زمان بازگشت خندوانه مشخص شد
کد خبر: ۱۸۶۹۸۶
تاریخ انتشار: 2020 August 07    -    ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
رامبد جوان بعد از چند روز شایعه آمدن یا نیامدن بالاخره خبر از بازگشت با خندوانه داد.

در این چند روز چراغ سبزی از سوی رامبد جوان روشن شد وقتی خبری از برنامه مجازی "استندآپ‌ شو" نشد. چرا که روابط‌عمومی "ساترا" همان موقع در جریان شایعه پراکنی ها در گفت‌وگویی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم اعلام کرد توقف "استندآپ‌ شو" رامبد جوان بر اساس تصمیمات ساترا نبوده و اطلاعی از آن ندارد. البته درخواستی هم به طورکامل ندادند و مدارکشان تکمیل نبوده است.

آن موقع خبرهایی آمد احتمال دارد رامبد جوان با برنامه‌ای تلویزیونی به آنتن تلویزیون برگردد؛ تحت عنوان "خنداننده‌شو 3" و یا ادامه "خندوانه" بعد از محرم و صفر در تلویزیون اتفاق بیفتد.

آخرین گفت‌وگویی که خبرنگار با رامبد جوان داشت،‌ بحث سر بازگشت با "خندوانه" بود؛ سری جدیدی که کارهای مقدماتی و آماده کردن لوکیشن و دکور جلو می‌رفت که به اوج کرونا رسید و سری جدید "خندوانه" اسفندماه به آنتن نرسید.

در ایام نوروز، صحبت‌های دیگری از رامبد جوان رسانه‌ای شد که او در گفت‌وگوی رادیویی مطرح کرده بود بعد از کرونا با "خندوانه" برمی‌گردد. او این چنین گفته بود: واقعیت این است که قصد ساختن برنامه «خندوانه» را نداشتم و به تلویزیون نیز اعلام کرده بودم که فعلاً نمی‌سازم. این ماجراها به شیوع کرونا در کشور خورد. در این زمان علنی اعلام کردم که این برنامه تا بعد از رفع کرونا ساخته نمی‌شود تا حالمان بهتر باشد و سر حال باشیم.

لحظاتی پیش رامبد جوان در صفحه مجازی‌اش به شایعات پایان داد و این چنین نوشت: با عذرخواهی از همه عزیزانی که در استندآپ شو با ما همراه بودند و عوامل و داوران و شرکت کنندگان که منتظر پخش این برنامه از اینترنت بودند این مسابقه تعطیل شد. احتمالا برنامه خندوانه که حدودای آبان ماه پخش خواهد شد منتقل می شود.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار