بدترین هدیه‌ای که شاهزاده انگلیس به همسرش داد
کد خبر: ۱۸۷۸۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 16    -    ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
در طی گفت و گو، سه مجری درباره بدترین هدایایی که تاکنون به دوستانشان هدیه داده بودند صحبت کردند و یکی از آنها گفت که بدترین هدیه‌ای که به همسرش داده است یک درخت است و سپس آنها از شاهزاده پرسیدند که آیا او می‌تواند درباره بدترین هدیه‌ای که به دوشس کیت میدلتون داده است صحبت کند یا نه؟

بدترین هدیه کیت میدلتون

بدترین هدیه کیت میدلتوناختصاصی «تابناک با تو»؛ مجریان برنامه That Peter Crouch Podcast که از شبکه بی‌بی‌سی پخش می‌شود، به قصر کنسینگتون رفتند تا مهمان پادشاه آینده انگلستان شاهزاده ویلیام باشند‌. ویلیام برای آنها میزی از سمبوسه، دسر، کیک و نوشیدنی‌های سرد آماده کرده بود. بعد آنها درباره خیلی چیزهایی که می‌توانستند با هم گپ زدند. ویلیام در این برنامه که مخاطبان میلیونی دارد از علاقه به تیم استون‌ویلا و دیدگاهش درباره مربی تیم فوتبال انگلستان گفت.

در طی گفت و گو، سه مجری درباره بدترین هدایایی که تاکنون به دوستانشان هدیه داده بودند صحبت کردند و یکی از آنها گفت که بدترین هدیه‌ای که به همسرش داده است یک درخت است و سپس آنها از شاهزاده پرسیدند که آیا او می‌تواند درباره بدترین هدیه‌ای که به دوشس کیت میدلتون داده است صحبت کند یا نه؟ شاهزاده با خنده پاسخ داد که یکبار برای او یک دوربین‌شکاری هدیه داد و این هدیه کیت را ناراحت کرد و کیت تا مدت‌ها دوربین را به یاد می‌آورد.

بدترین هدیه کیت میدلتون

وی تأیید کرد که این موضوع در اوایل رابطه آنها اتفاق افتاده است که در راهروهای دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند آغاز شده بود. وی اطمینان داشت که دوربین‌شکاری هدیه فوق العاده‌ای است و او سعی در متقاعد کردن کیت درباره توانایی دوربین در نزدیک نشان دادن همه چیز داشت، اما کیت به این هدیه نگاه کرد و گفت که این فقط دوربین شکاری است و ویلیام نفهمید که چه اتفاقی افتاده است، با خود فکر کرد که خودش هم نمی‌داند چرا این هدیه را خریداری کرده است.

شاید به دلیل کم سن بودن، همانطور که خودش می گوید و عدم تجربه او در انتخاب هدیه درست عمل نکرده بود. او به شوخی اضافه کرد: اما همه چیز خوب پیش رفته است، خوشبختانه ما تا این مرحله رسیده‌ایم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
3
61
همه چیز خوب پیشرفته چون شاهزاده بودی وگرنه اگر آدم معمولی بودی دوربین شکاری رو توی سرت خورد می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
بعدشم همه چی خوب پیش رفت چون پولدار بودی
نه کار م یکنی نه درآمدی داری یه مشت مفت خور که هز پول مالیات ملت بدبخت تون روزگار رو در عیش و نوش سپری میکنید....البته این حرفا به گوشتون که نمیرسه ..
حالا شاید رفتم تو یوتیوب و به انگلیسی حرفمو بهش بزنم
ناشناس
| |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
کاربر 13:19
اتفاقا این شخص، هم شغل داره هم درآمد، و انواع و اقسام تخصص ها رو هم داره از قضا.


اصلا میدونید که خانواده سلطنتی چه کارکردی در انگلستان دارن؟میدونید که ملکه انگلیس، ملکه کاناد و استرالیا و یکسری از کشورای دیگه ام هست (به طور تشریفاتی البته، و هیچ دخالتی در امور این کشورها نداره)
بنابراین اتحاد انگلیس با کانادا ، استرالیا و خیلی کشورهای دیگه از طریق ملکه انگلیس و خاندانشه، و این اتحاد قدرتمند کلی عواید اقتصادی هنگفت برای انگلستان دارهّ صدها برابر اون مالیاتی که دارید میگید. به زبان ساده، از این‌طریق این خانواده باعث پیشرفت مداوم اقتصادی و سیاسی انگلستان هستند(از طریق نقش متحدکننده‌شون،هم در داخلِ کشور و در در بُعد بین المللی) . سعی کردم ساده توضیح بئم، امیدوارم متوجه شده باشید قضیه رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار