تست کرونا در منزل
کد خبر: ۱۸۷۲۷۷
تاریخ انتشار: 2020 August 10    -    ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

بدون تردید تعداد بسیار زیادی از انسان­های این کره­ی خاکی نام کرونا را شنیده و با اطلاعات اولیه درمورد این بیماری آشنا هستند. بیماری مهلکی که تاکنون جان بسیاری از انسان­ها را در سراسر جهان گرفته است. این روزها دغدغه­ی بسیاری از افراد جامعه در فکر رعایت پروتکل بهداشتی و مبتلا نشدن با این بیماری خطرناک هستند.

بسیاری از افراد با داشتن علائم کوچکی از این بیماری، برای مشخص شدن وضعیتشان، نیازمند انجام تست کرونا هستند. تست کرونا در منزل بهترین راه انجام آزمایش کرونا است. از آنجایی که این بیماری تا کنون درمان قطعی نداشته است، بهترین راه برای مصون ماندن از بیمار شدن، مبتلا نشدن به آن است. فردی که علائم را در خود می­بیند بهتر است هرچه زودتر به کمک تست کرونا در منزل  از وضعیت سلامتی خود اطمینان حاصل کند که در صورت نیاز و برای جلوگیری از به خطر افتادن دیگران خود را قرنطینه کند. تست کرونا در منزل خدمتی است که برای اولین بار توسط مجموعه­ی هوم کا ارائه شده است.

هوم کا اولین و تنها مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری ارائه دهنده­ی تست کرونا در منزل می­باشد. این مجموعه با تکیه بر دانش فنی و تیم پزشکی خود ارائه دهنده­ی بهترین خدمات درمانی و پزشکی است. هوم کا خدماتی در زمینه پرستار در منزل ، پانسمان در منزل ، پانسمان در منزل و... ارائه می‌دهد.

تست کرونا در منزل

مراحل تست کرونا در منزل

همانطور که مشخص شد برای اطمینان از سلامتی خود بهتر است از خدمات تست کرونا در منزل استفاده کند. در صورت مشاهده­ی علائمی مانند تب و لرز، سرفه­ی خشک و مشکلات بویایی در خود یا افراد خانواده، پیشنهاد ما به شما بهره­گیری از خدمات تست کرونا در منزل است.

برای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل  کافی است تا با کارشناسان مجموعه­ی هوم کا تماس گرفته و  ایشان را در جریان مشکل قرار دهید. بلافاصله در هر ساعت از شبانه­روز فرد نمونه­گیر برای دریافت نمونه از شما ارسال خواهد شد.

در مرحله­ی نمونه­گیری، یک پرستار متخصص با توجه به استانداردها و قواعد نمونه­گیری، نمونه­ی مورد نظر را گرفته و به آزمایشگاه می­رساند. این فرد با انواع روش­های نمونه­گیری آشنا بوده و بر اساس نوع آزمایش نمونه­گیری را انجام می­دهد. آزمایشگاه نیز با انجام پروتکل­های مخصوص نوع آزمایش، بررسی­های مورد نیاز را بر روی نمونه انجام می­دهد و نتیجه­ی تست کرونا در منزل را در اختیار فرد مشکوک به کرونا قرار خواهد داد.

در صورت استفاده از خدمات تست کرونا در منزل مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا، انجام و هماهنگی تمام کارهای فوق، برعهده­ی مجموعه می­باشد. مجموعه­ی هوم کا از آزمایشگاه­های معتبر سطح تهران برای آنالیز نمونه­ی افراد مشکوک کمک می­گیرد و این موضوع به معنای دقت بالای آزمایشات است.

 

اهمیت انجام تست کرونا در منزل

اهمیت انجام تست کرونا در خانه از دو بعد متفاوت قابل بررسی می­باشد. اول اینکه فرد مشکوک به کرونا می­بایست هر چه سریعتر قرنطینه شود. در صورت ابتلای به کرونا و عدم توجه فرد، احتمال آلودگی سایرین از جمله افراد دیگر خانواده تقریبا صددرصد است. علاوه بر این همین فرد در محیط­هایی که در طول روز قرار می­گیرد، موجب آلوده شدن افراد دیگر نیز می­شود. به همین جهت، اطلاع فرد از بیماری، موجب در امان ماندن سایر افراد از مبتلا شدن به کرونا می­باشد. انجام تست کرونا در منزل در چنین شرایطی امری پیش­گیرانه برای جلوگیری از سایر افراد است.

جنبه­ی دوم اهمیت تست کرونا در منزل در نیاز به انجام درمان است. فردی که مشکوک به ابتلا می­باشد باید هرچه سریعتر از ابتلای خود اطمینان حاصل کند تا درمان او آغاز شود. آغاز سریع پروتکل درمانی بر روی فرد مبتلا می­تواند در بهبود بیمار بسیار مفید باشد.

مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا مفتخر است تا به عنوان اولین مجموعه­ی خدمات درمانی در ایران ارائه­ی خدمت تست کرونا در منزل را انجام دهد. متخصصین انجام تست بر نحوه­ی انجام صحیح آزمایش نظارت خواهند داشت.

تست کرونا در منزل

انواع تست کرونا در منزل

انجام هر آزمایشی با توجه به نیاز و تجویز پزشک، به روش­های متفاوت ممکن است. تست کرونا در خانه نیز از این قائده مستثنی نمی­باشد. در حالت کلی تست کرونا در منزل به دو روش قابل انجام است. روش اول حالتی است که در نمونه­ی آزمایش به دنبال قطعات ویروس هستند. این آزمایش با نام PCR شناخته می­شود.  نتیجه­ی این آزمون قطعی است و فردی که نتیجه­اش مثبت باشد بیمار مبتلا به کرونا تلقی می­شود. نمونه­ی مورد نظر برای انجام این نوع از تست کرونا در منزل می­تواند نمونه­ی خون یا نمونه­ای بزاق فرد مشکوک به ابتلا باشد.

روش بعدی تست کرونا در منزل روشی است که از آن با عنوان آزمایش آنتی­بادی نام برده می­شود. در این روش، در نمونه­ی خون فرد به دنبال آنتی­بادی­ای هستند که گلبول­های سفید خون برای مقابله با ویروس تولید کرده­اند. ساخت آنتی­بادی بین 3 تا 11 روز به طول می­انجامد. لذا نتیجه­ی مثبت در این نوع از تست کرونا در منزل نشان دهنده­ی این است که فرد احتمالا مدت طولانی­ای مبتلا بوده است.

مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا امکان انجام تست کرونا در خانه به تمام روش­ها را دارد. این مجموعه با توجه به استانداردهای موجود و با پیشرفته­ترین تجهیزات آزمایشگاهی به انجام تست می­پردازد.

عوامل موثر بر دقت تست کرونا در منزل

اگر پیگیر نتایج و رفتار کرونا در دنیا باشید، حتما شنیده­اید که دانشمندان هر روز از علائم جدید این بیماری سخن می­گویند. یافتن این ویروس هوشمند در بدن نیازمند دقت بالا در انجام آزمایش و انجام نمونه­گیری صحیح می­باشد.

نکات زیر جزو مهمترین عوامل موثر بر دقت تست کرونا در منزل می­باشند.

  • انجام نمونه­گیری بر اساس اصول و استانداردهای تبیین شده
  • نگهداری درست نمونه در حین انتقال و نگهداری در آزمایشگاه
  • دقت افراد انجام دهنده­ی آزمایشات

با رعایت نکات فوق نتیجه­ی تست کرونا در منزل قابل اعتماد است.

ارسال پرستار مجرب در امر نمونه­گیری، انتقال ایزوله­ی نمونه­ی آزمایش به آزمایشگاه و استفاده از مجهزترین آزمایشگاه­های ویروس­شناسی نشان دهنده­ی رعایت نکات مذکور در مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا می­باشد.

تست کرونا در منزل

هزینه تست کرونا در منزل

همانطور که گفته شد، انجام تست کرونا در خانه با توجه به شرایط بیمار و با توجه به زمان شروع علائم، مشخص می­شود. هزینه­ی تست کرونا در منزل بر همین اساس تعیین می­شود. از دیگر موارد تاثیرگذار در این امر، تجهیزات و دستگاه­هایی است که هر آزمایشگاه با توجه به امکانات خود انجام می­دهد.  

مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا قیمت­گذاری تست کرونا در منزل را بر اساس قیمت­های مصوب انجام داده و این امر، راه را برای بهره گرفتن تمامی افراد از خدمات مجموعه­ی هوم کا هموار کرده است.

 

تست کرونا در منزل با هوم کا

برای دریافت خدمات تست کرونا در منزل با هوم کا، می­توانید با تماس با مجموعه­ی هوم کا یا ورود به سایت این مجموعه به نشانی www.homeca.ir  و با انجام درخواست خود، از خدمات تست کرونا در منزل بهره­مند شوید.

مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا این افتخار را دارد تا به کمک تیم تخصصی درمان خود، اولین و تنها مجموعه­ی خدمات درمانی باشد که خدمت تست کرونا در منزل را برای عموم افراد ارائه داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار