هزینه هر بچه چند؟
کد خبر: ۱۸۷۲۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 10    -    ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
گزارشی از هزینه هر بچه که به هزینه‌های خانواده اضافه می‌شود، در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و باعث واکنش کاربران فضای مجازی شد.

گزارشی از هزینه هر بچه که به هزینه‌های خانواده اضافه می‌شود، در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و باعث واکنش کاربران فضای مجازی شد. در این گزارش به نقل از گزارش مرکز آمار آمده است: «بچه ماهانه به‌طور متوسط ۵۸۰ هزار تومان به هزینه‌های خانواده اضافه می‌کند و هزینه یک خانواده دو نفره را از سالانه ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۶۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رساند.» کاربری نوشت: «از یه طرف اعلام میشه برای مثبت بودن رشد جمعیت کشور باید کاری کرد، از یه طرف این هزینه‌های سرسام آور جلوی راهمون قرار داره.» کاربر دیگری نوشت: «دلم برای شور و هیجان خانواده‌های قدیمی که ۴-۵ تا بچه توی هر خونه بود تنگ شده. الان هر خونه یک بچه، داریم به بچه‌ها ظلم می‌کنیم.»

خراسان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
۵۸۰ فقط هزینه غدذای بچه اس
پوشاک.تحصیل.تفریح.درمان هم اگه حساب کنید ماهی متوسط ۱.۵ میلیون هزینه داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
زاد و ولد نکنید . چون زندگی کردن برای فرزندی که در ۲۰ سال دیگر میخواهد زندگی تشکبل دهد و دوباره فرزندانی بدنیا بیاورند که طبق تعریف مسولین این کشور اقتصاد اولویت اصلی انها نیست . شادی و رفاه اجتماعی هدف انها نیست بلکه انها میگویند ما میخواهیم همه کسانیکه بعدا بدنیا میایند حرف گوش باشند . مطیع هر سیاستی که اتخاذ میکنیم مردم باید حرف شنو باشند . باید تسلیم سیاست های ما باشند . در صورتی انقلاب برای این بود که رصایت مردم حاصل شود مسئولان حرف مردم را اجرا کنند . ایا در چنین گفتمانی در اینده زندگی برای فرزندان ماها سخت نیست ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
اگه همه یاد بگیرند کمتر ببرند و بخورند زندگی بچه ها راحتر خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار