صعود ۲۷هزار واحدی شاخص بورس تهران
کد خبر: ۱۸۸۰۰۲
تاریخ انتشار: 2020 August 18    -    ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
شاخص بورس امروز روند صعودی به خود گرفت و تاکنون بیش از ۲۷ هزار واحد رشد کرده است.

شاخص بورس امروز روند صعودی به خود گرفت و تاکنون بیش از ۲۷ هزار واحد رشد کرده است.

شاخص کل بورس تا ساعت ۱۲:۳۸ با ۲۷ هزار و ۷۹۷ واحد صعود رقم یک میلیون و ۸۴۳ هزار واحد را ثبت کرده است. شاخص کل با معیار هم وزن نیز تاکنون ۴۷۰۴ واحد رشد و رقم ۴۹۲ هزار و ۴۵۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این لحظه یک میلیون معامله به ارزش ۱۴۹ هزار و ۲۴۲ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گوهر، ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، بانک پارسیان و سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه‌ گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌ گذاری غدیر، بهساز کاشانه تهران، ملی صنایع مس ایران، بانک تجارت، بانک پارسیان و ایران خودرو نمادهای پربیننده این بازار را تشکیل دادند. براین اساس معاملات بازار بورس برای جلوگیری از بروز اختلال در هسته تا ساعت ۱۵:۱۵ ادامه خواهد داشت.

در آن سوی بازار سرمایه فرابورس در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل این بازار با ۳۴۲ هزار واحد صعود رقم ۱۹ هزار و ۴۶۵ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۷۳۲ هزار معامله به ارزش ۹۹ هزار و ۶۸۱ میلیارد ریال انجام شد.

پتروشیمی مارون، سنگ آهن گوهرزمین، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب‌آهن اصفهان و سرمایه‌ گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. بانک دی، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، سرمایه‌ گذاری صباتامین، س. توسعه و عمران استان کرمان، گروه سرمایه‌ گذاری میراث فرهنگی و صنایع ماشین‌های اداری ایران نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار