تصاویر بدون آرایش خواننده معروف در تبلیغ محصولات برند خودش
کد خبر: ۱۸۷۳۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 11    -    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
ریحانا پس از آنکه پوست بی نقص صورتش را با محصولات مراقبت پوست برند فنتی(Fenty) به نمایش گذاشت، ثابت کرد که هیچ کسی بهتر از خودش نمی تواند تبلیغات برندش را به عهده داشته باشد. در زیر جدیدترین تصاویر بدون آرایش ریحانا خواننده معروف را مشاهده خواهید کرد.

تصاویر بدون آرایش خواننده معروف در تبلیغ محصولات برند خودش«تابناک باتو» ریحانا پس از آنکه پوست بی نقص صورتش را با محصولات مراقبت پوست برند فنتی(Fenty) به نمایش گذاشت، ثابت کرد که هیچ کسی بهتر از خودش نمی تواند تبلیغات برندش را به عهده داشته باشد. در زیر جدیدترین تصاویر بدون آرایش ریحانا خواننده معروف را مشاهده خواهید کرد.

این ستاره معروف ۳۲ ساله و صاحب برند آرایشی Fenty، اخیرا خط تولید محصولات مراقبت پوست را نیز به دیگر مجموعه محصولات خود اضافه کرد و برای معرفی محصولات جدید، در یک ویدیو برای مجله مد هارپر بازار، آنها را روی پوست خودش امتحان کرد و اظهار داشت از آنها در خانه استفاده می کند و در ساخت آنها نیز از هویت باربادوسی خود الهام گرفته است.

در شروع کلیپ، ریحانا صورتی کاملا پوشیده از میکاپ و آرایش داشت ولی هیچ زمانی را هدر نداده و در اولین مرحله از روتین زیبایی شبانه خود، صورتش را کاملا شست.

تصاویر بدون آرایش خواننده معروف در تبلیغ محصولات برند خودش

عکس ریحانا با آرایش و بدون آرایش

همانطور که در تصاویر بدون آرایش ریحانا می بینید، وی روتین سه مرحله ای خود را با یک پاک کننده صورت شروع کرد که آن را محصول دو در یک می نامید. پاک کننده ای که نه تنها آرایش را پاک می کند، بلکه پوست را نیز تمیز می کند.

وی در این کلیپ در توضیح بیشتر می گوید: “چه آرایش داشته باشید چه نه فرقی نمی کند، می تواند هر گونه چربی و آلودگی را پاک کند. همچنین اگر محصول آرایشی روی صورت داشته باشید همه را از بین می برد.”

تصاویر بدون آرایش خواننده معروف در تبلیغ محصولات برند خودش
ریحانا در حین نشان دادن درپوش محصولات جدیدش

این سوپراستار پاپ در طول ویدیو به این نکته اشاره می کند که در تولید محصولات جدیدش از میراث زادگاهش باربادوس و همچنین عادات شخصی خود الهام گرفته است.

در ادامه تصاویر بدون آرایش ریحانا ، او همچنین در توضیح درپوش محصول گفت: “من همیشه عجله دارم، بنابراین ببینید. خیلی سریع باز و بسته می شود. لازم نیست آن را مدتی بپیچید تا باز شود و یا در آن را باز بگذارید تا بیرون ریخته و همه جا را کثیف کند.”

تصاویر بدون آرایش خواننده معروف در تبلیغ محصولات برند خودش

برند آرایشی بهداشتی خواننده معروف

پس از شستشوی کامل صورت با پاک کننده، او چهره بدون آرایش خود را نشان داد و افزود واقعا حس خوب و نرمی رو پوستش دارد و اظهار داشت به گزارش پرشین وی محصولات شستشوی پوست او هرگز احساس خشکی و پوسته پوسته شدن روی پوست نخواهند داشت.

وقتی نوبت به مرطوب کننده رسید و همانطور که در تصاویر بدون آرایش ریحانا می بینید، او اظهار داشت برای رطوبت رسانی به پوست علاوه بر مرطوب کننده باید به میزان کافی آب بنوشید. وی در این کلیپ می گوید: “رطوبت رسانی…. چه آب فراوان بنوشید یا…. من زیاد مسافرت می روم و بنابراین همیشه پوستم در هواپیما خشک می شود.”

تصاویر بدون آرایش خواننده معروف در تبلیغ محصولات برند خودش

ریحانا در تبلیغ محصولات مراقبت پوست برند خودش

این چهره معروف هالیوودی همچنین به این نکته اشاره کرد که داشتن “رژیم غذایی سالم” بسیار در داشتن صورت صاف و سالم تاثیر دارد و اظهار داشت در کرم خود از بسیاری از مواد اولیه موجود در باربادوس و در جزایر اطراف که برای پوست مفید هستند، استفاده کرده است. به خصوص وی روی استفاده از نوعی گیلاس موسوم به باجان چری که در باربادوس رشد کرده و در ساخت محصول مراقبت پوست تونر- سرم به کار رفته، تاکید داشت.

تصاویر بدون آرایش خواننده معروف در تبلیغ محصولات برند خودش

پرشین وی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سوباسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
12
16
بانوان میهن من بدون آرایش هم زیبا و جذابن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
چقدرم کم آرایش میکنند بانوان کشورت! ملاقه بمالی به صورتشون پر میشه..،متاسفانه مصرف آرایش در ایران بالاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار