ویژگی منحصر به فرد هالیوودی معروف
کد خبر: ۱۸۷۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 17    -    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
تام‌کروز بازیگر سرشناس هالیوودی که روزگاری نام او فروش فیلم‌ها را تضمین می‌کرد و شاید هنوز هم بتواند حرفهای زیادی برای گفتن در بازیگری داشته باشد، یکی از بازیگرانی است که توانایی فوق‌العاده‌ای در دویدن دارد و قدرت او در این زمینه مثال زدنی است. این ویژگی باعث شده تا کار برای سایر بازیگران سخت شود و بسیاری از آنها نمی‌توانند قدم به قدم با او بدوند.

بازیگر سرشناس که در دویدن بی‌رقیب است

بازیگر سرشناس که در دویدن بی‌رقیب استاختصاصی «تابناک با تو»؛ تام‌کروز بازیگر سرشناس هالیوودی که روزگاری نام او فروش فیلم‌ها را تضمین می‌کرد و شاید هنوز هم بتواند حرفهای زیادی برای گفتن در بازیگری داشته باشد، یکی از بازیگرانی است که توانایی فوق‌العاده‌ای در دویدن دارد و قدرت او در این زمینه مثال زدنی است. این ویژگی باعث شده تا کار برای سایر بازیگران سخت شود و بسیاری از آنها نمی‌توانند قدم به قدم با او بدوند.

تام کروز می‌گوید اجازه نمی‌دهم کسی روی صفحه بزرگ سینما در کنار من بدود. البته او به تازگی فقط به آنابل والیس اجازه داده تا در فیلم جدیدش در کنار او و در حال دویدن، دیده شود.

بازیگر هالیوودی با یک مهارت فوق‌العاده بی‌رقیب

آنابل والیس بازیگر فیلم The Mummy که در نسخه جدید این فیلم به نام Universal Pictures در کنار تام‌کروز به ایفای نقش پرداخته می‌گوید: وقتی قرار بود در فیلمبرداری این فیلم در کنار تام کروز بدوم، او به من گفت که کسی نمی‌تواند همپای من بدود و من در پاسخ گفتم که دونده خوبی هستم. برآمدن از پس این کار از گرفتن جایزه اسکار هم برایم شیرین تر بود.

بازیگر هالیوودی با یک مهارت فوق‌العاده بی‌رقیب

 

بازیگر سرشناس که در دویدن بی‌رقیب است

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
2
چقدر مهم!!!!....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار