برای پیگیری فروش سهام عدالت در کارگزاری مفید نیز دو راه ارتباطی در نظر گرفته شده است.

مشتریان این کارگزاری می‌توانند درخواست پیگیری فروش سهامشان را به آدرس 8700@emofid.com ارسال کنند یا با شماره‌های 8700 (021) و 91008700 (021) تماس بگیرند.

کارگزاری اقتصاد بیدار

مشتریان کارگزاری اقتصادبیدار نیز با ورود با سامانه کارگزاری به آدرس https://edalat.ebb.ir/ فرایند فروش سهامشان را در بخش «وضعیت سفارشات» مشاهده کنند و همچنین در بخش «گفتگو آنلاین» مشکلات و درخواست خود را بنویسند تا از طرف کارمندان کارگزاری به آنها پاسخ داده شود.

کارگزاری کیان

براساس اطلاعات به‌دست آمده از کارگزاری کیان، سهامدارانی که برای فروش سهامشان از طریق این کارگزاری اقدام کرده‌اند برای پیگیری سفارش فروش خود می‌توانند با شماره 47180595 (021) تماس بگیرند یا درخواست خود به ایمیل این کارگزاری به آدرس edalat@kian.trade ارسال کنند.

همچنین می‌توانند وضعیت پرتفوی سهامشان را با ورود به آدرس https://se.kian.trade/ مشاهده کنند.

بانک ملت

به گفته مدیر عامل کارگزاری بانک ملت شماره تماس 42116000 (021) واحد پاسخگویی کارگزاری است که سهامداران می‌توانند درخواست فروش سهامشان را از این طریق پیگیری کنند.

همچنین سهامداران می‌توانند از طریق ورود به پرتفوی سهامشان در سامانه کارگزاری بانک ملت روند فروش سهامشان را مشاهده کنند یا فرم درخواست پیگیری را در سامانه به آدرس https://mellatbroker.ir/contact پر کنند.

بانک آینده

در کارگزاری بانک آینده نیز به گفته مدیر عامل آن دو روش پیگیری درخواست فروش سهام به تناسب دو روش ثبت درخواست وجود دارد.

کسانی که برای فروش سهام عدالت از طریق بانک اقدام کرده‌اند برای پیگیری درخواست خود می‌توانند با با شماره 42764000 (021) تماس بگیرند.

سهامدارانی هم که از طریق سامانه معاملات سهام عدالت کارگزاری ثبت درخواست کرده‌اند، از طریق ورود مجدد به این سامانه به آدرس https://se-tat.rayanbroker.ir/ می‌توانند مرحله به مرحله انجام درخواست فروش خود را مشاهده کنند.

بانک تجارت

مدیر عامل کارگزاری بانک تجارت نیز گفت: سهامداران می‌توانند با شماره‌های 206-24853200 (021) و 608-24853602 (021) تماس بگیرند و مشکل خود را مطرح کنند.

این لیست در حال تکمیل شدن است و به محض یافتن اطلاعات راه‌های ثبت اعتراض و پیگیری فروش سهام عدالت در بانک‌ها و کارگزاری‌های مختلف لینک‌های ارتباطی یا شماره‌های تماس آنها درج می‌شود.

تجارت نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار