لباس گرانقیمت و با سنگ های جواهرنشان خواننده معروف
کد خبر: ۱۸۷۹۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 18    -    ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
ستاره معروف جنیفر لوپز که تاکنون دوبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده از لباس خاص خود رونمایی کرد. در زیر مدل جدید لباس جنیفر لوپز را مشاهده خواهید کرد. این سوپراستار ۵۱ ساله از لباس خود که شامل یک شنل پولک دوزی نیز می‌شد را برای ۱۲۸ میلیون فالوور خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در واقع چشمگیرترین استایل خود را برای روز نهایی برنامه انتخاب کرده بود.

لباس گرانقیمت و با سنگ های جواهرنشان خواننده معروف

لباس گرانقیمت و با سنگ های جواهرنشان خواننده معروف«تابناک باتو» ستاره معروف جنیفر لوپز که تاکنون دوبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده از لباس خاص خود رونمایی کرد. در زیر مدل جدید لباس جنیفر لوپز را مشاهده خواهید کرد. این سوپراستار ۵۱ ساله از لباس خود که شامل یک شنل پولک دوزی نیز می‌شد را برای ۱۲۸ میلیون فالوور خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در واقع چشمگیرترین استایل خود را برای روز نهایی برنامه انتخاب کرده بود.

لباس گرانقیمت و با سنگ های جواهرنشان خواننده معروف

انتخاب جنیفر برای پوشیدن این لباس با طراحی پرزرق و برق بار دیگر سلیقه او برای پوشیدن لباس‌های بسیار گرانقیمت و مجلل را به نمایش گذاشت. او همچنین برای مشخص‌تر شدن گوشوار‌های الماس خود، مو‌های خود را به شکل یک بان بسیار صاف در پشت سرش بسته و با این استایل مو از آرایش چشم دودی و برق لب استفاده کرده است.

مدل جدید لباس جنیفر لوپز یکی از خفتان‌های طراحی شده توسط برند لوکس بالمین (Balmain) برای کالکشن بهار و تابستان سال ۲۰۲۰ است و به گزارش پرشین وی قیمت آن در وب سایت این برند که معمولا چهره‌های بسیار مشهور و ثروتمند مشتری‌های آن هستند، ۱۴۶۶۳ پوند قیمت گذاری شده است.

لباس گرانقیمت و با سنگ های جواهرنشان خواننده معروف

لباس مذکور توسط راب زانگاردی و ماریل هایین استایل داده شده و جی لو آن را با یک جفت کفش بسیار پاشنه بلند و جواهرات بزرگ و یک دامن ماکسی جذب مشکی ست کرده است.

طراحی مدل جدید لباس جنیفر لوپز به لطف پولک‌های چشمگیر نقره‌ای روی شنل توری بسیار نمایشی و دراماتیک به نظر می‌رسد و در جلو لباس زیپ دارد که بسته به استایل شخص به شکل باز یا بسته استفاده می‌شود.

لباس گرانقیمت و با سنگ های جواهرنشان خواننده معروف

لباس مذکور در وب سایت برند بالمین فورا به اتمام موجودی رسید که البته جای تعجب نداشت!

پرشین وی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
5
لامصب عین گوگوش میمونه اصلا پیر نمیشه
صاایرانه هر روز بهتر از دیروز
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
خدا به نگاه شما شفا بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار