اقدام عجیب گردشگر استرالیایی در داخل موزه تاریخی + عکس
کد خبر: ۱۸۷۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 09    -    ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
اقدام عجیب یک گردشگر استرالیایی در یکی از موزه های کشور ایتالیا به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

اقدام عجیب گردشگر استرالیایی در یکی از موزه‌های تاریخی ایتالیا موجب آسیب به یکی از مجسمه‌های این موزه شد. این گردشگر مرد ۵۰ ساله که قصد سلفی گرفتن با یکی از مجسمه‌های موزه را داشت موجب آسیب به این مجسمه ۲۰۰ ساله شد. این مرد که اقدام به لَم دادن و دراز کشیدن در کنار این مجسمه متعلق به قرن ۱۹ میلادی کرده بود موجب شکسته شدن انگشتان پای آن شد.

در تصاویری که توسط دوربین مدار بسته داخل موزه ثبت شده بود این مرد به همراه یک زن را در حال بازدید از این موزه نشان می‌داد. در یکی از تصاویر او در حالی که در کنار مجسمه دراز کشیده در حال عکس گرفتن بود دیده می‌شد. ظاهرا این اقدام این توریست استرالیایی موجب شکستن یکی از انگشتان پای این مجسمه ۳ تنی شد.

اقدام عجیب گردشگر استرالیایی در داخل موزه تاریخی ! + عکس

این اتفاق در تاریخ ۳۱ جولای و در موزه «آنتونیو کانووا» رخ داد. هنوز هویت این مرد که بنا به گزارش رشانه‌های محلی ایتالیا یک گردشگر استرالیایی بوده مشخص نشده است. بنا به گزارش CNN پلیس ایتالیا گفت این مرد به همراه یک گروه از گردشگران استرالیایی از این موزه بازدید کرده بودند. بنا به گزارش پلیس این حادثه زمانی اتفاق افتاد که این مرد برای گرفتن سلفی از دوستان خود جدا شد.

احتمال می‌رود خسارت وارد شده بیشتر از آن چیزی باشد که تاکنون برآورد شده است. مسئولان موزه احتمال می‌دهند بر اثر پرش این مرد به قسمت پایه این مجسمه نیز که هنوز بررسی نشده آسیب وارد شده باشد.

گفتنی است؛ آنتونیو کانووا، مجسمه ساز ایتالیایی در دوره نئوکلاسیک بود که بین سال‌های ۱۷۵۷ تا ۱۸۲۲ زندگی می‌کرد

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
1
1
اینهم از هنر دوستی بعضی از غربی ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار