واکنش به ادعای جنجالی میلیاردر معروف درباره اهرام
کد خبر: ۱۸۷۱۴۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 10    -    ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
زاهی حواس در توییتر در پاسخ به ایلان ماسک نوشت: به نظر می‌رسه پول هم نتونسته این میلیاردر رو معروف کنه، به همین خاطر با ادعای بیهوده ساخته شدن اهرام به دست موجودات فضایی قصد جلب توجه داره و می‌گه که رامسس دوم هم آدم‌فضایی بوده. ایلان ماسک در این اظهار نظر عجیب که بی‌بی‌سی هم آن را بازنشر کرده بود چنین ادعا کرد که اهرام مصر را موجودات فضایی ساخته‌اند.

واکنش به ادعای جنجالی میلیاردر معروف درباره اهرام

واکنش به ادعای جنجالی میلیاردر معروف درباره اهراماختصاصی «تابناک با تو»؛ ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی و مالک شرکت‌های اسپیس‌اکس و تسلا با انتشار یک توییت درباره اهرام جیزه و ساخت آن به دست موجودات فضایی جنجالی شد. دکتر زاهی حواس باستان‌شناس معروف مصری و وزیر سابق امور آثار باستانی مصر و خانم رانیا المشاط وزیر تعاون بین‌المللی مصری به این ادعاها پاسخ دادند.

زاهی حوای در توییتر در پاسخ به ایلان ماسک نوشت: نشانه‌های باستانی و تاریخی کاملاً نشان می‌دهد که مردم مصر باستان اهرام را ساخته‌اند. او افزود:  به نظر می‌رسه پول هم نتونسته این میلیاردر رو معروف کنه، به همین خاطر با ادعای بیهوده ساخته شدن اهرام به دست موجودات فضایی قصد جلب توجه داره و می‌گه که رامسس دوم هم آدم‌فضایی بوده.

واکنش به ادعای جنجالی میلیاردر معروف درباره اهرام

ایلان ماسک در این اظهار نظر عجیب که بی‌بی‌سی هم آن را بازنشر کرده بود گفت که اهرام مصر را موجودات فضایی ساخته‌اند.

ایلان ماسک که هر از چند گاهی با ایده‌های بلندپروازانه‌اش درباره سکونت در مریخ خبر ساز می‌شود، رامسس دوم باشکوه ترین فرعون مصر را یک آدم فضایی دانسته و جمله‌ای با این مضمون گفته که رامسس انسان نبود، یک آدم فضایی بوده‌است. هواداران ایلان هم با لایک به استقبال ادعای او رفته‌ و می‌گویند حتماً رمز و رازی پشت حرفهای ایلان ماسک است و یک اکتشاف جدید در راه است. 

زاهی حواس باستان شناس معروف گفت: می‌خواستم حرفی نزنم، اما وقتی دیدم این خبر بی‌پایه و اساس در همه جا منتشر شده بر خود لازم دیدم که پاسخ دهم. ادعاهای این میلیاردر هیچ پایه و اساس علمی و تاریخی نداره و رامسس یک مصری از منطقه دلتای مصر بوده و خانواده‌اش در "بر رعمسو" قنطیر کنونی، زندگی می‌کردند. اهرام مصر پروژه‌های ملی مردم مصر بودند و کارگران برای ساخت اهرام نزدیک ۳۲ سال کار کردند. از این میلیاردر می‌خواهم سطح اطلاعاتش را بالا ببرد و کتاب‌های بیشتری درباره اهرام و فراعنه بخواند.

واکنش به ادعای جنجالی میلیاردر معروف درباره اهرام

بعد از سلسله اظهار نظرهای جنجالی، ایلان ماسک در توئیت جدیدی نوشت: رامسس بسیار جالب بود. و هرم بزرگ بلندترین هرمی است که انسان از ۳۸۰۰ سال پیش ساخته است و اهرام جیزه سر به فلک کشیده ترین سازه در ۳۸۰۰ سال پیش است.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
3
4
ایلان ماسک چی میزنه اینقدر قویه
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
10
7
من هم باور دارم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
شما توهم وزیتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
2
7
ایلان ماسک داره زمینه سازی می کنه تا بگه منم فرازمینی ام !
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
5
8
مصریها حالا هم قادر به درست کردن یه پل ویا یه ساختمان درست حسابی نیستند چه برسه به اهرام مصرچندین هزار سال پیش ...یه سفر به مصر کنید کاملا این موضوع حس میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
4
3
خب اگر راست میگن بگن که چطور ساخته شده؟ هر سنگ ۱۲ تن وزن داره چطور بردنش بالا.....هنوزن کسی نفهمیده و این تئوری که فرا زمینی ها ساختند مال چندین سال پیش و توسط یه سری محقق هستش نه آقای ایلان
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
2
4
اصلا ادعای جدیدی نیست و دهه شصت کتایهای ارابه خدایان و طلای خدایان نوشته اریک فون دانیکن رو بخونید دقیقا همین تئوری است . این یک واقعیت است که ساخت بناهای به این عظما توسط بشر آن زمان تقریبا غیرممکن است . هرچند شلاق و یردگی و نیروی انسانی نامحدود هم کم چیزی نیست .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار