بارش باران در نوار شمالی کشور تا ۳ روز آینده
کد خبر: ۱۸۷۷۶۶
تاریخ انتشار: 2020 August 15    -    ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا سه شنبه 28 مرداد در نوار شمالی کشور به ویژه استان های ساحلی خزر دما به طور محسوسی کاهش می یابد.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا سه شنبه 28 مرداد در نوار شمالی کشور به ویژه استان های ساحلی خزر دما به طور محسوسی کاهش می یابد.

امیرحسین نقشینه در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و امروز اظهار داشت: در سه روز آینده در سواحل خزر و برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی و اردبیل، همچنین شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی بارش باران داریم.

وی ادامه داد: در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز شدت بارش ها در استان گیلان است، گفت: از امروز تا سه شنبه در نوار شمالی کشور به ویژه استان های ساحلی خزر دما به طور محسوسی کاهش می یابد و دریای خزر روز دوشنبه هفته جاری مواج است.

نقشینه افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در استان های ساحلی خزر و روز چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده داریم.

وی ادامه داد: در پنج روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه زابل و وزش باد و گرد و خاک خواهد بود همچنین در پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۴ و ۲۳ درجه خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز 25 مرداد آسمان تهران صاف، جهت باد در پایتخت غربی و سرعت باد 17 کیلومتر بر ساعت است؛ دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 16 درصد است.

نقشینه اظهار داشت: فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمی دمای 9 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار