کفش‌های عجیبی که خواننده معروف تولید کرد
کد خبر: ۱۸۷۶۲۵
تاریخ انتشار: 2020 August 14    -    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کانیه وست، رپر مشهور و همسر کیم کارداشیان، با همکاری شرکت آدیداس یک برند کفش کتانی به نام Yeezy به راه انداخته که به طراحی های التقاطی و مینی مالیستی اش شهرت دارد که اغلب ظاهری از جنس آینده دارند. با این حال، به نظر می‌رسد جدیدترین طراحی این رپر مشهور مردم را حسابی گیج کرده است.

کفش‌های عجیبی که خواننده معروف تولید کرد«تابناک باتو» کانیه وست، رپر مشهور و همسر کیم کارداشیان، با همکاری شرکت آدیداس یک برند کفش کتانی به نام Yeezy به راه انداخته که به طراحی های التقاطی و مینی مالیستی اش شهرت دارد که اغلب ظاهری از جنس آینده دارند. با این حال، به نظر می‌رسد جدیدترین طراحی این رپر مشهور مردم را حسابی گیج کرده است.

کانیه وست روز شنبه تصویری از یک جفت کفش سفید رنگ با سر و شکلی انتزاعی در توییتر خود منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: "YZY D Rose به زودی."

کفش جدید برند کانیه وست

 

کفش‌های عجیبی که خواننده معروف تولید کرد

از زمانی که وست تصویر کفش جدید برند خود را به اشتراک گذاشته، کاربران فضای مجازی تلاش کرده اند حدس بزنند این کفش ها چطور پوشیده می شوند. برخی هم طراحی کانیه وست را به انواع خوراکی ها تشبیه کرده اند، از برش های به سیخ کشیده شده ی سیب زمینی گرفته تا نودل اسپاگتی.

بعضی کاربران هم کفش های کانیه وست را به اسکلت ماهی و برخی چیزهای دیگر تشبیه کرده‌اند.

یک کاربر هم گفته: "یک بار که با یک پرینتر سه بعدی ور می رفتم یک چیز کاملاً بی سر و تهی درست کردم . این کفش ها هم مثل همان شده."

تا به حال هیچ اطلاعات رسمی ای در مورد این طراحی جدید کانیه وست روی وبسایت های برند Yeezy و شرکت آدیداس منتشر نشده است و اطلاعاتی هم در مورد تاریخ آغاز فروش این کفش ها و محدوده ی قیمت آن ها موجود نیست.

قبلاً هم طراحی های دیگری از کفش های برند Yeezy بوده که باعث سردرگمی طرفداران، منتقدان و کاربران فضای مجازی شده باشد.

در سپتامبر ۲۰۱۹، برند Yeezy یک کفش فومی روانه ی بازار کرد که تصاویر خنده دار زیادی با موضوع آن در فضای مجازی منتشر شد و کاربران آن را به چیزهای مختلفی تشبیه کردند.

وست قبلاً هم یک مجموعه دمپایی از جنس فوم و لاستیک برای کودکان و بزرگسالان طراحی کرده بود که همسرش کیم کارداشیان آن ها را "منعطف و بسیار راحت" توصیف کرده بود. این دمپایی ها هم با انتقاد رو به رو شدند و یکی از کاربران توییتر آن را به "دمپایی زندانی ها" تشبیه کرده بود.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار